Starszy inspektor

Gorzów Wielkopolski
Oferta opublikowana23.02.2024
Oferta wygasa23.05.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wielkopolskim

Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Sekcja do spraw Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • weryfikuje złożone przez inne komórki organizacyjne KWP wnioski o przeprowadzenie procedury przetargowej, również powyżej „progów unijnych”, wymagające ogłoszenia o zamówienia,
  • opracowuje i przedstawia do akceptacji przełożonego wniosek o wszczęcie procedury przetargowej i Specyfikację Warunków Zamówienia (SWZ),
  • zamieszcza treść wszystkich ogłoszeń o wszczętych postępowaniach przetargowych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych (BIP UZP) i w Dzienniku Urzędowym UE,
  • współuczestniczy w pracach komisji przetargowych,
  • monitoruje przebieg i wspomaga realizację wszczętych postępowań z zachowaniem obowiązujących w tym zakresie przepisów ustawy Pzp,
  • kontroluje zawieranie umów w zakresie dostaw, usług i robót budowlanych w ramach prowadzonych postępowań przetargowych,
  • sporządza plan postępowań o udzielenie zamówień, jakie przewidywane są w danym roku finansowym wraz z zamieszczeniem na stronie internetowej Zamawiającego,
  • prowadzi rejestry przetargów i zawartych umów oraz ewidencje pism wpływających i wychodzących z Sekcji.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” – w przypadku braku – zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność organizacji pracy
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • odpowiedzialność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne lub prawnicze, lub/i studia podyplomowe z zakresu Prawa zamówień publicznych
  • przeszkolenie z zakresu Prawa zamówień publicznych
  • znajomość i umiejętność stosowania przepisów z zakresu zamówień publicznych w praktyce
  • systematyczność
  • dokładność
  • rzetelność
  • zdyscyplinowanie
  • znajomość obsługi komputera

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • List motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Curriculum Vitae – zawierające dane, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz pozostałe informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze
  • klauzula informacyjna wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” – w przypadku braku – zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa,
  • oświadczenie kandydata – zgodnie z art.4a ustawy z dnia 14 kwietnia 2023 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw – czy od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracował/nie pracował, pełnił/nie pełnił służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub był/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-07
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji
    Wydział Kadr i Szkolenia
    ul. Kwiatowa 10
    66-400 Gorzów Wlkp.

    Również w formie elektronicznej poprzez:
    Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (e-PUAP) lub pocztę elektroniczną na adres e-mail: kadrycywilne@go.policja.gov.pl

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca biurowa, w podstawowym systemie czasu pracy w dni robocze w godz. 7.30 – 15.30,
  • czas pracy – zgodnie z przepisami o służbie cywilnej,
  • większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,
  • konieczność przemieszczania się po obiekcie.

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy: 



  • praca w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na drugim piętrze w budynku pięciokondygnacyjnym,
  • obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę,
  • stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia służące do realizacji zadań tj. komputer, drukarka, telefon, kserokopiarka, niszczarka do dokumentów.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Wynagrodzenie zasadnicze: 5.391,92 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
  • Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, z brakiem wskazania konkretnego wydziału i stanowiska, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Ofertę wraz z wymaganymi w ogłoszeniu załącznikami prześlij/przekaż w zaklejonej kopercie z podaniem swojego imienia i nazwiska oraz numeru ogłoszenia.
  • Złożone dokumenty zostaną zweryfikowane pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych dokumentów.
  • Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata.
  • Wzory oświadczeń oraz klauzula informacyjna są dostępne do pobrania na stronie   http://bip.gorzow.kwp.policja.gov.pl/KWG/wolne-stanowiska-w-sc/INFORMACJA-dotyczaca-wymaganych-dokumentow-i-oswiadczen.html
  • Za datę nadesłania oferty uznaje się datę nadania. Oferty odrzucone mogą być odebrane do dnia 07.06.2024 r., a oferty nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie