Specjalista ds. wsparcia technicznego - język niemiecki

Katowice
Oferta opublikowana30.04.2024
Oferta wygasa25.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

  • przyjmowanie, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń napływających od użytkowników zarówno lokalnych, jak i wsparcie użytkowników zagranicznych,  
  • rozwiązywanie problemów użytkowników w wykorzystaniu dostępnych rozwiązań IT związanych ze sprzętem, oprogramowaniem i dostępem do sieci, 
  • wsparcie w zakresie implementacji nowego oprogramowania, pełnienie funkcji administratora,
  • współpraca z zespołem w celu poprawy jakości pracy, 
  • praca w oparciu o ustalone standardy efektywności.

Wymagania

  • doświadczenie w obszarze wsparcia IT, 
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B1/B2),
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B1/B2),
  • znajomość zagadnień sieciowych oraz konfiguracja urządzeń sieciowych,
  • znajomość systemów MS Windows, Active Directory, MS Office, MS Exchange,
  • nastawienie na współpracę i osiąganie ustalonych celów.

Oferujemy

  • wynagrodzenie adekwatne do kompetencji,
  • pracę w środowisku międzynarodowym,
  • elastyczny czas pracy, szeroki wymiar pracy zdalnej, 
  • dzień wolny w dniu urodzin,
  • pakiet opieki medycznej, ubezpieczenie grupowe, kartę sportową,
  • Employee Assistance Program czyli program wsparcia psychologicznego dla pracowników, wparcie menedżerskie oraz wsparcie dla pracowników/rodziców, 
  • szkolenia, również w tym językowe,
  • wpłatę do PPK w wysokości 2,5% finansowaną przez pracodawcę,
  • możliwość rozwoju i doskonalenia swoich kompetencji oraz realizacji swoich pomysłów,
  • współudział w tworzeniu i rozwoju organizacji.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Grafton/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie