brak logo

Biella Polska Sp. z o.o.

Szydłowiec

Opinie o Biella Polska Sp. z o.o.

Dama kier 2016-08-01 19:51
2000 zł brutto ot czego možna sie spodziewač w Rzydłowcu.
1
prezes 2016-08-04 12:54
podwyżki były właśnie
1
prezio 2016-08-05 15:13
jest nowa rekrutacja na produkcję, wypłaty są terminowe, socjal OK. absolutnie nie można narzekać.
1
Zarosniety Bdm 2016-09-22 16:05
Socjal jaki socjal ty chyna socjalu w pozadnej firmie nie widziales. To raz a 2 przerwa trwa tylko 15 mimut nawt cherbaty nie zdazysz dopic i juz do kolchozu gonia. Na fajke za brame musisz goc to 10 minut z twojej przerwy zostaje 5 na baaaardzo dzybkie szamanie. Ta firma to jedn wielgi oboz pracy.
3
Pablo koelio 2016-09-22 16:38
Chyba sobie zarty storisz. Ten lysawy patafiian do niczego sie nie nadaja nie wiem kto go tam zatrodnil ile musial lasek zrobic zeby ta posade dostac aaaa twu z takim kirownikiem. Niczego nie widzi albo niechce widziec ot co. Nie widzi ze mo pracownicy wychodza duzo wczesniej ale odbicia jakze normalnie tego nie widzi to ze na fajke pracownicy przez magazyn wychodza za wiate a zakaz jest na calym terenie tego nie widzi, tego ze chlanie wódy i pijani jezdza wozkami tego niewidzi, ogolne klapki na oczy najwarzniejsze zeby byl pozadek to widzi od razu koszmarna niekompetecja. To ze pracownicy odchodza z dnia na dzien czyja to wina reszta pracuje tam bo musi nie dlatego ze chce.
1
Job men 2016-09-22 16:44
Tos teraz pojechal. Dla mnie to super szef. Czasem sie wkuza ale zaraz potem przeprosi i jest git. Wyksztalcony z doswiadczeniem czego chciec wiecej jak dla mnie szef jakich malo. Tyle w tym temacie.
Krsp. 2016-09-22 16:54
Chyna cos sie z muzgiem porobilo. Zmien lekarza dobrze radze. Wojtek nie widzi tylko przymyka oko bo jest donrym czlowiekiem i super szefem. Dla mnie zawsze byl wporzadku. A poza tym tem portal nie jest do tego. Jam masz cos do Wojtka to trzeba bylo wbijac do biora a nie tak ogolnie. A z reszta szkoda slow na takiego barana. Zeby ci tak reka u schła.
1
Biuro 2016-09-22 17:06
Dobrze gada ☺ to czytaja wszyscy deklu. Choc zadko sie z wojtulem widuje na gorze uzeduje do dla mnie super kompetetny facet. Amen
1
Pusia 2016-09-22 19:23
1850 brutto plus premia czyli jak wiekszosc zakladow w szydlowcu.
Plk zuber 2016-09-22 20:04
Jesli chodzi o produkcje to na pudelkach bardzo wyczerpujaca praca czasem na 2 maszyny bo niema ludzi a nowi nie przychodza bo wiedza czym to pachnie. Kregoslup ze stali i nerwy tez bo kolchoz za psie pieniadze. Ogolnie syf nie polecam. Brod smrod i ubustwo. Zarobki na pocztek 1850 brutto.
2
Maria 2016-09-22 20:52
Pracowałem tam jakiś czas temu i wiem co sie dzieje szczegolnie na nocnych zmianach. Pieniadze to jedna wielka zenada.Ludzie obudzcie sie i uciekajcie z tamtad.
1
Medełko Fa 2016-09-22 21:15
Socjall hmmmm....
Brak dofinansowania do posilkow
Brak karty multisport
Brak zatyczek do uszu !!!!
Brak posilkow regeneracyjnych jesli chodzi o magazyn czasem zimniej niz na dworze w zimie
Brak prywatnej opieki medycznej
Czyli moim zdaniem socjallu brak !!!!!!!
