Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Domax Sp. z o.o.
przez ergo, 2014-08-22 19:25:18
Odpowiedź na: [nicklodeon - 2014-08-13 09:38:51]:
Nie zgadzam się z tobą. Też byłem na rozmowie kwalifikacyjnej w tej firmie na to samo stanowisko, rozmowa z Dyrektorem była ok, na luzie i konkretnie;

POLMASS SA
przez cow, 2014-08-26 10:27:18
Nie zgadzam się zupełnie z moimi przedmówcami, myślę ze fakt takich a nie innych opinii wnika z tego, że nie pracowali nigdy dla innych firm (tak myślę). Jeżeli chodzi o stosunek przełożonych do podwładnych, to jest on naprawdę bardzo odpowiedni. cele są jasno precyzowane, udostępniane są też odpowiednie narzędzia na czas, więc nie mam tu żadnych uwag. Pracowałem sla kilku zagranicznych firm (polmass jest pierwszą polską) i muszę stwierdzić, że dbanie o pracownika, pakiet socjalny, oraz cała reszta - poziom amerykański. Zawsze można byłoby coś zrobić inaczej, może lepiej, ale i tak jest naprawdę wszystko OK.Firma daje możliwości rozwoju, partycypuje w kosztach dokształcania, płace są zawsze na czas (czasem nawet przed terminem), do Pani Dyrektor i do Pana Prezesa zawsze można przyjść i porozmawiać jak z ludźmi.
Polecam wszystkim Polmass jako naprawdę bardzo dobrego pracodawcę i naprawdę grającego fair.

Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Toruń jest jednym z miast, w którym uruchomiony został pilotażowy program pod hasłem „Praca-Integracja”. Kierowany jest on do osób niepełnosprawnych, znajdujących się w trudnej sytuacji zawodowej. Ma on wspomóc osoby z różnymi dysfunkcjami natury fizycznej i psychicznej w znalezieniu zatrudnienia. O programie Oddział Kujawsko-Pomorski Państwowego F...
Czytaj więcej >>
Neuca zatrudni w Toruniu
15 wrzesień 2017
Firma Neuca posiadająca swoją siedzibę w Toruniu, zajmująca się dystrybucją leków, szykuje się do zrealizowania nowej inwestycji w przemysłowej części osiedla JAR. Po jej zakończeniu, w połowie 2018 roku, Neuca zacznie zatrudniać pracowników. Jak mówią jej przedstawiciele, na chętnych będzie czekać aż 300 różnych stanowisk pracy. O firmie Neuca Prz...
Czytaj więcej >>
Kierowcy ciężarówek i motorniczy tramwajów, a także pielęgniarki czy lekarze określonych specjalności – takie oferty pracy czekają nawet kilka miesięcy, zarówno w serwisach rekrutacyjnych w internecie, jak i w Powiatowym Urzędzie Pracy w Toruniu. Kogo bezowocnie poszukują pracodawcy w tym mieście? Barometr zawodów 2017 Powiatowy Urząd Pracy w...
Czytaj więcej >>
Kto zatrudnia w Toruniu?
11 sierpień 2017
Stopa bezrobocia rejestrowanego w województwie kujawsko-pomorskim według oficjalnych statystyk wynosiła w marcu 2017 roku 12,4 proc. To znacznie więcej niż średnia dla całego kraju wynosząca 8,5 proc. Niemniej w Toruniu bezrobocie nie jest już tak dotkliwe, a stopa bezrobocia wynosi tutaj 6,2 proc. Kto zatrudnia w tym mieście? Gdzie istnieją najwię...
Czytaj więcej >>
Poszukiwanie pracy to zadanie, które można realizować na wiele różnych sposobów. Najłatwiej jednak pójść na targi pracy, gdzie w jednym miejscu można nie tylko przejrzeć aktualne ogłoszenia, ale i nawiązać bezpośredni kontakt z interesujących daną osobę pracodawcami lub jej przedstawicielami. Taką szansę na sprawdzenie ofert pracy mieli mieszkańcy ...
