Stanowisko ds. bezpieczeństwa i higieny pracy

Warszawa
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Cel istnienia stanowiska

Zapewnia właściwą realizację zadań i obowiązków w zakresie BHP nałożonych na kierownictwo Zakładu Ubezpieczeń Społecznych przez przepisy Kodeksu Pracy oraz obowiązujące przepisy w zakresie BHP.

Wymagania

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

Niezbędne:

  • wykształcenie średnie (zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. Nr 109, poz. 704, z 2004 r. Nr 246, poz. 2468 oraz z 2005 r. Nr 117 poz. 986)

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (bezpieczeństwo i higiena pracy) lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
  • 3 lata pracy w służbie BHP

Wymagania dodatkowe

  • orientacja na cel/na jakość
  • komunikacja
  • współpraca
  • elastyczność
  • nastawienie na rozwój
  • negocjowanie i wywieranie wpływu
  • podejmowanie decyzji
  • rozwiązywanie problemów
  • innowacyjność

 

Wymagane dokumenty

  • CV
  • list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat, w razie możliwości ze wskazaniem adresu e-mail lub nr telefonu
  • skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
  • skany świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy

Dodatkowe informacje

  • proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie Oddziału
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • nadsyłanych dokumentów nie zwracamy
  • oferty niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Dokumenty należy przesyłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

Oferujemy

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • system premiowy
  • ruchomy czas pracy
  • szansę budowania własnych kompetencji i współpracy zespołowej

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie
  • konieczność wykonywania pracy poza biurem
  • budynek 4-piętrowy z windą
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze
  • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika.

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:

Mariusz Piorunowski, Warszawa

Uzasadnienie wyboru lub uzasadnienie niezatrudnienia żadnego kandydata:

W procesie naboru nie wyłoniono kandydata. Rekrutacja zakończyła się niepowodzeniem.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie