Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Netland Sp. z o. o.
przez Mi, 2016-09-22 09:02:19
Moim zdaniem jest fajnie. jasna wizja, jasne cele, na czas wynagrodzenie i parking przed biurem. Jest ok.

MediaExpert
przez karol007, 2016-09-20 11:01:35
Ja pracuję już kilka miesięcy i powiem szczerze, że wszystko jest na prawdę ok. Ludzie są u mnie trochę dziwni w sumie, ale kierownik jest ok i kasę się da spoko wycągnąć. Także generalnie jest ok i jakiś czas jeszcze pewnie popracuję. Nie planuję póki co zmiany

seomotive
przez Waldek Martyniuk - Stoldrew, 2016-09-28 09:19:08
Polecamy firmę, chłopaki wykonuja dobra prace