logo Call Center Inter Galactica

Call Center Inter Galactica

Kielce

Opinie o Call Center Inter Galactica

A. 2016-09-12 13:18
może dlatego, że dyrektor lokalizacji trzyma bardziej stronę menadżerów niż tych zwykłych "szarych pracowników" ? Chociaż sam najlepiej wie co trzyma tam ;))
1
Ciapata 2016-09-21 16:13
Dodam i swoje 3 grosze. Pewna Pani, świeża menago, talenty odziedziczone po siostrze. Tak. Te Panie na literę W. Starsza ma narzyczonego, ale dla go zostawiła,dla innego, z którym nie wyszło, wiec wróciłą do Pana nr 1. jak inna chciała się z nim spotykać to u Pani Starszej miała przeje ... przerąbane. Mimo, że nawet już sie nie rucha..spotykali to każdej, która się do niego zbliżała potrafiła nieźle "pomóc" w pracy. Z kolei druga potrafiła rozbić wieloletni związek jednego z innych, nie pracujących menag. po czym jednak się znó rozmyśleć. Panie są ładne i nawet jakąś tam wiedzę sprzedażową posiadają. Niesety uważam, że mieszanie swoich spraw prywatnych w życie zawodowe to totalne dno, ah i nikogo nie obrażam, Panie samę się tym chwalą na prawo i lewo jakby było czym. Także jednej i drugiej gratuluje i życzę szczęścia a ich aktualnym "stałym" wybrankom życze powodzenia.
3
Pe. 2016-09-23 09:25
Kolego / koleżanko szanowny/a, sam wylewasz żale na forum, które służy do innego celu. Jeżeli masz jakieś konkretne opinie, to poprostu o nich napisz. A co do Pań W. to przypominam " że krąży opinia" , że bardzo dobre z nich dziewczyny, jeżeli z którą kolwiek pracowałeś/łaś to napewno wiesz, bo nieraz wykazały się zrozumieniem i dobrym sercem i ja je szanuje i przede wszystkim mogę powiedzieć to na forum , a nie ukrywać się jak Ty. Swoją drogą to zabawna sytuacja, że Ty nie potrafisz ;) pozdrawiam Paulina :)
8
ciekawa 2016-09-28 20:36
Jak w Kielcach na orange jest? Da się przeżyć? Nikt nie poniża za gorsze dni?
Byly agent 2016-10-12 22:26
Firma się niestety kończy. Obiecują gruszki na wierzbie a niestety po zderzeniu z rzeczywistością czyt podpisaniem umowy okazuje się ze pracuje się za.marne grosze
3
Pracownik 2016-10-18 14:30
Faktycznie 2-3 tysiące miesięcznie to marne grosze...
003- 2016-10-18 16:15
nooo nie przesadzaj, jak na polskie warunki to moim zdaniem całkiem wysokie wynagrodzenie, no ależ oczywiście w dużej mierze zależy to od stanowiska jakie zajmujesz w firmie. ja osobiście celuję jednak wyżej w aktualne ogłoszenie na managera zespołu sprzedaży
wyjatek 2016-10-28 22:02
nie każdy trafił do J.M albo K.M :) Wyjątki, które należy klonować. Nie polecam współpracy z P.Ś I M.P stary kawaler nieudolny podrywacz schizofrenik i narkoman oraz wiecznie wściekła, zła strojąca minki paniuśka. Wiecznie niezadowoleni z wahaniami nastrojów wg mnie jakieś problemy psychiczne.
4
Leczenie uzależnień 2016-11-02 12:31
Tak to już bywa kiedy zatrudnia sie ludzi na stanowisku, którzy nie maja zielonego pojęcia o zarządzaniu kapitałem ludzkim. Ludzie z łapanki, bez kierunkowego wykształcenia. Fachowa nazwa to ścieżka rozwoju. W tym przypadku myślę, że chodzi o inna "ścieżkę" bo czasami to widać na odległość. Stawiając tylko wymagania, przynosząc swoje problemy do pracy i tworząc negatywna atmosferę niczego nie osiągniecie, ale cieżko to tłumaczyć osobą zapatrzonym w siebie. Macie postawę roszczeniową, wszystko się Wam należy. Jest źle - potraficie tylko zastraszyć ludzi, jest dobrze - nie potraficie powiedzieć "dzięki" Otóż pamiętajcie, że dzięki ludziom macie prace i dzięki ludziom macie na używki.
