brak logo

Z.P.Chr.OSTEL MICHAŁ OSTAFIŃSKI www.ostel.pl

Dynów

Opinie o Z.P.Chr.OSTEL MICHAŁ OSTAFIŃSKI www.ostel.pl

brw11 2009-09-02 20:51:07
firma dziad
1. kasa hehehehe na zasiłku mają wiecej
2. socjal brak
3.premia brak -(wirtualna choc czasem wystarczy na waciki)
4.atmosfera -zalezy w którym miescie. W Rzeszowie pracuja same buraki
5.brak mozliwosci rozwoju a raczej bym powiedział ze człowiek sie uwstecznia
6. właściciel nie ma zielonego pojecia co sie dzieje w oddziałach bo inwestuje gdzie indziej
7.klijentowi mowi sie ze towar bedzie za tydzien a pozniej za nastepny tydzien bo i tak nie przyjdzie sam zrezygnuje ( wytrwali przychodzili po 4-5 razy)ale jak moze byc towar skoro firma nikomu nie płaci , dziw ze jeszcze jej nie zaorali
(usunięte przez administratora)czesc
1
Były Ostelowiec 2009-11-25 14:50:11
Racja ..firma dziad zwłaszcza w Ropczycach i Rzeszowie . Właściciel OK . Socjal OK . Wypłata płaci gorzej niż murzynowi na plantacji bawełny. Ma dotacje z PEFRONU - to mógłby dać ludziom trochę zarobić tym którzy oczywiście mają grupę ON... ale ogółem jest właścicielem zamożnym to wszyscy powinni dobrze zarabiać . Ogółem firma źle zarządzana za dużo kiepskich doradców się kręci wokół (usunięte przez administratora).
Klient ...... 2009-11-29 20:52:14
Kupowałem kiedyś siatkę na ogrodzenie w firmie Ostel na Boya ... mają dobrą siatkę ogrodzeniową tylko trzeba umieć się targować niechętnie kupiłem u nich ale teraz jestem z niej bardzo zadowolony ... powiem tak pracuje tam dwóch świetnych fachów od ogrodzeń stary i młody obaj jak nie masz pojęcia o montażu siatki doradzą i wytłumaczą co i jak.. Pozdrawiam
stary pracownik 2010-02-16 17:51:10
Doradzam wszystkim lepiej byc bezrobotnym niz w takiej firmie pracowac.
xxx 2013-06-03 19:49:37
Umowe jesli oczywiscie dostaniesz to za najnizsza plus reszta do reki, socjal brak no moze dostaniesz karpia na swieta.Firma dziad bo sie nie rozwijasz a uwsteczniasz.
gimp 2016-05-20 16:10:58
Witajcie wszyscy. Interesuje mnie ta firma , jednak nie chce nagle stanąć w miejscu. Stąd moje pytanie czy firma umożliwia podnoszenie swoich umiejętności i kompetencji poprzez jakieś szkolenia itp .?
Zostaw swoją opinię o Z.P.Chr.OSTEL MICHAŁ OSTAFIŃSKI www.ostel.pl - Dynów
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Z.P.Chr.OSTEL MICHAŁ OSTAFIŃSKI www.ostel.pl