Mar jusz 2016-09-23 09:35
Sprztowo rozwinieta chyba zart. Stary park maszynowy doprowadzil do mnostwa reklamacji od kontrachentow. Donau i inne stoja wszedzie bo jakosc fatalna. Kredyt musieli wziac do na wyplaty braklo pieniedzy.
Mr T 2016-09-23 09:42
Dokladnie jesli chodzi o park maszynowy fatalnie. Stare w fatalnym stanie jestem operatorem wiem co mowie. Jesli chodzi o zarobki to nie nazekam z tym ze kawalerski stan posiadam. Jesli byla by rodzina to niedal bym rady.
1
Agata co nogą zamiata 2016-09-23 09:48
Pieniadze to jedna wielka żenada.
Ludzie obudzcie sie i uciekajcie z tamtad.
Super kierownka zwolnili z dnia dzien bo byl wporzadku nie donosil jak innni konfidenci. Karamba sie trzyma bo to wtyka a kompetencji zero. Więc jak wspomnialam wiejcie z kurw ... dołka.
1
MM 2016-09-23 17:20
wyłożyli się na błędnej strategii firmy np "ELBA"brak odpowiedniego parku maszynowego do produkcji tego produktu dotego dochodzi donau i inne produkty. Caly spalony magazyn tego bubla stoi bo zwroty przyjechaly. I kto za to placi spoleczenstwo plci ja place ty placisz. Taka jest biella niestety.
ap 2016-09-24 10:34
no tak ile ludzi tyle opinii, jakoś mi ochota przeszła na szukanie tam pracy, ale kasa by się przydała, zawsze to więcej niż zero - a nie każdy moze sobie pozwolić na wyjazd z tej dziury :(
Sadek 2016-09-24 10:55
Racja nie kazda firme stac na socjal. Ap wiem od pracownikow bielli ze na magazynie sa wolne miejsca ttlko trzeba miec uprawnienia na wozki.
Magister z Kierza 2016-09-25 15:06
Biella Żydłowiec firma dla ludzi bez perspektyw albo starych dziadkow co maja pare lat do emerytury zeby przewegetowac. Zerowe mozliwosci rozwoju zawodowego.
Jurand ze Spychowa 2016-09-26 00:59
Jak to jak?.........najpierw dowie się co oznacza pojęcie "falbanka" później nauczy się odróżniać 5cm od 8 a na końcu będzie odbierać pudla z dwóch maszyn...bo faceci już nie chcą. Fascynująca ta kariera;)
2
Kris rozpruwacz 2016-09-26 21:23
Tylko nie biella. uciekajcie z tego zakładu jak najdalej i jak najszybciej. Ostatnio zarząd sobie wymyślił że od 26.11 do 23.12.2016 roku NIE będą udzielane urlopy na żądanie !!!!!! chore chore i jeszcze raz chore.
Jak to mówią to się do prasy nadaje !!!!! Uciekajcie na boga !!!
3
piotr :( 2016-09-26 21:36
To prawda zakaz urlop obwiązuje. Ciekawe zrobi naprawdę potrzebująca osoba, bo życie różne niespodzianki niesie. Brak słów. Beznadziejna firma :(
wiagra 28 2016-09-27 08:09
Do prasy to się nadaje, że jest zbyt wielkie skupisko idiotów na metr kwadratowy. Jest jak jest , ale lepsza taka praca niż żadna. Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma. Jak jest tak źle, to zmieńcie pracę.
A tak dla zainteresowanych, to pobory są na czas
2
wiagra 28 2016-09-27 08:10
Do prasy to się nadaje, że jest zbyt wielkie skupisko idiotów na metr kwadratowy. Jest jak jest , ale lepsza taka praca niż żadna. Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma. Jak jest tak źle, to zmieńcie pracę.
A tak dla zainteresowanych, to pobory są na czas
1
zyta 2016-09-27 08:33