2
Nie polecam 2016-11-02 19:53
Ciężko w przypadku Pani M.P i Pana P.Ś mówić o zespole. Ludzie to jedno a liderzy to drugie. W pracy jest więcej fochow niż nakladu pracy ze strony lidera. Rano zebranie opierające sie na minusach pracy ludzi choć był dobry wynik dnia poprzedniego- zawsze warto sie o coś doczepic:) liderka potrafi sie obrazić i pół dnia nie odzywać z grobowa mina, kolejne pół dnia zabawiac i udawać, ze nie było tematu. Lider zas spoznia sie do pracy, czasem nawet godzinę, a do konsultantów ma pretensje o 10 minut poślizgu. Wychodzi w trakcie zmiany na godzinę zajarac(nie tylko papierosa) a potem z bojowym nastawieniem wraca i szuka osoby, której może zepsuć dzień. Wiecej nerwów przez przełożonych niż klientów. Ciesze sie ze tam nie pracuję już i tego "zespołu" nie polecam.
5
Nie wracam tam 2016-11-02 21:44
No to ruszyła fala , jeżeli chodzi o Panią M.P i Pana P.Ś to z tego co pamiętam nie nadają się do prowadzenia zespołu , lider ma być ostoja dla zespołu a nie tylko prowadzić funkcje do opierdolenia kogoś tylko dla tego ze ma zły dzień , taka prosta rzecz jak coaching które maja na celu doskonalenie pracownika , w ich wypadku to zdemotywowanie go do dalszej pracy , bo jak można dawać jakiekolwiek wskazówki osobom , które maja dobre wyniki albo pracują w tej firmie dłużej niż one , bo zawaliły jeden dzień bo " TEŻ maja swoje problemy " albo niema bazy .
3
Xxxxxxxxyyy 2016-11-03 09:33
Pracowałem więc pamiętam jak to wygląda. A wcześniejsze komentarze nie mają nic wspólnego z tym jak wyglądała praca z zespołem M.P. Wiadomo że trafił się gorszy dzień i następnego dnia była zjeba, ale tak jest chyba wszędzie? Poza tymi słabszych dniami mam same dobre wspomnienia, bardzo dobrze pracowało mi się w zespole, świetni ludzie, Gosia wymagała i pilnowala żeby było jak w zegarku. Perfekcyjnie nigdy nie będzie ale zespół zaczął realizować cele ludzie zaczęli brać swungo zarabiać dobre pieniądze . Nie pracuje tam teraz nie wiem co się dzieje aktualnie ale w lato wracam na wakacje na 100%. Pozdrawiam M.P. I ludzi z zespołu :) @)
3
Zet 2016-11-03 10:20
Wszyscy wiedzą ze wcześniejsze komentarze to sama prawda. Ludzi nie zwalniają sie tylko dlatego ze zaczął sie rok akademicki, ale głównie dlatego ze sa traktowani jak przedmiot. Goska jest wymagajaca, zgodzę sie. Szkoda tylko ze wymaga od ludzi a od siebie nie. Wczesniej wymieniony K.W potrafi wymagać ale tez zorganizować zespół w taki sposób, ze bez nerwów ludzie zrobia swoje. Każdy ma swoj charakter ale nie kazdy sie popisuje na forum kim to on nie jest.
1
Konsultantka 2016-11-03 11:26
Takie mam wrażenie że wypowiada się ktoś kto w zespole m.p. I p.ś. nigdy nie pracował. to świetny zespół managerowie atmosfera praca zarobki - pozdrawiam!!!!
2
Nickkkkkkkkkk 2016-11-03 18:28
Chce bardzo podziękować wszystkim wypowiadającym się o zespole M.P i P.S za opinie.
Całe wczorajsze podsumowanie miesiąca śmialiśmy się z waszych komentarzy. Nasi koledzy i koleżanki do dzisiaj śmieją się przypominając wasze teksty! Chcecie zobaczyć jak nasi menadżerowie nas katują i demotywują? Wystarczy przyjść na zebranie albo spojrzeć na statystyki bo jesteśmy najlepsi na całym projekcie w Kielcach i Wrocławiu ;) Ciekawe co jeszcze napiszecie ;) Czekamy ledwo powstrzymując się od śmiechu :) :) :)
6
P.S. 2016-11-04 06:52
