Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Reeko S.A.
przez mix2000, 2014-08-20 16:35:58
Po rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko referenta administracyjno-biurowego okazało się, że moim zadaniem byłoby przyjmowanie pieniędzy za faktury, rozliczanie kasy, księgowanie dokumentów, robienie kawy szefowej itd. oraz co najważniejsze czego nie zamieszczono w ofercie to sprzedaż produktów przez telefon, praca na bazie kontaktów,którą sama sobie dostarczę i to wszystko za 1200zł bez szansy na większe dochody. Zrezygnowałam przede wszystkim dla tego, że zachowanie szefowej było mało konkretne, niezdecydowane i uważam,że szuka sobie fajerki do wszystkiego i to za płacę godną stanowiska sprzątaczki lub ochroniarza. Niech szuka dalej. Ambitnym osobom odradzam pracę w ty miejscu.

KASKAT SP. Z O.O.
przez gość, 2015-09-11 05:51:01
osobiście jestem zadowolony z kontaktu z tą firmą, może coś się zmieniło

Am Okna Sp. z o.o. Sp.k.
przez Winterek, 2015-01-22 08:21:54
Ja jestem zadowolony z pracy w tej firmie. Wypłata na czas, a sam wiem, że dostawcy i podwykonawcy dostają kasę na czas, bo firmie zależy na rozwoju.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Sebastian Starzyński - ABR Sesta"
Jak zmieniła się Państwa firma przez niemal 20 lat obecności na rynku? Sebastian Starzyński: Założyłem firmę jako student trzeciego roku Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Początkowo zlecałem swoim uczelnianym kolegom wykonywanie spisów cen w sklepach. Obecnie ABR SESTA zatrudnia 40 pracowników etatowych i osiąga obroty ponad 6 mln zł rocznie. Zakres naszych zadań bardzo się poszerzył. Jesteśmy liderem nieuczestniczącej obserwacji wideo, wprowadzamy tak innowacyjne techniki badawcze, jak m.in. Neuromarketing. W tym roku staliśmy się wyłącznym partnerem w Polsce firmy IRI – szóstej największej agencji badania rynku na świecie.
Czy w tym czasie miał miejsce jakiś przełomowy moment, który w największym stopniu wpłynął na rozwój Państwa firmy? W trzecim roku działalności przełomowym momentem było dla nas pozyskanie obsługi firmy Procter & Gamble w obszarze audytów w sklepach. Innym znaczącym sukcesem było okazało się pozyskanie dotacji unijnych na rozwijanie innowacyjnych projektów. Niestety, zbiegło się to ze światowym kryzysem w 2009 roku, przez co firma popadła w kłopoty finansowe. Jednak już od kilku lat ponownie jest rentowna. W tym roku obroty ABR SESTA wzrosły czterokrotnie. Rozpoczął się nowy przełomowy etap związany z partnerstwem z agencją badawczą IRI. Obecnie koncentrujemy się na rozwoju platformy shopper crowdsourcingowej TakeTask. ...
"Wywiad z Mateusz Kocur - Baker Tilly Poland Sp. z o.o."
Jakie usługi świadczy firma Baker Tilly? Jesteśmy grupą spółek, które specjalizuje się w świadczeniu usług profesjonalnych dla biznesu w Polsce, Czechach i na Słowacji. Specjalizujemy się w outsourcingu księgowości, kadr i płac, doradztwie prawnym, podatkowym, audycie oraz konsultingu biznesowym i IT.
W jaki sposób jesteście obecni w Polsce? Na polskim rynku działamy od 1990 roku. Na chwilę obecną zatrudniamy około 500 osób w trzech krajach: Polska, Czechy i Słowacja. Nasi Pracownicy obsługują Klientów w biurach w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu oraz w Pradze i Brnie w Czechach i w Bratysławie na Słowacji.
Jestem ciekaw jakimi wartościami kieruje się wasza firma? Dobro Klienta i dobro naszych pracowników. Firma usługowa opiera się przede wszystkim na ludziach. To od pracowników zależy jakość świadczonych usług, dlatego staramy się badać na bieżąco ich potrzeby rozwojowe, tak aby byli odpowiednimi partnerami biznesowymi dla naszych klientów.
Skoro o klientach mowa, to proszę powiedzieć za co cenią wasze usługi? Jesteśmy firmą elastycznie podchodzącą do potrzeb naszego klienta – jesteśmy w stanie zaadresować praktycznie każdą jego potrzebę w obszarze księgowym, kadrowo-płacowym, prawnym czy podatkowym. Naszą siłą są pracownicy, którzy są ekspertami w swoich dziedzinach i w każdej chwili są w stanie odpowiedzieć na każde pytanie naszego klienta. Oferując tak szeroki wachlarz usług jesteśmy w stanie kompleksowo obsłużyć każdą organizację, a poprzez oddziały zagraniczne – pomagamy nie tylko klientom w Polsce, ale i ich oddziałom zagranicznym. ...
"Wywiad z Jolanta Borawska - C.H. Robinson Poland Sp. z o.o."
Czym zajmuje się firma C.H. Robinson? W Polsce jesteśmy obecni od 1997 roku. Pierwsze biuro zostało założone w Warszawie, drugie w 2008 roku we Wrocławiu. W Polsce zatrudniamy prawie 350 osób w 10 oddziałach firmy w całym kraju. Nasza główna działalność to spedycja frachtu drogowego, morskiego i lotniczego. Klientami są producenci i dystrybutorzy różnych dóbr, a naszym zadaniem jest zapewnienie wysokiej jakości usług spedycyjnych na terenie kraju, Europy oraz świata.
Planujecie dalszą ekspansję na kolejne rynki? Kontynuujemy rozwój na rynkach lokalnych w Europie, zarówno poprzez otwieranie nowych biur jak i akwizycje. Chcemy wzmacniać naszą pozycję w usługach spedycji drogowej, morskiej i lotniczej oraz przez rozwój naszego portfolio usług.
Jakie towary najczęściej przewozicie? Nasze portfolio klientów jest bardzo różnorodne, zarówno pod względem rozmiarów przedsiębiorstw, z którymi pracujemy jak i pod względem rodzaj dóbr, które nasi klienci produkują lub dystrybuują. Główne gałęzie przemysłu, z którymi pracujemy to FMCG, Manufacturing, Papier i Opakowania, Consumer Goods, Retail, Automotive, branża chemiczna oraz stalowa. ...