Opinie o Babich Fashion Designer Yuliya Babich
Produkty bardzo dobrej jakości. Terminy realizacji co prawda do 7 dni, ale można poczekać na uszycie, bo warto. Jakość super.
Jak jest z pakietem medycznym w Babich Fashion Designer Yuliya Babich? Można dołączyć rodzinę?
No tak sobie tu czytam i czytam wpisy, ale piszą głównie klienci. A co z pracownikami? Widziałam, ze firma ma sklep internetowy, a czy do obsługi tego sklepu zatrudniają ludzi? Mam doświadczenie jako specjalista ecommerce. Czy ktoś pracował na podobnym stanowisku? Wiecie, czy taka osoba pracuje tu stacjonarnie, czy jest opcja zdalna?
Produkty bardzo dobrej jakości. Terminy realizacji co prawda do 7 dni, ale można poczekać na uszycie, bo warto. Jakość super.
Zachęcamy do skorzystania z opcji: REKLAMACJA. Odesłać do nas te spodnie- sprawdzimy co się stało, naprawimy i odeślemy z powrotem. Czasem coś się może wydarzyć, ale zawsze służymy pomocą i wsparciem dla naszych klientów. Zapraszamy.
Pol roku temu zobowiazali sie panstwo przysłac mi nowe spodnie ( mam to w mailu). Nadal czekam. Cisza.
Prosimy o przesłanie tego maila na info@yuliyababich.eu lub chociażby Pani nazwisko, oraz na czym polegał problem. Ciężko nam po Niku sprawdzić sprawę))) Napewno sprawa zostanie załatwiona pozytywnie.
Prosimy o przesłanie tego maila na info@yuliyababich.eu lub chociażby Pani nazwisko, oraz na czym polegał problem. Ciężko nam po Niku sprawdzić sprawę))) Napewno sprawa zostanie załatwiona pozytywnie.
Prosimy o podanie na info@yuliyababich.eu Pani nazwisko, żeby zamknąć Pani sprawę potrzebujemy Pani dane.
Ubrania bardzo fajne i bardzo dobrej jakości - niestety obsługa klienta tragiczna. Brak jakiegokolwiek kontaktu, brak odpowiedzi na emaile wysyłane w sprawie złożonego zamowienia, bardzo długi czas oczekiwania na zamowienie. Szkoda bo przy takiej polityce firmy, pomimo jakości nie polecę nikomu. Proponuje właścicielce popracowanie nad wzmocnieniem aspektu kontaktu z klientami bo w innym przypadku i przy dużej konkurencji rynkowej - klient niecwro i lub zrezygnuje z kolejnych zakupów.
A ta właścicielka to sama obsługuje wszystko? Czy kojarzysz może,.czy zatrudnia jakieś osoby do tego?
Jestem w podobnej sytuacji czekam i czekam na przesyłkę a między czasie nie mam żadnej informacji o opóźnieniu zamówienia.... kiedyś tak nie było ....jest to rzeczywiście duży minus ....
Robimy co możemy, żeby poprawić sprawność obsługi klientów. Odpowiadamy na wszystkie maila. Często skrzynki klientów blokują nasze odpowiedzi. Prosimy zweryfikować ustawienia swojej skrzynki. Dziękujemy za opinię na temat jakości naszych ubrań.)))
Przepraszamy za długi czas oczekiwania. robimy wszystko co w naszej mocy aby skrócić ten termin do 7 dni. W tej chwili terminy są nawet do 30 dni.
Dziękujemy za opinię, przepraszamy za sytuację związaną z długim czasem oczekiwania. Wszystkie ubrania szyjemy dla klientów, jakość to jest nasza główna domena, dlatego termin realizacji może uleć zmianie. Jeżeli chodzi o odpowiedzi, wszystkie wiadomości są weryfikowane i odpowiadamy jak najszybciej. Jeżeli nie utrzymuje Pani od nas odpowiedzi, prosimy zmienić ustawienia swojej skrzynki pocztowe, najprawdopodobniej Pani skrzynka blokuje nasze wiadomości.
Bzdury piszecie. Złożyłam skargę do Rzecznika Praw Konsumenta. Jak dostanę odpowiedź to idę na policję. Jeżeli to nie pomoże to się zobaczymy osobiście. (usunięte przez administratora)
Może szukacie aktualnie krawcowych, moja mama ma spore doświadczenie? Czy wtedy w grę wchodzi akord czy jest stała podstawa i do tego wpada premia? W jakich godzinach pracują krawcowe? Jeśli komuś zależy na wyższej pensji to może pracować więcej godzin?