Chciałabym zakończyć tą dyskusję na temat managerow zespołu ut b2b 6. Ponieważ krytykując ich możecie zniechecic nowych ludzi do pracy w naszym zespole. Wiadomo każdy ma wady i zalety, nikt nie jest doskonały . Nie każdy też musi lubiec swojego przełożonego(nie ma takiego obowiązku), ale jest takie coś jak szacunek i tolerancja i nie można o tym zapominać. Zespół nr 6 to naprawdę zgrana grupa ludzi(ostatnimi czasy stały skład) z którymi można się pośmiać, pozartowac, porozmawiac i nie tylko o pracy ale również o życiu prywatnym. Jako zespół staramy się nie tylko wykonywać nasze obowiązki Ale być zgrana paczka na której zawsze można polegać i która służy pomocą, oczywiscie dobrze się przy tym bawiac. Pamiętajcie praca to nie tylko Ty I Twój przełożony Ale też ludzie z którymi będziesz współpracować na codzień to z nimi będziesz siedzieć, spedzac przerwy i jeść obiady ;) z mojej strony to wszystko osoby które to pisaly oczywiście na pewno miały powodu ale Nie mają powodu zniechęcać ludzi do pracy w takim zespole.Bo to my jesteśmy fundamentem(my konsultanci) zespołu managerowie to osoby ktore maja nad nakierowywac w drodze do sukcesu. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do ut b2B6. PS ;)
2
MP 2016-11-04 15:38
UT CC B2B 6 to najlepszy zespół- wiem, bo tam pracuje- każdego dnia realizują wyniki na znakomitym poziomie, przy czym są świetnymi ludźmi - potrafią poprawić humor każdemu, pomagają, tworzą doskonała atmosferę. Bez względu na to co się tutaj pisze jestem z nich mega dumna, wdzięczna konsultantom i doceniam każdy ich sukces :) nie trzeba na nich krzyczeć bo nie są dziećmi:) nie trzeba ich "zastraszac" bo pracują na najwyższym poziomie i zawsze dają z siebie wszystko. Tworzą na tyle zgrana ekipę, że jeśli coś jest nie tak to przychodzą i mówią wprost, dzięki temu potrafię nad sobą pracować :) jeśli ktoś z czytelników forum (a wiem, że są tacy którzy nim żyją) ma jakieś uwagi dotyczące mojej pracy - chętnie wysłucham ich "face to face" - ale do tego potrzeba mieć 'jaja'. ;) ( back office, drugie piętro - każdego dnia) pozdrawiam Malgorzata Piec (jeśli chodzi o pracę w ccig - bo tego dotyczy forum - polecam po prostu spróbować, to nic nie kosztuje)
7
ZANIEPOKOJONY 2016-11-04 23:59
Jestem pracownikiem CCIG od jakiegoś czasu i NIE POLECAM menadżerki Anny Miszczyk. Menadżerka regularnie spożywa żelki marki frugo przy stanowisku pracy, używając przy tym firmowego laptopa. NIE POZDRAWIAM .
8
Fajnie że ktoś tu uderzył w stół... 2016-11-08 19:21
A kto czerpie wiedzę o pracy z gowork'a? Nie ma się co martwić, nikt nie zniechęci się takimi wypowiedziami jak jest zdeterminowanym studentem i potrzebuje kasy. I to tacy ludzie tworzą team pracując tam kilkanaście miesięcy i wręcz ośmieszające jest uczestnictwo w śmiesznych couchingach i słowa typu "odpuściłeś", "zawiodłeś mnie" a nawet oburzenie "co to ma być" (i twoje zdziwienie bo dostajesz opierdziel za rozmowe sprzedażową tylko o to że twojemu "TRENEROWI" nie chciało się odsłuchać rozmowy do końca od razu stwierdził krótka to pewnie "odpuścił") a ty jak się czujesz jak w cyrku bo siedzisz w pracy 8h chcesz skuc jak najwięcej zarobić jak najwiecej a jakiś pajac cię opierdzieli tylko dlatego że jest idiotą (ZGADNIJ KTO TO?) Taka osoba jest twoim podwładnym? Statystyki teamu świadczą o pracy konsultantów od których menagerowie sprzedazy mogliby się uczyć bo jedyne co umieją to przywołanie cztery razy ZET. Wiedzę o pracy czerpię się moi drodzy od ludzi... Nie mówię o opiniach wśród korpomurów gdzie każdy sięuśmiecha do siebie, każdy z każdym jest na ty, na spotkanaich biją sobie brawa, wychodzą na imprezy i są świętną rodziną. BO NA TYM CCIG sie opiera, mówię o opiniach między konsultantami a jak jest wie każdy z NAS. Czemu odchodzą? Czemu zmieniają projekty? Nie przyjdą i face to face nie powiędzą co myślą bo boją się że stracą robotę proste. Skargi były i będą i nic z nie będzie robione może że spotkania w stylu co wam nie pasuje w pracy X I Y i naprawdę sądzicie że każdy się wyleje co myśli ? LUDZIE! Nikt nie naprawi żadnego stanu rzeczy... Więc przyzwyczajajmy się do tych sztucznych uśmiechów, w ccig każdy jest ok, każdy się lubi, każdy jest w porządku a nasz menager najlepszym menagerem jest!
2
ANONIM 2016-11-19 14:19
CCIG PRACOWAŁAM 2 LATA I NIGDY TAM NIE WRÓCĘ. OCZYWIŚCIE MOŻNA ZAROBIĆ DOBRE PIENIĄDZE , WYPŁATA CO TYDZIEŃ I TO TYLE Z PLUSÓW. ELASTYCZNY GRAFIK? TO ŚCIEMA . MENAGEROWIE ? PORAŻKA. OCZYWIŚCIE SĄ OSOBY U KTÓRYCH ŚWIETNIE SIĘ PRACUJE ALE SĄ TACY , KTÓRZY GNOJĄ I POMIATAJĄ SWOIMI PRACOWNIKAMI. A FIRMA ALBO UDAJE , ŻE NIE WIDZI ALBO SĄ GŁUPI. LUBIŁAM TĄ PRACĘ WKŁADAŁAM W NIĄ SERCE CO PRZYNOSIŁO EFEKTY A CO MIAŁAM Z TEGO ? ŻE SIĘ ROZCHOROWAŁAM BO NIE MOGŁAM WYTRZYMAĆ ZACHOWANIA MOJEJ MENAGERKI . KIEDYŚ TA FIRMA UPADNIE I TO Z WŁASNEJ FIRMY. AC NA MENAGERA? PO CO ONI SAMI WIEDZĄ KOGO CHCĄ.NIGDY TAM NIE WRÓCE I NIKOMU NIE POLECE . POZDRO!!!!!!!!!!
3
Nowa Aktywacja 2016-11-22 20:27
Najbardziej smieszne na utrzymaniu sa dosprzedaze. W sensie takim, ze nie podpiszesz? To nie mozesz wprowadzac innych ofert jesli nie masz nowej aktywacji internetu. Jesli ktos wyzej i nie mowie tutaj o osobach z tej lokalizacji dowiedzialby sie o tym to zaprowadzilby porzadek, bo nie kazdy chce dodatkowy internet, a jak sprzedam oferte bez tego to zakaz wprowadzania umowy, KTORĄ SAM PODPISALEM Z KLIENTEM. Skandal, a pozniej dziwic sie czemu trudno jest znalezc osoby do tej pracy.
22
Nie można wprowadzac nez NA 2016-11-23 16:47
u kogo tak jest?
@@@ 2016-11-27 20:57
ogólnie to pracuję w CCIG już dłuższy czas i jeszcze nigdy nie narzekałem na mojego menadżera ( P.W z zetafona) atmosfera w zespole na duzy plus, P.W ma serio anielska cierpliwosc i nawet jak wynik nie idzie tak jak powinien to potrafi się normalnie odezwac i zmotywowac zespół, nie ma mowy o żadnych krzykach, grafik do dogadania, w sumie to w każdym temacie można się dogadać, nigdy nie spotkałem się z tym że Piotrek kogoś wyśmiewa czy poniża, a gdy coś już jest źle potrafi porozmawiać i zawsze wspólnie z zespołem szuka przyczyny i rozwiązania problemu. Dawno nie spotkałem tak pozytywnego człowieka zarówno w aspekcie zawodowym jak i prywatnym. A sam zespól to naprawdę genialni ludzie, nie da się ich nie lubić (zawsze jest z kim wyjść na przerwę czy spotkać się po pracy) a gdy ktoś potrzebuje pomocy to zawsze znajdzie wsparcie w współpracownikach :)
Cieżko uwierzyc ze praca i atmosfera w innych zespołach jest az tak zła, pracując tam i rozmawiając ze znajomymi z innych projektów nie spotkalem się jeszcze z taką opinią. Polecam pracę u Piotrka W. na zetafonie! Sam menadżer jest super człowiekiem a zespół jeszcze lepszy! :) :)
6
NikiMinaż 2017-01-17 20:44
Siema. Jak tam sie pracuje w CCIG? Któryś z Shiftów już osiwiał z nerwów? Aaaa sory zapomniałem.. pewna barwa włosów nigdy nie osiwieje, moze tylko zgłosić łeb na łyso. Pracować, pracować i nabijać kabzę przełożonym.
8
KacperMelchiorBaltazar 2017-01-27 16:15
szczerze nie polecam utrzymania biznesowego, chore zasady polegające na nakazie opóźniania przesyłek (tak, dobrze widzicie, sprzedawca musi opóźniać dostawę sprzedanego produktu, bo kontrahent mu za to nie zapłaci), managerowie (nie wszyscy) przeszkoleni tylko w zakresie wymagań i kar, kompetencja to na pewno nie jest określenie pasujące do ich wiedzy, jeśli chcesz zgłosić JAKIKOLWIEK problem albo uzyskać informację, w odpowiedzi dostajesz jeden ze zwrotów: "nie wiem/to nie moja wina/dlaczego masz do mnie pretensje?/daliśmy wam luz a wy nie potraficie tego wykorzystać
7
idemTAMpracowaćNIEkcemALEmuszem 2017-01-31 22:53
Idem to pracy do CCIG... MOje zdanie jest takie... Ludzie, to jest praca... Do pracy idzie się po to, żeby zarabiać pieniądze i pracować...
