Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
AGENCJA 4MAT
przez maja, 2014-12-30 19:50:34
umowy zazwyczaj z hostessami są tylko na zlecenie ale Pracodawca ok, Właścicielka jest nawet bardzo ok a pozostali mają dużo pracy i zajmują się swoją działką więc nie dam opinii.

Le SECRET
przez MiMi, 2015-01-03 20:28:54
Pracowałam tam jakiś czas jako Hostessa, później odważyłam się też tańczyć. Luźna atmosfera, fajna załoga. Zarobki też niezłe, zależało od dnia. Za nic nierobienie nikomu nie płacą i to w każdej pracy. Jeśli dziewczyny siedziały czy stały bez ruchu to narzekały na brak pieniędzy. Jeśli chodzi o kary, owszem były, dyscyplina jest w każdym miejscu. Ja kar nie dostawałam, bo nie miałam za co. Wiem jak było z tymi, które kary dostawały i wcale się nie dziwię.

Jeśli chcecie spróbować idźcie właśnie tam! Nie męczą głupimi zasadami i kasa ZAWSZE jest na czas, nie tak jak w niektórych miejscach na raty...

Polecam!

Go2events
przez Gosia, 2015-02-20 11:35:27
Polecam. Pracowałam na kilku eventach jako hostessa. Pieniądze miałam zawsze na czas lub przed czasem, a przede wszystkim super atmosfera.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Sandra Kluza - Smart MBC"
Czym zajmuje się Państwa firma? Firma Smart MBC wystartowała kilka lat temu jako biuro pracy i doradztwa personalnego wraz z działaniami outsourcingowymi. Z czasem w nasze szeregi dołączyło więcej pracowników, a wiedza i zdobyte doświadczenie pozwoliło nam stworzyć kilka marek, które naszym zdaniem idealnie wpasowują się w aktualne potrzeby rynku. Oprócz Smart MBC, mamy też Smart CV. To projekt, który aktualnie udoskonalamy, aby jak najlepiej odpowiadał potrzebom rynku pracy i oczywiście kandydatom - bo to do nich skierowana jest ta platforma. Chcemy, by system był jak najbardziej intuicyjny, a zarazem użyteczny. Istotny podział nastąpił też w dziale Marketingu - powstało HRTools. Jak dotąd pierwszy internetowy sklep z narzędziami i usługami HR. Można tam znaleźć produkty nie tylko dla HRowców i pracodawców, ale również dla kandydatów, jak np. narzędzia szkoleniowe czy wideoprezentacje. W międzyczasie zauważyliśmy, że całkiem nieźle wychodzi nam marketing usług HR, dlatego narodził się pomysł na agencję content marketingową - Conture. Usługi dedykowane przez tę markę skupiają się na budowaniu i poprawie wizerunku pracodawcy, a także zwiększaniu rozpoznawalności marki dzięki np. angażującym działaniom w Social Media. Naszą najmłodszą marką jest HRownia.pl - to portal branżowy HR, ale skupiający się też na społecznych aspektach rynku pracy. ...
"Wywiad z Beata Lipa - Contact Center One"
Jak wyglądały początki Waszej działalności? Początki były bardzo trudne. Zaczynaliśmy od wynajmu 80 metrowego mieszkania w centrum miasta, które zaaranżowaliśmy na biuro. Z jednego pokoju zrobiliśmy salę szkoleniową, w dwóch kolejnych ustawiliśmy stanowiska pracy, z innego pomieszczenia zrobiliśmy kuchnię. Było ciasno, ale klimatycznie i rodzinnie. Mieliśmy dużo pasji i zaangażowania do tego, aby stworzyć coś wyjątkowego i to nas pchało do przodu, mimo wielu problemów i nieprzewidzianych trudności, które nas spotykały.
A jak Contact Center One prezentuje się dzisiaj? Obecnie Contact Center One tworzą dwa oddziały - w Opolu i Częstochowie. Oprócz w pełni wyposażonych sal sprzedażowych oferujemy naszym pracownikom możliwość skorzystania ze strefy chillout'u, pomieszczeń socjalnych i sal szkoleniowych. Aktualny stan jest urzeczywistnieniem naszych planów, marzeń sprzed kilu lat. Wysoka motywacja, zaangażowanie i wiara w naszych ludzi przekłada się na ciągły rozwój całego przedsiębiorstwa.
 
Ile osób obecnie zatrudniacie? Liczba zatrudnianych przez nas osób zmienia się, w zależności od okresu i projektów, których się podejmujemy. Zlecenia o charakterze badawczym, na których niczego nie sprzedajemy, cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem ze strony osób poszukujących pracy. Zatrudnialiśmy nawet 150 osób, ale są też okresy, przy których tak wysoki wskaźnik nie jest konieczny. Wszystko zależy od skali projektu, skąd takowa zmienność w liczebności kadry. Działalność oparta na założeniach branży call center wymaga od nas konkurencyjności na rynku pracy, dlatego warto na bieżąco śledzić, na jakie stanowiska w danym momencie rekrutujemy i co oferujemy w zamian za dobrze wykonaną pracę. ...
"Wywiad z Paweł Kasprzak - Maxcess"
Jak wyglądał rozwój firmy Maxcess na polskim rynku? Rozwój firmy Maxcess Polska miał kilka etapów: - etap pierwszy (rok 2006-2007) to założenie firmy w Polsce oraz zatrudnienie około 15 pracowników, wdrożenie produkcji i wysyłka produktów do firmy matki oraz firm z grupy Maxcess; - etap drugi (2009-2010) to kompleksowe wdrożenie produkcji jednej grupy produktów oraz wysyłka ich do klientów finalnych na teren całej Europy oraz Bliskiego Wschodu. Wiązało się to z implementacją wielu dodatkowych maszyn, przeniesieniem aktualnej produkcji z mniejszej do większej hali oraz zatrudnieniem dodatkowych około 40 osób; - etap trzeci (rok 2011-2012) to kompleksowe wdrożenie produkcji kolejnych grup produktów oraz wysyłka ich do klientów finalnych na teren całej Europy oraz Bliskiego Wschodu. Wiązało się to z implementacją wielu dodatkowych maszyn, wynajęciem dodatkowej powierzchni produkcyjnej oraz zatrudnieniem dodatkowych około 60 osób; - etap czwarty (od roku 2013) to można powiedzieć, ciągła optymalizacja aktualnych procesów oraz wdrażanie mniejszych projektów. Na tym etapie zatrudniliśmy około 10-15 osób. ...