Czy udało się z rzecznikiem i policja pozytywnie zakończyć sprawę? Ja nie odzyskałam zwrotu pieniędzy od 2 m i nie wiem co robić….
Ostrzegam przed ta firmą!! Zwróciłam bluzkę, bo wymiary się nie zgadzały ani kolor. Czekam na zwrot pieniędzy od ponad miesiąca. Piszę maile, na które oczywiście z prośbą o zwrot pieniędzy, w odpowiedzi, przepraszają za zwłokę, że czekają na środki, że jutro wyślą, że dziś wyślą. To jest jakaś żenada, żeby tak kłamać!! Zwodzą mnie i tyle! Pomyślałam dość i napisałam opinię, choć niemal nie zdarza mi się tego robić, bo wiem, że mogą zdarzyć się przeoczenia, ale tu widzę, że firma mnie zwodzi !! Bardzo mi przykro z tego powodu!
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Babich Fashion Designer Yuliya Babich? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
(usunięte przez administratora) totalne. Zamówione ubrania bardzo niskiej jakości. Miesiąc po przyjęciu zwrotu brak kontaktu i zwrotu wpłaconych pieniędzy.
Ubrania super, świetna jakość, wracam zawsze, ale obsługa do poprawy. Długie terminy oczekiwania i lekki bałagan o BOK>
Co z obsługą twoim zdaniem jest nie tak? Możesz to rozwinąć, sama się zastanawiam nad pracą, ale zależy mi na pozytywnej atmosferze, jak to oceniasz?
mój zwrot/reklamację przyjęto ponad miesiąc temu - marynarka była inna niż na zdjęciu, zapięcie różniło się od opisanego. całość wyglądała słabo. od tamtego czasu próbuję się 'dopisać' i przez długi czas nie było w ogóle kontaktu - gdy zaczęłam pisać o dalszych krokach, coś się odblokowało. jednak wciąż nie wyjaśnionio sprawy (co tu wyjaśniać??), nei mówiąc o zwrocie środków. w dodatku wciąż wodzą mnie za nos pisząc, że potrzebują więcej czasu. dawno czegoś takiego nie doświadczyłam, nie polecam zakupów w tej firmie.
Nie oddają pieniędzy za zwrócone częściowo zamówienie. Kasują negatywne opinie na fb i zwodzą odpowiedziami na Messenger i (usunięte przez administratora) w mailach. Gratuluje wyboru, jeżeli ktokolwiek ma tam pracować
Z komentarzy ewidentnie można wyczytać, że Firma ma jakieś problemy czasami z realizacją zamówień. Może potrzebują kogoś na trochę chociaż do pomocy? Na umowę tymczasową? Akurat szukam, żeby dorobić.
Piękna jakość ubrań, jestem zachwycona od lat!
Zakup 15.12. Nadal czekam. Żadnej informacji o przedłużającym się czasie realizacji. Trochę odbiega od informacji o czasie oczekiwania.
Dziękujemy bardzo za cierpliwość, dokładamy wszystkich starań żeby skrócić terminy uszycie do 7 dni. Niestety w tej chwili terminy są nawet do 30 dni.
Heute kam das Paket bei mir an. Vielen Vielen Dank für die wundervollen Kleider. Sehr gute Qualität. Die Kleider passen perfekt. Ich bin begeistert Dankeschön
Produkty dobrej jakości ale polityka sklepu na bardzo niskim poziomie. Brak kontaktu, brak zwrotu środków miesiąc po odebraniu przesyłki zwrotnej. Żenujące!
Prosimy o weryfikacje ustawień swojej skrzynki pocztowej, skrzynki klientów nie przepuszczają naszych wiadomości. Odpowiadamy na wszystkie maile klientów do 24 h.
Długi czas realizacji, ale czekam! Mam nadzieję, że warto!
Super ubrania!
Zakupiłam sukienkę, dokonałam zwrotu, na drugi dzień. Po trzech tygodniach dostałam e-mail, ze jest kolejka na zwrot pieniędzy. Mija drugi miesiąc brak kontaktu i brak zwrotu pieniędzy. Proszę uważać przy zakupach.
Prosimy o podanie numeru zamówienia na info@yuliyababich.eu, rozwiążemy sprawę najszybciej jak sie da.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Babich Fashion Designer Yuliya Babich?
Zobacz opinie na temat firmy Babich Fashion Designer Yuliya Babich tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Babich Fashion Designer Yuliya Babich?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!