Ted 2017-02-24 10:49
Ogólnie nie polecam, pracowałem pracowałem jednym z zespołów it b2b,ucinanie e godzin za np. brak wymaganego ecp przy braku bazy, totalnie chore, do tego ciągle spinanir się i krzyki managera bez żadnej konkretnej pomocy w podciaganiu umiejętności sprzedażowych.
4
A mialam sie nie odzywac 2017-03-01 00:43
Jak sie komus nie chce robic to wszystko mu przeszkadza. Menago sa jacy sa, gorsze dni sie zdarza ale bez przesady... Do pracy, starac sie, myslec! To nie tylko czytanie formulek, robota jak kazda inna i trzeba cos od siebie dac a nie czekac na gotowe. To jest najlepsza praca dla 18-26 elastycznie i za spory hajs. 11 zl zarobisz w mcd i musisz zapieprzac fizycznie. Jak nie umiesz ruszyc glowa to do maca! Robi sie sajgon z premia czasem fakt ale to korpo. A Pawel i Gosia sa moze i jie sa profesjonalni w 100% ale to luzna atmosfera to zgrany zespol!
2
Doświadczony 2017-03-01 10:12
Biznes nie jest łatwy, utrzymanie masowe - tam każdy z ulicy może siąść na słuchawkę i sprzedawać. Ale pytanie kim konsultant jest na tamtym projekcie ? Nikim. Zwłaszcza dla tych którzy tym projektem zarządzają. Nie ma nic do powiedzenia. Nie sprzedaje aktywacji - to teraz musi bo inaczej alert. Na ut b2b jest trudno i jest dużo zmian ale każdy z każdym stara się dogadać a nie tylko wykonywać polecenia które sobie ktoś umyslil. Zupełnie inna atmosfera na zebraniach, podczas pracy, współpraca a nie dyktatura.
5
Shsusndxjah 2017-03-01 10:16
Co by tu nie pisać to u pawła i gosi ludzie robią cele. I da się dogadać o grafik popołudnie albo rano
4
KtoKopieDołkiTenSamWNieWpada 2017-03-14 00:51
Prawda jest taka, źe CCIG w Kielcach upada. Porównajcie liczbę pracujacych tam osób 5 lat temu, a teraz.
Straciliście monopol na kieleckim rynku call center. Myśle, ze wszyscy możni i wszechwładni kieleckiego eldorado przy al. Solidarności właśnie zaczynaja sie topić w przysłowiowej łyżce wody. Nie szanowaliscie ludzi, gnębiąc motłoch, teraz brak motlochu moze Wam się odbić czkawką.
Podsumowując. Za grosz u kadry kierowniczej szukać twórczej inicjatywy polepszenia warunków pracy. Brak poszanowania dla człowieka, a jedyny wyznacznik to pieniądz. Współczuje Wam tego, że jesteście zatraceni w cyferkach i jedyne co jest Istotne to target.
Wszystkim pracującym za 13 zł brutto życzę wytrwałości, a zarazem współczuje, że nadal musicie znosić takie, a nie inne warunki pracy.
13
Pracownik 2017-03-23 11:38
Ciekawa opinia, zwłaszcza ta o upadającej firmie. Poczytaj trochę na temat firmy CCIG na rynku polskim, kolejnych inwestycjach oraz oraz zwiększającej się ciągle liczbie oddziałów w różnych miastach i firm które wybierają współpracę z CCIG.
To sygnał że firma idzie do przodu, dzięki temu obecnie jest najlepszym Call Center w Kraju.
Liczba zatrudnionych osób w Kielcach też się diametralnie nie zmniejszyła, świadczy o tym liczba zespołów która jest praktycznie niezmienna.

Więc nie musisz mi/nam współczuć, życzę powodzenia w nowej pracy gdzie dla Twojego pracodawcy nie będą się liczyły wyniki a jedynie Twoje dobre samopoczucie i żebyś otrzymywał wynagrodzenie odpowiednie do Twojego zaangażowania.
3
I JAK TO JEST 2017-03-27 12:47
idemTAMpracowaćNIEkcemALEmuszem 2017-01-31 22:53

Idem to pracy do CCIG... MOje zdanie jest takie... Ludzie, to jest praca... Do pracy idzie się po to, żeby zarabiać pieniądze i pracować...

NIE ROZUMIEM DLACZEGO W TAKIM RAZIE SKORO GRAFIKUJE SIE NA 8H PRACY PO 5.5 GODZINACH MAM OPUŚCIC STANOWISKO TO PODEJSCIE ,,FIRMY,, MNIE ZASKOCZYŁO ALE SAMI SOBIE WYSTAWIACIE OPINIE !!!!!!!!!!! W KIELCACH CCIG TO NIE JEDYNA FIRMA KTÓRA ZATRUDNIA !!!!!!!!!!
