Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Control Process S.A.
przez pracownik_DB, 2014-08-21 15:43:54
Jestem pracownikiem działu budowlanego w Krakowie. Firma jednym słowem prężna i zorganizowana. Prowadzi jedne z największych inwestycji budowlanych w polsce. Z tego co widziałem jak inne firmy padały to CP pozyskiwał nowe kontrakty. Firma ma mocną pozycją na rynku. Budowy są prowadzone przez doświadczonych fachowców z wieloletnim stażem. Robią szkolenia, wyjazdy integracyjne. Pieniądze zawsze w terminie, premie wypłacane.

Goetz
przez Lucyna Kraków, 2014-08-27 11:41:58
Odpowiedź na: [anonim - 2010-12-11 18:26:56]:
A czy Ci nie chodzi o Pana (usunięte przez administratora)w Krakowa ? Ja też pracowałam Goetz w Krakowie i jak się dowiedziałam, że zmienił firmę przeniosłam się do niego i jestem już 4 rok bardzo zadowolona.

Cocomo
przez Kaja, 2014-08-28 09:00:11
Dokładnie zarobki nie porównywalne,ja zostałam w Krakowie, zawsze chciałam mieszkać w tym mieście, a na rozmowie rekruterka powiedziała, że nie tylko na szkoleniu ale i jak będę pracowała zapewnią mi mieszkanie, aż jestem w szoku, ze tak dbają o pracownika, teraz oczywiście stać mnie spokojnie na własny pokój i duużo więcej ;P