Wypłata zawsze terminowa około 28 każdego miesiąca. Na tzw pudła potrzebują.
wiagra 28 2016-09-27 17:31
nie 28- go , a 29, 30 każdego miesiąca
z wieloletnim doświadczeniem 2016-09-28 10:22
Pracowałem w kilku firmach w Polsce, również zagranicą i z czystym sumieniem można powiedzieć, że w Biella Szydlowiec nie jest źle!
Wypłaty są terminowe, dochodzą premie uznaniowe. Z socjalu, firma daje dodatkowe pieniądze na Boże Narodzenie i na Wielkanoc. Oragnizowane są wspólne wigilie oraz wycieczka firmowa zagraniczna (ostatnio był Berlin, Poczdam, Drezno, wcześniej: Wilno, Wiedeń, Budapeszt). Także socjal jest nie najgorszy. Często też soboty są płatne, może nie wszystkie (część jest do odbioru), ale nikt nikogo nie oszuka z tym.
A jak ktoś chce prywatną opiekę medyczną to już chyba w Warszawce na jakimś kierowniczym stanowisku może się tego spodziewać. Już nie przesadzajmy!
Zarobki na początku może niewielkie, ale po wykazaniu się, napewno regulacje płacy są.
Oczywiście wciąż zarząd dąrzy do optymalizacji produkcji, są pewne zmiany, projekty, oszczędności, ale wszędzie tak jest.
Przegięcia ze strony pracowników z tymi urlopami na żądanie doprowadziły do takich decyzji, że w grudniu nie będzie można ich brać. Brak obsad na maszynach powoduje opóźnienia. Proste.
Ze współpracownikami i kierownictwem można się dogadać. Nie jest źle.
Ci co narzekają, niech popracują w innych zakładach, bo chyba nie mają skali porównawczej.
11
Walikoń 2016-09-28 12:26
Nareszcie ktoś kompetetny i piszacy na temat. Brawo. Widac ze wlasciwa osoba na wlasciwym miejscu.
1
Konan 2016-09-30 17:50
Biella to dno i dno i 2 metry mułu taka prawda. Ludzie uciekaja z firmy w ciagu miesiaca 3 osoby ucieklo z magazynu !!!! Zarobki marne, zimą zimno latem ukrop brudno gdzie sie dotkniesz. Beznadzieja. Nie polecam.
3
wiagra 28 2016-09-30 19:30
Popieram tą wypowiedź , ale jest jedno ale. Mianowicie nie mogę tak do końca się zgodzić , że jak się wykażesz to cię docenią .Trochę to wygląda w realu inaczej . Nieodpowiedni ludzie na stanowiskach ( oczywiście nie wszyscy ) . Jaka jest przyczyna ich awansu ? Sądziliśmy , że w takiej firmie będą doceniać zaangażowanie , ale widać , że jak w każdej firmie : znajomości, czopki , itp . Jak się nic nie zmieni , to pójdziemy z torbami .
wiagra 28 2016-09-30 19:33
To siedź w domu i będzie ci z nieba kapać .
1
wiagra 28 2016-09-30 21:04
Najlepszy kierownik - ha , ha , ha,
1
ali 2016-10-06 19:03
A mam pytanie czy umowe o prace dają od razu na stałe czy na okr próbny?
1
Walikoń 2016-10-15 15:13
Umowa pierwsza na 3 miesiace potem nastepna na rok.
buc 2016-10-15 17:24
czyli dają prawidłowo umowy pracę, dobrze, że uczcicwie do tego podchodzą i zatrudnaiją na stałe
JCP 2017-01-09 15:21
W Bielli każdy pracownik myśli że to ON ma zawsze racje a reszta to BARANY
1
JCP 2017-01-09 15:23
W Bielli każdy pracownik myśli że to ON ma zawsze racje a reszta to BARANY
1
Byly pracownik M.M 2017-01-12 13:52
Jesli chodzi o ten kolchoz szydlowiecki uciekjcie z tamtad jesli pracujecie i omijajcie szerokim lukiem jesli myslicie o zatrudnieniu.

Jak wrony przelatuja tamtedy to leca do gory brzuchem zeby nie patrzec na ten przybytek.

hehe 2017-01-17 20:45
to ten pajac karamba jeszcze tam pracuje???a ja już tam nie pracuje kila lat.Pozdro dla wszystkich co robią na OKM
okm 2017-01-17 21:03
[usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ci to da.mi obiecywali,że jeśli zostanę operatorem OKM to dostanę awans i podwyżkę.Jak zaczołem chodzić do dyrektora to stwierdził że on to mnie nie zna i musi porozmawiać z kierownikami zmiany.30 sekund przed zakończeniem umowy dowiedziałem się że umowę mam nie przedłużoną.A co tam u Lobimira bo się nic nie odzywa???
były pracownik 2017-01-18 01:13
Ja wychodzę z założenia, że jak ktoś ma ochotę popracować w firmie Biella, życzę "powodzenia". Szczególnie "polecam" pracę na pudełkach na Womako, a co się z tym łączy i Austryjackiej, czyli odbieranie na dwie taśmy, gdzie na Womako norma jest około 22tys segregatorów na 8godz i na austryjackiej około 10tys. Dodam, że na trzeciej maszynie obok, norma około 10tys, ale tam pracują starsi stażem pracownicy.Do tego jeszcze musisz naklejać etykiety na każde pudełko (na niektórych bić dodatkowo pieczątki), pilnować czy dobre i równo kleisz etykiety i układasz odpowiednio pudełka, wymieniać taśmy przy maszynach klejących pudełka i je uruchamiać, gdy coś się stanie i odjeżdżać już gotową paletą. Jeśli się zmieszasz bo jest to bardzo możliwe, nikt CI nawet nie pomoże, nie zainteresuje się, a maszyna idzie, chyba, że zlituje się wózkowy, chociaż im też współczuję bo muszą obrządzić cały zakład.
Chcesz do ubikacji musisz się prosić drugiego pomocnika, bo operator przecież za Ciebie nie stanie.
Na początek dostajesz najniższą krajową niby plus premie, ale zobaczysz sam.
SOCJAL: zgadzam się dostaniesz pieniążki dodatkowe na Boże Narodzenie, oraz Wielkanoc, na które sam sobie zasłużyłeś i bardzo ciężko zapracowałeś.
A zapomniałbym WYCIECZKA! Raz w roku, weekend tylko. Ale odezwij się o swoje, choruj za dużo czy weź na żądanie za dużo, albo np. przyjdź trzy soboty do pracy, a na czwartą będziesz potrzebował mieć wolne, dostajesz kwit,że nie wykonujesz poleceń służbowych i o wycieczce możesz zapomnieć.
AWANS: oczywiście jak najbardziej, dostaniesz operatora na 20-30 letniej maszynie,około 150zł brutto podwyżki, a co za tym idzie, odpowiedzialność za produkty z mocno zużytej maszyny, naprawy maszyny, które zazwyczaj musisz wykonać sam i w gratisie "spowiedź", wieczne pytania: "Dlaczego tak mało zrobione".
Praca na okrągło ponieważ Ciebie nie ma. cała maszyna stoi, zamieniać się między operatorami na maszynie i zmianami możesz, ale jak już masz swoją zmianę to niechętnie. Chcesz jeden dzień urlopu, oczywiście na żądanie bo wiadomo maszyna wtedy albo stoi albo dwaj inni Operatorzy muszą stać po 12godz. za Ciebie, a Ty kiedyś za którego jak będzie potrzeba. Nie zgodzisz się - kwit.
Chcesz podwyżki, idź upomnij się, a długo już nie popracujesz, bo tam z biur na górze wychodzą
z założenia: "Przyjdzie nowy i tak będzie pracował, bo nie wie jak pracowało się tu wcześniej", a jesteś na umowie na czas określony,więc w każdej chwili mogą Cię zwolnić bez podania przyczyny.
PODSUMOWUJĄC, Nie wierzysz? Idź do Bielli do pracy, na pudłach osoby zmieniają się jak w kalejdoskopie, więc masz szanse i oceń sam kto miał racje.
JEŚLI MAM RACJE KLIKNIJ ŁAPKĘ POD KOMENTARZEM.

