Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami

Bielsko-Biała
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Cel stanowiska

Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w TJO.

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie
  • minimum rok stażu pracy w obszarze administrowania lub zarządzania nieruchomościami

 

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (budownictwo, administracja, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, zarządzanie nieruchomościami)
  • 2 lata pracy związanej z administrowaniem nieruchomościami

 

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność obsługi pakietu MS Office

 

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska,
  • skany/kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia zawodowe,
  • kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy

 

Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.

Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce 'Praca w ZUS'.

 

Dokumenty należy przesłać:

  • przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji.

 

Dodatkowe informacje:

  • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz test/sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu,
  • skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
  • oferty niekompletne, niepodpisane, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Oferujemy

Jeśli jesteś osobą:

  • komunikatywną, elastyczną, lubiącą współpracę, nastawioną na rozwój
  • zorientowaną na cel i jakość
  • radzącą sobie w trudnych sytuacjach
  • umiejącą rozwiązywać problemy, negocjować i wywierać wpływ

to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - umowa na 1 etat
  • rozwój zawodowy
  • bogaty program szkoleń
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
  • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.

 

Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

 

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy,
  • sprzęt biurowy.

 

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • budynek 5-piętrowy z windą,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie