Stanowisko ds. rozliczeń

Chorzów
Oferta wygasa za:52 dni
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Cel istnienia stanowiska

Zapewnia obsługę kont płatników składek w zakresie rozliczeń.

Wymagania

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

Niezbędne:

  • wykształcenie średnie

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo)
  • minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi

 

Wymagania dodatkowe:

  • podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • podstawowa znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • podstawowa znajomość ustawy Ordynacja podatkowa
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • umiejętność współpracy i komunikacji
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
  • rozwiązywania problemów

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska o jakie kandydat się ubiega
  • skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe

Dokumenty należy przesłać przez formularz rekrutacyjny Aplikuj (na dole oferty)

Dodatkowe informacje:

  • skontaktujemy się tylko z osobami spełniającymi wymagania formalne
  • oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
  • za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu przez formularz rekrutacyjny
  • proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie Oddziału ZUS w Chorzowie

Oferujemy

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
  • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
  • poszukujemy na stanowisko 8 pracowników

Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie
  • budynek 4-piętrowy z windą
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 i 3 piętrze
  • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie