Pomóż 2 mln osób szukającym opinii o pracodawcach - Dodaj swoją opinie więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Cassis Grupa Finansowa Sp. z o. o.
przez Anna, 2015-08-05 09:00:53
Pracuję od kilku tygodni na stanowisku windykatora telefonicznego i jak na razie jest na plus. Atmosfera bardzo pozytywna.

MPM GROUP KONIN
przez spawacz, 2014-08-25 10:26:03
w firmie mpm group konin pracuje juz dwa lata i jestem bardzo zadowolony. polecam firme, bo jest solidna i wiarygodna,a co najwazniejsze w tej branzy kasa zawsze na czas.

lehmann+partner
przez Pat, 2014-11-24 22:22:40
Mnie nawet się podobalo, cały dzień sobie przed kompem siedzialem i jakies fotki klikałem. Robota wypas hehe. Żadnych kursuw nie muslaem koncy, a prace dostaem. ludzie pisza o szkoleniach, ale po co one, robota jest prosta i fajna. lepsze niz do lopaty. pozdro dla konina

Twoja opinia jest dla nas ważna. Napisz opinię o swoim pracodawcy i podziel się z innymi swoimi doświadczeniami - Dodaj opinie o firmie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Paweł Marianowski - Capital Work Sp. z o.o."
Czym jest Capital Work? Capital Work Sp. z o.o.  jest młodą rozwijającą się firmą, wspierającą zatrudnienie osób niepełnosprawnych.
Na czym polega wasza działalność? Jako agencja pracy tymczasowej zajmujemy się outsourcingiem zatrudnienia osób niepełnosprawnych dopasowując kompetencje i możliwości pracowników do wymagań pracodawców.
W jakich miastach prowadzicie działalność? Siedziba firmy Capital Work znajduje się w Warszawie. Najwięcej pracowników mieszka na terenie województwa mazowieckiego.
Ilu pracowników zatrudniacie? W chwili obecnej firma zatrudnia 170 osób z różnymi niepełnosprawnościami na terenie całego kraju.
Jak pan myśli, za co klienci cenią wasze usługi? W odpowiedzi na te pytanie przytoczę kilka opinii klientów o Capital Work Sp. z o.o. „Z przyjemnością możemy polecić Capital Work Sp. z o.o. jako firmę solidną, która gwarantuje współpracę i usługi na najwyższym poziomie”. „Po analizie dotychczasowej współpracy z przyjemnością stwierdzamy, że możemy rekomendować firmę Capital Work Sp. z o.o. innym przedsiębiorcom, którzy oczekuję najwyższego poziomu obsługi”. ...
"Wywiad z Jakub Tylman - Przedszkole SŁONECZNA SZÓSTKA"
Przedszkole „Słoneczna Szóstka” to dość młoda placówka. Jak dochodziliście od 2008 roku do obecnej pozycji? Zaczynaliśmy tylko od dwóch grup. Od początku siedzibą przedszkola były pomieszczenia przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Braci Barskich w Śremie. Z biegiem czasu, wraz z rosnącym zapotrzebowaniem, tworzyliśmy kolejne grupy, a w 2011 roku zaczęły działać nasze oddziały zamiejscowe. Pierwsze oddziały powstały w Bodzyniewie, Dąbrowie, Nochowie i Pyszącej. Na dzień dzisiejszy, w przypadku trzech pierwszych, przeszły one pod zarząd szkół, przy których działały, a my otworzyliśmy nowe: w Psarskim i na przeciwległym krańcu Śremu.
   
Jak liczna jest Wasza kadra dydaktyczna? Obecnie Przedszkole zatrudnia około 45 osób, z czego większość stanowi kadra pedagogiczna, a więc nauczyciele, pedagodzy, logopedzi, psycholog. Zatrudniamy również liczną grupę osób na stanowiskach pomocy pedagogicznych i asystentów nauczyciela. Wszyscy nasi pracownicy są odpowiednio wykształceni i przygotowani merytorycznie do pełnienia powierzonych im zadań.
Prywatne przedszkole to jednak także biznes. Jak więc taki biznes promować, reklamować? Na lokalnym rynku staramy się być „widzialni” poprzez liczne akcje, które organizujemy oraz udział w wydarzeniach, do których jesteśmy zapraszani. Bierzemy udział w wielu konkursach o charakterze gminnym i ogólnopolskim, wydajemy płyty i książki, organizujemy festyny, wystawiamy się na Targach Edukacyjnych. Na bieżąco staramy się współpracować z lokalnymi mediami, posiadamy własną stronę internetową, którą stale aktualizujemy. Do poszczególnych odbiorców staramy się dotrzeć poprzez ulotki i foldery, które kolportujemy po Śremie w okresie naboru wniosków o przyjęcie do przedszkola. Mamy też takie „swoje” miejsce na mapie Śremu, w którym od kilku już lat, z okazji Świąt Wielkanocnych i Bożego Narodzenia, stawiamy przygotowane przez nas olbrzymie pisanki, a zimą bombki. Od pewnego czasu współpracujemy też z Wydawnictwem Martel i wraz z nimi uczestniczymy w Targach Książki, które odbywają się w Krakowie. To pozwala nam dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców.  ...
"Wywiad z Jakub Nieczaj - Bolarus S.A."
Początki firmy Bolarus sięgają lat 60-tych ubiegłego wieku. Proszę przybliżyć naszym użytkownikom historię Państwa firmy. Zgadza się, Zakład Produkcji Urządzeń Chłodniczych, obecnie BOLARUS S.A. powstał w 1962r. jako Oddział Przedsiębiorstwa Remontowo-Montażowego Handlu Wewnętrznego w Krakowie i początkowo prowadził remonty urządzeń chłodniczych na zlecenie jednostek handlu uspołecznionego. W dniu 01.01.1965r. oddział został przekształcony w odrębne przedsiębiorstwo, produkujące urządzenia chłodnicze dla potrzeb handlu i gastronomii. Przez następne 10 lat Zakład rozwijał się w oparciu o własne koncepcje i środki dochodząc do zdolności produkcyjnych na poziomie kilku tysięcy sztuk urządzeń chłodniczych rocznie. Przeprowadzona w latach 1974-1976 modernizacja i rozbudowa Zakładu zwiększyła jego zdolności produkcyjne do poziomu ok.20 tys. sztuk rocznie. Do 31.12.1991 r. Zakład był przedsiębiorstwem państwowym, a następnie został przekształcony w jednoosobową spółkę Skarbu Państwa. Z dniem 12.09.1995 r. nastąpiło wniesienie akcji Spółki do Narodowych Funduszy Inwestycyjnych. We wrześniu 2002r. oraz w lipcu 2003 r. inwestor strategiczny - Firma Handlowo Usługowa "WICA" z Wrocławia wykupiła akcje BOLARUS S.A. od Narodowych Funduszy Inwestycyjnych i Skarbu Państwa. Aktualnie FHU "WICA" posiada ponad 86% akcji Spółki. Pozostałą część akcji BOLARUS S.A posiadają pracownicy. ...