Czytaj więcej >>
Gastronomia w Toruniu ma poważny problem, związany z brakami w zatrudnieniu. W mieście tym panuje względnie niskie bezrobocie na poziomie 6,4 proc., co w porównaniu ze średnią dla całego kraju jest wynikiem bardzo dobrym (8,5 proc.). Branża gastronomiczna boryka się więc z brakiem rąk do pracy. Kogo poszukują bary, restauracje i wszelkiego rodzaju ...
Czytaj więcej >>
Toruń to stolica województwa kujawsko-pomorskiego i jednocześnie ośrodek gospodarczy, kulturalny, naukowy oraz akademicki. Z uwagi na niezwykle bogate dziedzictwo historyczne oraz kulturowe jest to również ważny punkt na turystycznej mapie Polski, co znajduje przełożenie na rozwój infrastruktury gastronomicznej. Nie bez powodu zatem kucharz to jedn...
Czytaj więcej >>
Rok 2016 przyniósł rekordowy spadek bezrobocia w Polsce – ukształtowało się ono na poziomie 8,3 proc. Tak dobrego wyniku nie odnotowano od 25 lat. Sytuacja pod tym względem zmieniła się na plus również w województwie kujawsko-pomorskim i Toruniu, gdzie wskaźniki pokazały odpowiednio 12,1 proc. oraz 6,1 proc. Pomimo tego rąk do pracy w Toruniu braku...
Czytaj więcej >>
Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu przedstawił informacje za styczeń 2017 r. dotyczące bezrobocia i jego struktury w mieście oraz całym województwie. W porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku sytuacja uległa poprawie, co daje nadzieję na to, iż tendencje spadkowe w województwie kujawsko-pomorskim będą się nadal utrzymywać. Wskaźniki na st...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Błaszczyk – Tubisz - Planika Sp. z o.o."
"Wywiad z Pracownicy firmy - Planika Sp. z o.o."
Jakie były przełomowe momenty w Państwa historii? Myślę że takim przełomowym momentem w naszej historii był rok 2009, kiedy wyprodukowaliśmy kominek Fire Line wyposażony w elektroniczny system bezpieczeństwa. To był krok milowy, który zapoczątkował szybki rozwój naszej oferty. Niedługo później, bo 2010 roku, opatentowaliśmy Fire Line Automatic – pierwszy w pełni automatyczny produkt, który pozwala na obsługę za pomocą pilota, urządzeń mobilnych oraz może zostać zintegrowany z dowolnym systemem Inteligentnego Domu. W tym samym roku wprowadziliśmy również wykorzystującą wysoce chłonne włókna ceramiczne technologię Commerce. Od tego momentu Planika zaczęła podbijać kolejne rynki i zajmować wiodącą pozycję w branży kominkowej. Fakt ten potwierdza zdobyta niedawno prestiżowa nagroda Lidera Eksportu.   
Coraz częściej znajome nam wszystkim rozwiązania zostają odmienione za pomocą technologii. Co umożliwia integracja Państwa produktów z urządzeniami mobilnymi? Przez WiFi nasze biokominki łączą się z dedykowaną im stroną tzw. managerem. Za jego pomocą można kontrolować wiele kominków jednocześnie nie ruszając się z miejsca. Manager umożliwia nie tylko ich uruchomienie i zgaszenie, ale też regulację wysokości płomienia (w zależności od np. pożądanego nastroju). Dodatkowo użytkownik ma pełną kontrolę nad całkowitym czasem palenia. Z kolei zgodność z systemami Smart Home przejawia się obecnością dedykowanego zestawu złącz, które również dają możliwość włączenia do systemu kilku urządzeń jednocześnie. Co więcej, dzięki centralnemu systemowi Smart Home (na naszym tablecie, komputerze czy smartfonie) użytkownik zyskuje możliwość automatyzacji pracy biokominka. Może zaprogramować go na przykład tak, aby zaraz po przyjściu do domu witała go salwa żywych płomieni. Smart Home to również oszczędność energii - urządzenia aktywowane są tylko wtedy, kiedy potrzebuje tego użytkownik. Podsumowując integracja biokominków Planiki z urządzeniami mobilnymi to przede wszystkim wygoda i bezpieczeństwo użytkowania, automatyzacja pracy, pełna kontrola nad czasem spalania oraz ograniczone zużycie energii czy paliwa. ...