POZDRAWIAM WSZYSTKICH PRACOWNIKÓW i ŻYCZĘ OWOCNEJ PRACY NOWYM PRACOWNIKOM.
12
kulfon 2017-01-18 23:18
Nic dodać nic ująć
1
kierownik 5s 2017-01-18 23:22
Również pozdrowienia dla pierwszego podpie... w firmie.
1
MASTER 2017-01-27 11:56
Pracuje tu już parę lat i jest jak jest....
Jak dla mnie to jest w tej chwili jeden wielki syf
Na produkcji i na magazynie panuje chaos, nieład i bałagan a co niektórzy magazynierzy to już są najwięksi opierdalacze jakich widziałem. Na drugiej zmianie jak łysy idzie do domu to juz mają wyrąbane i to najstarsi pracownicy ... robią co chcą i nikt ich z tego nie rozlicza i jeszcze łapią nadgodziny płatne.
Obsługa produkcji jest fatalna czasem żeby coś znależ potrzeba 20 min zanim sie to znajdzie ... jeden wielki nieład ... na magazynie jet garstka ludzi kompetentnych a połowa to ściemę ładuje i w regałach na telefonie siedzą ...i tylko polecenia wydają ... samo sie nie zrobi . czas wolny trzeba poświęcać na porządki i układanie tego bałaganu i na bierzaco porządki robić
Roboty jest duzo , doszło dużo nowego towaru . Praca jaka jest taka jest nie ma co narzekać . jak komuś nie pasuje droga wolna . Trzeba się dostosować i tyle . Ogólnie praca spoko mili ludzie trzeba tylko poprawić obsługę produkcji i trzeba to jakoś ogarnąć ten burdel co w tej chwili panuje na magazynie .
Nie wiadomo co gdzie jest >>>>MM
Benio 2017-01-27 16:42

MM pracuje w Kielcach.
Duduš 2017-01-27 16:43
100 procentowa prawda.
1
Bantex 2017-01-27 23:49
Co ty czlowieku bredzisz? Przyjdz na magazyn wsiadziesz na wozek wezmiesz do lapy telefon i w pol godziny po zmianie zobaczysz ze sie us***sz jak zaczna ci dzwonic przywiez to przywiez tamto. Kilku takich cwaniaczkow jak ty ucieklo z magazynu na produkcje bo nie ogarniali podstawowych surowcow. Woleli stac w miejscu i klasc pudla albo dekle na palecie. Chcesz sie zamienic? Zaladujesz kilka tirow na mrozie polazisz ze szczota albo trafisz na odpady to odechce ci sie p******ia glupot i patrzenia komu by tu łate przyszyc. Naucz sie czytac zlecenia bo dzwonisz i sam nie wiesz co ci trzeba przywiezc a pozniej 20 min trzeba czegos szukac przez takiego barana bo kolory albo nazwy pomylil.
2
Pasibrzuch 2017-02-05 17:36
A łysy to czyta durnie.
Potem sie bedzie mscil
A to urlopu nie da to premi za byle co
A na wasze miejsce 100 chetnych

LUDZIE OGARJNJCIE SIE
poco wyciagac brudy na swiatlo dzienne
Darek i tak bedzie spal miedzy paletami w ciemnosci
Albo gral na tefalonie
Nikt i nic tego nie zmieni
Satasiek i tak wejdzie sobie na gore i ze niby towar liczy opirdzielacz pierwsza klasa
Walikon wlozy sobie stopery do uszu i jezdzi tu i tam ze niby cos wozi albo gada przez telefon za sciana przy krajarkach albo na magazynie a czas plynie
Jedym ogarniajacym temat jest Kamil Rz.
Reszta cholota i nieroby tyle w temacie
2
Prezes klubu tecza 2017-02-05 17:44
Juz fawno lysy powiniem dostac ciegi za taki stan
Nie wiem jakie ma plecy ale ma mocne
Na magazynie ziab ale dla pracownikow niema niestety posilkow regeneracyjnych bo po co

Towar jest sukcesywnie niszczony przez pracownikow a straty ida w tysiace zl.

Folia jest odcinana i po cichu wyzucaja do smieci..
Ciekawe czy swoje dywany by tez tak bezpardonowo z mieszkania odcinali i wyzucali

Kurz jest doslownie wszedzie. Pylica pluc gwarantowana. Wystarczy przesc sie w regaly z etykietami szok i niedowierzanie

2
MM 2017-02-05 17:46
Dobrze gada dac mu wôdki
1
Zostaw swoją opinię o Biella Polska Sp. z o.o. - Szydłowiec
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Biella Polska Sp. z o.o.