2
Alicja 2017-03-30 12:29
Czytaliście wywiad zamieszczony na portalu GoWork.pl? http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,58363,wywiad-magdalena-grzelak Możemy dowiedzieć się wielu przydatnych informacji m.in. na temat procesu rekrutacji.
1
Werka 2017-05-20 10:34
Praca nie dla każdego. Klienci są różnie jedni bardzo mili drudzy mniej. Wymagań coraz więcej a pieniądze coraz gorsze. Osoby pracujące latami nie mają żadnych profitów za lojalność i zarabiają tyle samo co nowe osoby. Fenomenem jest jednak kadra kierownicza. Kogo o coś nie zapytasz nikt nic nie wie. Jednak największym bucem w firmie jest shift utrzymania. Jego zdolności analitycznego i logicznego myślenia są bliskie zeru. Przez swoje idiotyczne wręcz decyzje zabiera pieniądze konsultantom, menagerom, ccig i samemu Orange. Nie potrafi przewidywać prostych sytuacji, decyzję podejmuje nie na podstawie obliczen, a na oko. Zrobimy tak zobaczymy co z tego wyjdzie. Brzydka pogoda dziś wiec sprzedajemy tak. Nie szanuje konsultantów, traktuje swoich podwładnych jak smieci, używa zwrotów np. "Jak Ty si [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] do mnie odzywasz ?", " Nie wiesz kim ja jestem"?, "Nie udzieliłem Ci głosu"? Itp. Braki w jego kompetencji i wykonywaniu prostych obliczeń potwierdza sytuacja, kiedy to ten "geniusz" zwraca uwagę pracownikowi o jego niskie ecp które to wynosi ponad 65%, a wymagane na projekcie to 55%. Konsultanci po rozmowie z nim płaczą, cali się trzęsą albo po prostu rezygnuja. Najgorsze jest jednak to, że to zadufany w sobie bufon, który nie ma żadnego pojęcia o sprzedaży, a tym bardziej o zarządzaniu całym projektem składającym się z kilkunastu zespołów. Ogólnie firmę polecam ale nie na utrzymaniu indywidualnym , bo wtedy będziesz pracował pod ciągłym stresem.
24
Aga 2017-06-06 15:27
Brak szacunku do pracowników!
Managerowie zwłaszcza w zespole łączonym nie widzą czym jest coaching
Obrażają i podają bezsensowne przykłady z życia a jak już nie mają co wymyślać to każą iść do pracy fizycznej do której powinien iść zwłaszcza jeden z tych pseudo managerów który nie nadaje się do tej pracy i powinien zwrócić uwagę na higienę osobistą!
Coaching to wsparcie i motywacja a do ccig chodzi się za kare i dodatkowo słyszy się jak managerowie obgadują i wyśmiewają pracowników.
Jeden tylko siedzi i dołuje ludzi tabelkami i statystykami które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością
Drugi chodzi i jak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] pilnuje za plecami .
Nikt się tym nie interesuje nawet zarząd.. wszyscy uśmiechają się przy okazji urodzin firmy lub innych imprez a nikt nie patrzy na panujący tam mobbing!
Zwalniają kolejne osoby które nie dają rzekomo rady a nikt nie patrzy na naciągane tabelki i fałszowanie statystyk.
Bezczelność managerów jest nie do opisania a groźby co do utraty pracy uświadamia że nikt tam nie będzie dawał z siebie 100%!
5
Kasia z działu HR CCIG 2017-06-08 08:29
Agnieszko, martwi nas to, co napisałaś o sytuacji jakie Ciebie spotkały. Nie jest prawdą, że nikogo to nie interesuje, ponieważ do działu HR, który zawsze jest do Waszej dyspozycji, nie dotarły wcześniej takie informacje. Abyśmy mogli zareagować na tego typu przejawy zachowań musimy otrzymać bardziej szczegółowe informacje, dlatego prosimy o napisanie do nas na adres hr@ccig.pl lub podejście do lokalnego działu HR. Jesteśmy otwarci na wyjaśnienie wszystkiego i chętni do pomocy. Mamy nadzieję, że zgłosisz się do nas poprzez zaproponowane kanały komunikacji. Pozdrawiamy.
Mariusz 2017-06-12 16:35
Wchodząc na portal GO Work mam wrażenie że jest to portal hejtu i wylewania pomyj na ludzi. Ten kto zaczyna wymieniać ludzi z nazwiska powinien podać swoje. Chociaż nie lepiej pisać jakieś głupoty szykanować ludzi wylewać wiadro pomyj na czyjeś nazwisko. to już kolejny wpis. na Miejscu Tego panna założyłbym sprawę w sądzie bo wbrew pozorom w sieci nie jest się anonimowym.

