Branżaadministracja biurowa, transport / spedycja / logistyka, sprzedaż i obsługa klienta
Wstęp
Jesteśmy częścią niemieckiej Grupy Rhenus, która jest jednym z wiodących dostawców usług logistycznych na świecie. W naszej grupie łączymy ponad 100 lat tradycji z otwartością na nowości i podejmowanie innowacyjnych działań.
W Rhenus Freight Logistics stawiamy na specjalizację. Jesteśmy spółką wydzieloną ze struktur Rhenus Logistics Polska(Rhenus Warehousing Solutions Polska), która powstała po to, aby skoncentrować swoje działania w produkcie międzynarodowego transportu drogowego i dystrybucji krajowej.
Szukamy osoby, która chciałaby rozwijać firmę razem z nami!
Twoje zadania:
Codzienny kontakt z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi (mailowo i telefonicznie)
Pozyskiwanie informacji niezbędnych do organizacji obsługi transportowej.
Przyjmowanie i weryfikowanie zleceń od klientów.
Informowanie klientów o statusie dostaw, wyjaśnianie ewentualnych rozbieżności.
Przyjmowanie reklamacji.
Kontrolowanie przeterminowanych należności.
Sporządzanie dla klientów raportów i sprawozdań dotyczących zrealizowanych usług.
Współpraca z innymi działami i oddziałami firmy.
Nasze oczekiwania:
Min. 6 miesięcy doświadczenie w obsłudze klienta.
Mile widziane doświadczenie w branży TSL.
Komunikatywność, uczciwość i rzetelność
Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
Prywatną opiekę medyczną.
Kafeterię Benefitów (w tym kartę Multisport).
Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego dla pracownika i najbliższych członków jego rodziny.
Benefity
Kawa i herbata
Ubezpieczenie na życie
Parking dla pracowników
Karta sportowa
Prywatna opieka medyczna
Program poleceń pracowników
Brak dress code'u
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!