Control Process
przez pracownik_DB, 2014-08-21 15:43:54
Jestem pracownikiem działu budowlanego w Krakowie. Firma jednym słowem prężna i zorganizowana. Prowadzi jedne z największych inwestycji budowlanych w polsce. Z tego co widziałem jak inne firmy padały to CP pozyskiwał nowe kontrakty. Firma ma mocną pozycją na rynku. Budowy są prowadzone przez doświadczonych fachowców z wieloletnim stażem. Robią szkolenia, wyjazdy integracyjne. Pieniądze zawsze w terminie, premie wypłacane.

Goetz
przez Lucyna Kraków, 2014-08-27 11:41:58
Odpowiedź na: [anonim - 2010-12-11 18:26:56]:
A czy Ci nie chodzi o Pana (usunięte przez administratora)w Krakowa ? Ja też pracowałam Goetz w Krakowie i jak się dowiedziałam, że zmienił firmę przeniosłam się do niego i jestem już 4 rok bardzo zadowolona.

Cocomo
przez Kaja, 2014-08-28 09:00:11
Dokładnie zarobki nie porównywalne,ja zostałam w Krakowie, zawsze chciałam mieszkać w tym mieście, a na rozmowie rekruterka powiedziała, że nie tylko na szkoleniu ale i jak będę pracowała zapewnią mi mieszkanie, aż jestem w szoku, ze tak dbają o pracownika, teraz oczywiście stać mnie spokojnie na własny pokój i duużo więcej ;P

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Joanna Jastrzębska - Veneo Sp. z o.o."
Jak opisaliby Państwo Veneo w trzech zdaniach? Filozofię Veneo oparliśmy o przekonanie, że w długiej perspektywie sprawdza się współpraca, w której każda ze stron wygrywa. Staramy się utrzymywać ten balans zarówno w tworzeniu relacji z klientami, jak i z pracownikami. Dzięki temu zbudowaliśmy obszerne portfolio stałych klientów, którym dostarczamy usługi wysokiej jakości i doskonale zgrany zespół, który jest mocnym filarem firmy.   
Świadczycie szeroki zakres usług internetowych. Co składa się na Waszą ofertę? Jesteśmy agencją 360st specjalizującą się w marketingu internetowym. Opiekujemy się markami naszych klientów na każdym etapie, na którym wsparcie agencyjne jest niezbędne: od tworzenia brandingu, strategii marketingowych i public relations, po wdrażanie wszelkich narzędzi wspierających zarówno sprzedaż, jak i działania wizerunkowe. Naszymi mocnymi elementami w ofercie są m. in. tworzenie dedykowanych serwisów i aplikacji www, szeroko pojęta kreacja graficzna, komunikacja marek w mediach społecznościowych, media relations, kampanie reklamowe, produkcja wideo, a także SEO, SXO i SEM. W tym roku szczególnie mocno koncentrujemy się na rozwoju usług z ostatniego obszaru, co zostało dostrzeżone i docenione przez Google – zostaliśmy zaproszeni jako jedna z 24 agencji w Polsce do programu Google Rising Star, dzięki któremu budujemy zupełnie nową jakość w zakresie realizacji kampanii w sieci Google.    ...
"Wywiad z Lydia Sarfati - Repechage Polska"
Jak wyglądały początki firmy Repechage? W 1987 roku otworzyłam swój własny salon kosmetyczny w Nowym Jorku. Wkrótce został on okrzyknięty najlepszym salonem w całych Stanach Zjednoczonych. Długo zastanawiałam się nad tym, jak mogłabym dostarczać zabiegi kosmetyczne dla większej liczby klientów. Przez dłuższy czas moją klientką była kobieta, która pracowała w branży PR. Razem stwierdziłyśmy, że chcemy stworzyć firmę, której jeszcze nie było w Stanach i dostarczać produkty do gabinetów. W 1980 roku otworzyłam firmę Repechage, która miała być drugą szansą dla kosmetyczek („repechage” z francuskiego znaczy „druga szansa”). Zaczęłam stopniowo podbijać cały kraj, później kontynent, a dzisiaj – cały świat. Zawsze miałam szczęście do ludzi, klientów. Ludzie mnie pytają, czy miałam ogromny budżet na reklamę. Odpowiadam, że moi klienci są moją reklamą. Marketing szeptany okazał się kluczem do sukcesu.
Jakie są flagowe produkty marki Repechage? Jesteśmy prekursorem w zakresie wykorzystania alg morskich do produkcji kosmetyków. Nasze algi są zbierane ze świeżych wód morskich francuskiego Wybrzeża Bretanii. Tak powstaje cała seria Vita Cura – nowoczesne ujędrnianie dojrzałej skóry. Mamy serię kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy, m.in. serię do cery dojrzałej, serię do cery trądzikowej. Produkujemy i sprzedajemy również kosmetyki mineralne do makijażu – puder, podkład, korektor, błyszczyki. ...
"Wywiad z Paweł Grzywaczewski - Anwim S.A."
Anwim to już ponad 20 lat historii, niemal cała epoka polskiego wolnego rynku…   To prawda. Ponad 20 lat funkcjonowania na rynku, dodam – bardzo trudnym – polskim rynku paliwowym. To wystarczy za niejedną rekomendację. Dowodzi zaufania, jakim darzą nas nasi partnerzy biznesowi oraz jakości oferowanych produktów i usług. Anwim działa na wielu płaszczyznach – od hurtowego rynku paliw, poprzez transport substancji niebezpiecznych, serwis i sprzedaż ogumienia, po nasz najlepiej rozpoznawalny projekt biznesowy, jakim jest ogólnopolska sieć stacji paliw Moya.
Zwykle to pracowników pyta się, dlaczego chcą pracować w danym miejscu, a jak Pan odpowiedziałby na to pytanie: dlaczego warto pracować w Państwa firmie? Tym, którzy cenią stabilność, wskazałbym na wspomniane wyżej ponad 20 lat aktywności na rynku i doroczne umieszczanie spółki Anwim na listach największych polskich przedsiębiorstw. Tym, którzy stawiają na awans, ukazałbym możliwości rozwoju zawodowego - firma rośnie, tworzymy nowe działy i nowe stanowiska. Tym zaś, którzy chcą mieć ciekawą, pełną wyzwań pracę - gwarantuję, że u nas nudzić się nie będą! ...