"Wywiad z Dawid Borycka - CRUSAR"
"Wywiad z Magdalena Nowak - CRUSAR"
Jaka jest misja Państwa firmy? Naszą misją jest wyróżnianie się wśród konkurencji pasją, jakością i innowacyjnością. Chcemy być miejscem pracy, które jest inspirujące i przyjazne oraz budowane przez zaangażowanie, rozwój i partnerską współpracę. Naszą wizją jest bycie rozpoznawalną marką dostarczającą kompleksowe usługi logistyczne. Poprzez wysokie kompetencje naszego zespołu chcemy wyprzedzać oczekiwania rynku i dążyć do perfekcji. Kluczowe wartości firmy CRUSAR: 1. Właściwy stosunek do drugiego człowieka Dziel się swoim zdaniem i bądź otwarty na opinie innych. Postępuj uczciwie, rzetelnie przedstawiaj fakty, nie pozostawiaj miejsca na domysły. Traktuj innych życzliwie i z należytym szacunkiem. 2. Zaangażowanie Traktuj sukces firmy jako efekt naszej wspólnej pracy. Poprzez zaangażowanie, inicjatywę oraz odpowiedzialne działanie kształtuj naszą organizację. Podejmuj kroki przybliżające nas do osiągnięcia założonych celów.   3. Organizacja pracy Zwracaj uwagę na dokładność wykonywanej pracy. Podejdź do niej profesjonalnie. Koncentruj się na rzeczach przynoszących wartość - nie trać energii na zbędne czynności. Unikaj marnotrawstwa. Dbaj o porządek w miejscu pracy. Stosuj się do procedur, które organizują naszą pracę i pozwalają nam na dostarczenie powtarzalnego produktu najwyższej jakości. 4. Rozwój Traktuj pracę jako drogę do samorealizacji i rozwijana swoich pasji oraz zainteresowań. Otwórz się na zmiany. Dąż do doskonalenia swoich umiejętności i bądź inspiracją dla innych. 5. Współpraca Buduj trwałe więzi z partnerami biznesowymi i współpracownikami oparte na naszych wartościach. Nie przedkładaj chwilowego zysku nad długoterminowe relacje z klientem. Stawiaj na pracę zespołową i przejrzystą komunikację. ...
"Wywiad z Sebastian Starzyński - ABR Sesta"
Jak zmieniła się Państwa firma przez niemal 20 lat obecności na rynku? Sebastian Starzyński: Założyłem firmę jako student trzeciego roku Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Początkowo zlecałem swoim uczelnianym kolegom wykonywanie spisów cen w sklepach. Obecnie ABR SESTA zatrudnia 40 pracowników etatowych i osiąga obroty ponad 6 mln zł rocznie. Zakres naszych zadań bardzo się poszerzył. Jesteśmy liderem nieuczestniczącej obserwacji wideo, wprowadzamy tak innowacyjne techniki badawcze, jak m.in. Neuromarketing. W tym roku staliśmy się wyłącznym partnerem w Polsce firmy IRI – szóstej największej agencji badania rynku na świecie.
Czy w tym czasie miał miejsce jakiś przełomowy moment, który w największym stopniu wpłynął na rozwój Państwa firmy? W trzecim roku działalności przełomowym momentem było dla nas pozyskanie obsługi firmy Procter & Gamble w obszarze audytów w sklepach. Innym znaczącym sukcesem było okazało się pozyskanie dotacji unijnych na rozwijanie innowacyjnych projektów. Niestety, zbiegło się to ze światowym kryzysem w 2009 roku, przez co firma popadła w kłopoty finansowe. Jednak już od kilku lat ponownie jest rentowna. W tym roku obroty ABR SESTA wzrosły czterokrotnie. Rozpoczął się nowy przełomowy etap związany z partnerstwem z agencją badawczą IRI. Obecnie koncentrujemy się na rozwoju platformy shopper crowdsourcingowej TakeTask. ...