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Marki Shell nikomu nie trzeba przedstawiać. Oznaczona charakterystyczną żółto-czerwoną muszlą firma postanowiła otworzyć w Krakowie nową siedzibę. Shell Business Operations przeniósł się do stolicy Małopolski z Zabierzowa, w którym działał od 2006 roku. Dzięki temu przedsiębiorstwo mogło zwiększyć swój zakres działalności, co skutkowało zatrudnieni...
Czytaj więcej >>
Kraków jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się miast na mapie Polski. Nie tylko firmy z polskim kapitałem, ale być może więcej przedsiębiorstw międzynarodowych ma tutaj swoje siedziby. Dzięki temu zwiększają się możliwości podejmowania zatrudnienia przez mieszkańców miasta i okolicznych miejscowości. Centra badawczo-rozwojowe w Krak...
Czytaj więcej >>
Programiści i pozostali specjaliści z branży IT są poszukiwani na globalnym rynku pracy. Pracodawcy są skłonni zaoferować im wysokie wynagrodzenie, jeśli tylko mają praktyczne umiejętności programistyczne i doświadczenie w pracy na takim stanowisku.  W Krakowie stawki płacy osiąganej przez specjalistów IT są bardzo wysokie. Niedobór 1 mln programis...
Czytaj więcej >>
Podjęcie pracy przez osobę niepełnosprawną to dla niej nie tylko sposób na zdobycie stałego źródła dochodu, pozwalającego na samodzielne utrzymanie się, ale również metoda rehabilitacji społecznej, fizycznej i psychicznej. Jak podchodzimy do kwestii niepełnosprawności w miejscu pracy? O takich kwestiach prowadzone będą dyskusje w Krakowie.  O wydar...
Czytaj więcej >>
Warsztaty Pracy Infobrokera
05 sierpień 2017
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego będzie gospodarzem „Warsztatów Pracy Infobrokera”. Konferencja ta odbędzie się w Krakowie już 29 maja 2017 roku. Organizatorami wydarzenia są Stowarzyszenie Profesjonalistów Informacji oraz Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego. Kto za...
Czytaj więcej >>
Majówka z pracą w Krakowie
05 sierpień 2017
Już 23 maja 2017 roku odbędzie się w TAURON Arenie w Krakowie wydarzenie ważne dla rynku pracy – lokalnego i ogólnokrajowego. Mowa tu o Targach Pracy i Przedsiębiorczości, które odbywają się w tym roku pod hasłem „Majówka z pracą”. Organizatorem targów jest Grodzki Urząd Pracy w Krakowie. O targach „Majówka z pracą” to kolejna edycja […...
Czytaj więcej >>
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie rozpoczął 21 marca 2017 roku nabór wniosków o zawarcie umowy na zorganizowanie stażu w ramach projektu pod tytułem „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy na terenie Gminy Miejskiej Kraków (III)”. Na czym polega program i kto właściwie może wziąć w nim udział? O projekcie Województwo […...
Czytaj więcej >>
Targi pracy na AGH
06 lipiec 2017
Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie zorganizowała w środę, 5 kwietnia 2017 roku wiosenną edycję Targów Pracy AGH. Odwiedzający mieli szansę zapoznać się z ofertami pracy w Krakowie i okolicy, jak również porozmawiać z potencjalnymi pracodawcami. Szansa dla pracowników Pomimo faktu, że to krakowska Akademia Górniczo-Hutnicza zorganizowała targi pr...
Czytaj więcej >>
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie informuje na swoich stronach internetowych o liczbie osób pozostających bez zatrudnienia w stolicy Małopolski oraz o wakatach w różnych profesjach. Jak wygląda obecnie sytuacja na rynku pracy w Krakowie? Bezrobocie w Krakowie Według danych Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie, na dzień 28 lutego 2017 roku było w nim zar...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Jakub Imosa - Grupa Kotrak"
Ponad 25 lat doświadczenia. Zaczynaliście po transformacji ustrojowej w Polsce i działacie od ponad dwóch dekad. Można chyba powiedzieć, że udało się uzyskać niejeden sukces? To prawda. Dziś jesteśmy firmą rodzinną z siedmioma oddziałami, w tym także w Londynie. Wszystko zaczęło się jednak w 1991 roku w Katowicach od sprzedaży drobnej elektroniki i późniejszej koncentracji na urządzeniach fiskalnych. Z czasem jednak zauważyliśmy zmiany na rynku, do których należało się elastycznie dostosowywać i szukać nowych rynków zbytu. Dzięki posiadanemu już doświadczeniu we współpracy z polskim biznesem, zaczęliśmy współpracować z jednym z największych w Polsce producentów systemów ERP, a także tworzyć oprogramowanie dedykowane. W Katowicach działa wyspecjalizowany software house zatrudniający blisko 100 wysoko wykwalifikowanych specjalistów.  
Państwa firma podzielona jest na pięć dużych zespołów. Jakie są ich zadania? Zespół developerski tworzy indywidualne, innowacyjne rozwiązania dopasowane do modeli biznesowych klientów. Pracuje w metodyce agile/SCRUM i przy użyciu najnowszych technologii. Sprawia to, że osiągamy lepsze rezultaty przy większym zadowoleniu pracowników. Drugi zespół zajmuje się systemami ERP dla dużych firm, które znacznie ułatwiają prowadzenie biznesu. Kolejny zespół dostarcza rozwiązania sektorowi małych i średnich firm. Oferuje kompleksowe skomputeryzowanie i wyposażenie w zależności od branży i potrzeb klienta. Zespół zajmujący się oprogramowaniem medycznym współpracuje na co dzień ze szpitalami, przychodniami i gabinetami lekarskimi. Ostatni z zespołów tworzą pracownicy administracji i marketingu. Wszystkie zespoły otaczają klientów stałą opieką, co pozwala nam dotrzymać kroku ich potrzebom i rozwojowi. Service desk w naszej firmie działa w oparciu o najlepsze praktyki tj. metodykę ITILa. ...
"Wywiad z Mariusz Kania - Metrohouse S.A."
W Polsce branża nieruchomości rozwija się dość prężnie – co Państwa wyróżnia od konkurencji? Kiedy 10 lat temu rozpoczynaliśmy działalność w branży odbyliśmy ze wspólniczką szereg spotkań, które miały szczegółowo zdefiniować wyróżniki Metrohouse na tle ówcześnie działających firm. Postawiliśmy na jakość oferowanych usług. Zgodnie z hasłem „Sprawdzone nieruchomości” kierowaliśmy się wysokimi standardami we współpracy z klientami. Każda oferta posiadała już na wstępie pełną dokumentację transakcyjną, plany powierzchni, dokumentację zdjęciową. Mimo tego, że to nie było tak dawno klienci byli przyzwyczajeni np. do pozyskiwania zleceń telefonicznie. Nasze podejście – choć bardziej czasochłonne zostało docenione przez klientów. Rewolucją na rynku była też akcja: „Kupujący Nie Płaci Prowizji”. Model, który dziś stał się standardem, wtedy wywołał wiele dyskusji i duże poruszenie w branży. Dzięki niemu z usług pośrednika skorzystało wielu klientów, dla których barierą we współpracy było wynagrodzenie.
Jakie są największe problemy w branży? Branża pośrednictwa w obrocie nieruchomościami jest specyficzna. Osoby, które zamierzają przeprowadzić transakcję myślą, że nie ma nic prostszego niż wejść na pierwszy lepiej wypozycjonowany portal z ogłoszeniami, znaleźć oferty, obejrzeć kilka z nich i dokonać zakupu. Rzeczywistość nie jest jednak tak kolorowa. Każda transakcja niesie za sobą wiele niespodzianek, dlatego potrzebny jest zaufany doradca, który może przeprowadzić klientów przez cały proces transakcyjny. Wyzwaniem jest zmiana podejścia klientów do usług pośrednictwa. Myślę, że dzięki coraz większej świadomości pośredników co do potrzeby wdrażania działań wizerunkowych udaje się powoli zmieniać schematy myślowe klientów.  ...
"Wywiad z Krzysztof Jakubowski - InterKadra Sp. z o. o"
Ostatnie lata są dla Państwa pasmem sukcesów i wyróżnień. Spółka została przyjęta do grona Sygnatariuszy Karty Różnorodności w Polsce. Zdobyła statuetki m.in. Diament Forbesa 2014, Perły Polskiej Ekonomii. Jakie znaczenie mają dla Państwa te fakty? Wszystkie nagrody i wyróżnienia są dla nas potwierdzeniem, że działamy na rynku dobrze i nie popełniamy błędów biznesowych. Uzyskujemy coraz większą część rynku, staramy się być coraz bardziej aktywni. Dzięki temu wiemy, że wybraliśmy dobrą drogę.
Podkreślają Państwo, że sukcesy zawdzięczają wysiłkowi całego zespołu. W jaki sposób motywują go Państwo na co dzień? To jest bardzo trudne pytanie, ponieważ naprawdę nie istnieje jeden skuteczny rodzaj motywowania pracownika. Trzeba pamiętać, że każdy pracownik jest innym człowiekiem, więc działają na niego inne bodźce. Dla jednej części osób są to bodźce finansowe, dla drugiej – zdobywanie doświadczeń, kursy, szkolenia, wsparcie ze strony pracodawcy. Jednak dla przeważającej większości naszych pracowników liczy się dobra atmosfera w firmie. Stawiamy mocno na współpracę koleżeńską. Dzisiaj rzadko spotyka się na rynku pracy, szczególnie w korporacjach, taką atmosferę i wewnętrzne wsparcie, jak w InterKadra. ...