ETAP 1 – SELEKCJA CV
Pierwszym etapem rekrutacji jest ocena treści CV (życiorysu). Sprawdzamy, czy kwalifikacje i umiejętności kandydata umożliwią mu sprawne wykonywanie obowiązków na stanowisku, na które zaaplikował.
ETAP 2 – ROZMOWA TELEFONICZNA
Drugi etap to kontakt telefoniczny z wybranymi kandydatami. Rozmowa ma na celu poznanie oczekiwań kandydata. Jeśli są zbieżne z ofertą, zapraszamy na rozmowę kwalifikacyjną do siedziby naszej firmy.
ETAP 3 – SPOTKANIE W FIRMIE
Spotkanie w firmie ma na celu zgłębienie kwalifikacji kandydata, jak również przedstawienie specyfiki stanowiska. Dodatkowo dla stanowisk bezpośrednio związanych z obszarem produkcji organizujemy wycieczkę po fabryce z Kierownikiem Zmiany, aby kandydat mógł zobaczyć potencjalne miejsce pracy.
ETAP 4 – OFERTA
Finalnym etapem rekrutacji jest złożenie oferty pracy kandydatowi, który spełnia oczekiwania. Akceptacja warunków współpracy rozpoczyna proces zatrudnienia.