Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
X-KOM
przez Kamil, 2014-08-21 19:48:33
Dziś byłem na rozmowie jako doradca w salonie (Warszawa). Pan Michał którego serdecznie pozdrawiam, jest przesympatycznym człowiekiem. Rozmowa odbyła się punktualnie. Jeśli ktoś twierdzi, że firma jest nie poważna i oferuje 1200 zł to niestety jest w błędzie albo po prostu chce się pozbyć konkurencji :) Co do wynagrodzenia jest na prawdę powyżej najniższej krajowej. Co do wiedzy stricte informatycznej, oczywiście trzeba ją posiadać. To chyba logiczne, tak jakby ktoś chciał sprzedawać samochody gdzie nie ma pojęcia o motoryzacji :) Jeśli ktoś ma niedosyt po rozmowie, to już niestety jego problem, na koniec rozmowy jak w każdej firmie jest czas na zadawanie pytań... Więc trzeba było korzystać. Rozmowę podsumowuję bardzo pozytywnie.

Pozdrawiam Kamil :)

GoWork.pl
przez Agata, 2014-11-13 10:57:50
Polecam! Solidna firma!

GoWork.pl
przez Witas, 2015-04-30 06:42:25
Przyznam szczerze, że niedawno trafiłem na forum goworka i ja - a raczej moja żona jesteśmy nawet zadowoleni z tych ofert pracy jakie się pojawiają. Wyjechaliśmy do niemiec do opieki nad starszymi ludźmi.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Dariusz Królicki - BPO management"
Na czym polega praca w spółce BPO Management ? Praca w BPO Management to pełne spektrum działań z obszaru outsourcingu, które w dzisiejszych czasach nie ograniczają się już tylko do kontaktu telefonicznego z tzw. „end consumerem”, czyli klientem naszego klienta. Podstawowe funkcje BPOM to tradycyjne prowadzenie rozmów w ruchu wychodzącym i przychodzącym, ale również podejmujemy inne formy kontaktu, np.: pisemne tj. obsługa pism i maili oraz mobilne w technologii MMS, SMS, voicemail, live chat czy videochat. Istotną i rozwijaną przez nas kompetencją jest sprzedaż, którą realizujemy dla branż: energetycznej, telekomunikacyjnej, finansowej i innych. Dla niektórych klientów, zadaniem zewnętrznego call/contact center bywa umawianie spotkań handlowych, a niekiedy wprowadzanie i obsługa danych w systemach informatycznych zleceniodawcy. Realizujemy zadania o różnym stopniu trudności; może to być skomplikowana i wymagająca szerokiej wiedzy obsługa klientów, a innym razem krótkie zaproszenie na pokaz nowego produktu lub usługi. Wszystko zależy od potrzeb naszych partnerów biznesowych. Dewizą BPO Management jest po pierwsze wysłuchać klienta, by poznać i zrozumieć jego potrzeby, a po drugie „uszyć” dla niego program obsługi na miarę jego oczekiwań. ...
"Wywiad z Joanna Jastrzębska - Veneo Sp. z o.o."
Jak opisaliby Państwo Veneo w trzech zdaniach? Filozofię Veneo oparliśmy o przekonanie, że w długiej perspektywie sprawdza się współpraca, w której każda ze stron wygrywa. Staramy się utrzymywać ten balans zarówno w tworzeniu relacji z klientami, jak i z pracownikami. Dzięki temu zbudowaliśmy obszerne portfolio stałych klientów, którym dostarczamy usługi wysokiej jakości i doskonale zgrany zespół, który jest mocnym filarem firmy.   
Świadczycie szeroki zakres usług internetowych. Co składa się na Waszą ofertę? Jesteśmy agencją 360st specjalizującą się w marketingu internetowym. Opiekujemy się markami naszych klientów na każdym etapie, na którym wsparcie agencyjne jest niezbędne: od tworzenia brandingu, strategii marketingowych i public relations, po wdrażanie wszelkich narzędzi wspierających zarówno sprzedaż, jak i działania wizerunkowe. Naszymi mocnymi elementami w ofercie są m. in. tworzenie dedykowanych serwisów i aplikacji www, szeroko pojęta kreacja graficzna, komunikacja marek w mediach społecznościowych, media relations, kampanie reklamowe, produkcja wideo, a także SEO, SXO i SEM. W tym roku szczególnie mocno koncentrujemy się na rozwoju usług z ostatniego obszaru, co zostało dostrzeżone i docenione przez Google – zostaliśmy zaproszeni jako jedna z 24 agencji w Polsce do programu Google Rising Star, dzięki któremu budujemy zupełnie nową jakość w zakresie realizacji kampanii w sieci Google.    ...
"Wywiad z Krzysztof Zajkowski - Orange Logistics"
Kiedy Państwa przedsiębiorstwo rozpoczęło działalność i jakie zmiany zaszły od tej chwili? Firma Orange Logistics zadebiutowała w branży TSL w 2007 roku i jest doskonałym przykładem dynamicznie rozwijającego się podmiotu. Nasza historia jest bardzo ciekawa. Właściciel przedsiębiorstwa prowadził handel hurtowy drewnem budowlanym i na potrzeby działalności zakupił trzy ciągniki siodłowe z naczepami. Aby obniżyć koszty transportu i otrzymać możliwość przewozu ładunków na trasach powrotnych firma uzyskała Licencję Transportową Krajową. Dzięki temu nasi handlowcy zaczęli pozyskiwać klientów, którzy zlecali nam przewozy własnych towarów. Zainteresowanie okazało się na tyle duże, że byliśmy zmuszeni do powiększenia taboru ciężarówek; z czasem transport stał się główną częścią naszego biznesu. Na kolejnym etapie w zakres naszej działalności weszły również spedycja oraz przewozy międzynarodowe. Z biegiem czasu to właśnie w nich wyspecjalizowało się Orange Logistics i obecnie kursy zagraniczne generują 80 % przychodu firmy. Na ten moment dysponujemy flotą ponad 500 jednostek transportowych. Naszym największym kapitałem są jednak pracownicy. W trzecim kwartale bieżącego roku zatrudnialiśmy w naszym biurze ponad 180 wykwalifikowanych osób, zajmujących się m.in. finansami, administracją, handlem czy działalnością operacyjną. ...