A Tak nawisem chciałbym rozpocząć prace w CCIG czy ktoś może mi coś faktycznie jak to wygląda??
8
Pomocna 2017-06-14 16:23
Rekrutacja sprawdza podstawowe umiejętności - czy wyraźnie mówisz, czy nie masz wad wymowy, czy jesteś komunikatywny. Wtedy wstępnie deklarujesz czy wolisz pracować na rano czy popołudnie czy też 'pół na pół '. Kolejny etap to szkolenie które trwa od 3 do 5 dni w zależności na jaki projekt jesteś skierowany. Na szkoleniu uczysz się oferty, abonamentow, trochę o sprzęcie. Każdego dnia nowa wiedza i każdego dnia test - który weryfikuje czy umiesz czy nie. Jest dużo nauki ale nie są to trudne rzeczy. Musisz przecież wiedzieć czy klient będzie miał 100 min rozmów czy 10000. Po szkoleniu zdajesz tzw certyfikat z wiedzy czyli test. Później prowadzisz rozmówki czyli trener udaje klienta a Ty wcielasz się w rolę sprzedawcy. W trakcie tego szkolenia poznajesz swojego przyszłego przełożonego i czasem osoby które już pracują. Jak już wszystko zdasz to idziesz właśnie do swojego przełożonego i on może zadac pytania odnośnie oferty, jak czegoś nie umiesz to Ci tłumaczy on albo trener. Menager też robi z Tobą rozmówki. Kolejny krok to słuchanie rozmów innych konsultantów. Siadasz za kimś i obserwujesz jego prace, pytasz go o wszystko, on pokazuje Ci system, słuchasz jak rozmawia. To bardzo pomaga. Kolejnego dnia zazwyczaj sam się logujesz i ktoś siada za Tobą i uczy Cię co gdzie jak 'klikać '. Jak już masz wiedzę, umiesz system, zaliczyłes scenki to jesteś gotowy żeby dzwonić. Grafik układasz z tygodnia na tydzień. Od 30 do 40 czy nawet 50 godzin tyg w zależności jak jesteś w stanie. Niektórzy pracują 24 godz tygodniowo. Dzwonisz, podpisujesz umowy. Za każdą godzinę masz płacone. Przerwa 5 min na każdą godzinę. Za wyniki często nagrodą jest dodatkowa przerwa. Za podpisane umowy masz premie. Mam nadzieję że pomoglam :)
2
Polacy sobie wikiem 2017-06-28 09:05
Ludzie szukam pracy. Wróciłem z zagranicy. Wchodzę na poszczególne fora. Czytam opinie i jestem w szoku. Czy tutaj wpisała się chociaż jedna osoba która rzetelnie miała coś do powiedzenia !!!!!!!!!!!!!
Ludziska nie potraficie obiektywnie ocenić miejsca pracy!?????????? Tutaj są jedynie oskarżenia. I na każdym forum jest dokładnie tak samo. Napiszcie jak jest naprawdę , inni chcą znaleźć odpowiednie dla siebie miejsce pracy ale niestety nie da się opierać na Waszych opiniach. Żenada i kpina !!!! jak Polacy potrafią sobie wspólnie zabijać życie !!!!!!
3
Kiedyś jak najbardziej polecałam teraz niestety NI 2017-06-29 23:10
Powiem tak, jeszcze w tamtym roku nie jednej osobie poleciłabym pracę w CCIG.
Na dzień dzisiejszy niestety po długim okresie pracy w firmie niestety będę opuszczała CCIG.
Dokładnie chodzi o zarobki. W tamtym roku system prowizyjny był motywujący. W tym roku od stycznia do marca koszmar. W kwietniu się zmieniło na plus lecz tylko na dwa miesiące, od czerwca prowizje po raz kolejny poleciały w dół i premia oczywiście jest ale nie jest już to co było. Atmosfera w firmie jest bez zastrzeżenia lecz wszystko zależy u którego z managerów jesteś . Pracownicy którzy pracują dłuższy czas niestety nie mają żadnych dodatków za lojalność i długą pracę. Coraz więcej wymogów przy mniejszej płacy, dlatego wiele doświadczonych pracowników opuszcza pracę w firmie, ponieważ stawka godzinowa w każdej innej pracy od stycznia jest taka sama. Nie jedną osobę poleciłam do pracy w CCIG bo wiedziałam że warto. Teraz niestety odradzam gdyż podobne pieniądze można wyciągnąć przy łatwiejszej pracy bo premie są teraz u większości pracodawców nie tylko są w call center a stawki podstawowe takie same . A praca w CCIG mogłaby wydawać się łatwa, lecz klienci są różni, a trzeba się naprodukować, uważać na wszystko co się mówi, brak głupiej a jednak ważnej informacji na dany temat równa się kara finansowa, gdzie przy obecnym systemie premiowym nie jest mała. Praca przed komputerem kilka h wiadomo niszczy wzrok, słuch to samo i nagadać się trzeba. Pozdrawiam całą firmę ale niestety jeżeli nie poprawicie systemu prowizyjnego coraz więcej osób doświadczonych odejdzie i zostaną wam nowe osoby które zazwyczaj przychodzą na krótki czas, a jednak mało nowych osób realizuje cele na poziomie.
12
Gorzka prawda 2017-07-07 09:23
Ja mam rzetelnie coś do powiedzenia poniewaz jestem osobą, która tam pracowała. Naprawdę to nie sa żadne oskarżenia lecz po prostu gorzka prawda. Tam tak naprawdę jest ludzie...Nawet jak masz wyniki to i tak ucinaja Ci na stawce godzinnowej bo np. za długo miałeś przerwę trenerska jak wprowadzales dane do systemu...Chcecie się przekonać, idźcie sami i zobaczcie. Ja dobrego slowa o CCIG nie powiem. Pozdrawiam
3
Arczi 2017-07-07 22:49
Nie pracuje w firmie już kilka miesięcy, ale nie chce mi sie w to wszystko wierzyć, co jest tu wypisywane..
Zaczne od tego że pracowalem na projekcie utrzymania indywidualnego w zespole u Pauliny S.
Nigdy nie spotkałem sie z ucinaniem godzin, z problemami z grafikiem, z obelgami itp.
Radziłem sobie dobrze, jak większość osób w moim zespole i zarabiałem naprawde duże pieniądze.
Wiadomo, że duże to pojęcie względne, ale dla mnie 4/5/6 tys jak na Kielce, jak na studenciaka to spoko $ :). Menago też maja ciśnienie z góry, za moich czasów parcie bylo na dosprzedaże, to była udręka, ale i z tym sobie człowiek radził, bo trzeba było. Często wspominam czas spędzony w firmie, spoko ludzie, spoko atmosfera, spoko fajna i ładna menagerka :D. Szczerze polecam prace, myśle że jak ktoś jest ok i podchodzi do pracy jak do pracy to nie spotykają go takie problemy jak są tu opisywane i menago zachowuje sie ok. Praca ogolnie ulatwia kontakty między ludźmi, czlowiek staje sie bardziej pyskaty i wygadany :) Nie bać sie, nie słuchać innych, iśc i spróbować!
7
ania 2017-07-10 12:35
Prace polecam, mozna zarobic fajne pieniadze.
Tomek 2017-07-10 12:53
Fajne pieniądze to były kilka lat temu, teraz wypłacają zapomogę, a oczekiwania chore i coraz większe.
6
Pracownik 2017-07-14 21:17
Nie wiem ile już nie pracujesz ale wiele się zmieniło Arczi. Ja pracuje już w firmie kilka lat i płaca w tym roku a w zeszłym jest całkiem inna. W tym roku po zmianie stawki godzinowej zmienił się system prowizyjny i wyciągnąć fajne pieniądze z premii jest mało realne, nie jest źle ale 1/2 tego co było osiągalne w tamtym roku. Pauline jako Managera polecam każdemu, ale nie wszyscy są tacy sami.
2
QWERT 2017-07-14 21:24
(usunięte przez administratora)ak dobrze kojarzę, zapytaj (usunięte przez administratora)że już nie jest tak kolorowo jak było. Pozdro
2
student 2017-07-16 23:38
w tym tygodniu zaczynam pracę na nowych aktywacjach klientów biznesowych, ktoś pracuje/ pracował? Jak zarobki, jak atmosfera? Dużo nauki?
Alicja 2017-08-06 18:49
@student możesz napisać, jak oceniasz pierwsze dni pracy w Call Center Inter Galactica? To bardzo ważny czas z punktu widzenia pracownika. Czy przeszedłeś jakieś szkolenie stanowiskowe?
kons 2017-08-17 12:01
Pracy zdecydowanie nie polecam, grafik elastyczny tylko z nazwy, bo prawda jest taka że nie możesz pracować tak jak chcesz tylko tak jak Ci ustali to menadżer, najczęściej nawet bez wysluchania tego że nie możesz np w dany dzień pracować po południu. Wymagania są bardzo duże co do osób które pracują tydzień lub dwa bo przecież ludzie pracujący kilka lat podpisują umowy więc Ty też już powinieneś. Poza tym pretensje roszczone do pracowników nie na osobności, tylko na forum, pomijając już fakt o chamskich komentarzach i ciagłych pretensjach ze strony menadżerki.
Zostaw swoją opinię o Call Center Inter Galactica - Kielce
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Call Center Inter Galactica