Specjalista ds. obsługi Organów Spółki

Świerklaniec
Umowa o pracę6 000 złbrutto / mies.
Oferta opublikowana29.04.2024
Oferta wygasa15.06.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżatransport / spedycja / logistyka

Wstęp

  • Przedsiębiorstwo Komunikacji Metropolitalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Świerklańcu zatrudni osobę na stanowisko: Specjalista/Specjalistka do Biura Zarządu. W związku z dynamicznym rozwojem Spółka zatrudni osobę z doświadczeniem do obsługi biura zarządu, organów Spółki oraz współpracy z nadzorem właścicielskim.

Zakres obowiązków:

  • • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Zarządu
  • • Ścisła współpraca oraz koordynacja komunikacji pomiędzy Zarządem, Radą Nadzorczą a Nadzorem Właścicielskim
  • • Nadzór nad przepisami obowiązującymi w Spółce, realizacją zasad i procedur,
  • • Organizacja spotkań, narad i konferencji,
  • • Kontakt z Klientami i instytucjami zewnętrznymi,
  • • Terminowe przygotowanie pism, raportów, prezentacji itp. dla potrzeb Zarządu
  • • Uczestniczenie w spotkaniach i prezentacjach,
  • • Reprezentacja pracodawcy w ramach powierzonych obowiązków,
  • • Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i korespondencji, realizacja samodzielnych projektów na zlecenie Zarządu,
  • • Dbałość o wizerunek firmy.

Oczekiwania od kandydatów/kandydatek:

  • • Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (najlepiej koordynującym wiele zadań w obszarze administracji i organizacji, współpraca z Radą Nadzorczą oraz Organem Właścicielskim, samorządem itp.)
  • • Doświadczenie w przygotowywaniu projektów pism, decyzji, zarządzeń, uchwał
  • • Wykształcenie wyższe,
  • • Doświadczenie w prowadzeniu biura,
  • • Bardzo dobra znajomość obsługi Pakietu MS Office
  • • Wysoka kultura osobista oraz dojrzałość biznesowa, umiejętność właściwej i punktualnej realizacji powierzonych zadań
  • • Gotowość do przejęcia inicjatywy w rozwiązywaniu problemów
  • • Umiejętność sprawnej organizacji pracy
  • • Dokładność, systematyczność, otwartość oraz zaangażowanie
  • • Umiejętność szybkiego uczenia się w dynamicznie zmieniających się warunkach

Oferujemy

  • • Gwarantowane wynagrodzenie podstawowe minimum 6000 brutto oraz możliwe premie i nagrody za wykonanie dodatkowych zadań,
  • • Pracę w zgranym zespole,
  • • Możliwość dalszego rozwoju, szkolenia, uczestnictwo w ciekawych projektach,
  • • Możliwość uzyskania uprawnień - prawa jazdy kat. D
  • • Atrakcyjne pracownicze ubezpieczenie na życie,
  • • Karta MULTISPORT,
  • • Rozbudowany atrakcyjny pakiet prywatnej opieki medycznej,
  • • Wczasy pod gruszą (dopłata do wypoczynku),
  • • Możliwość korzystania z Kasy Pożyczkowo-Zapomogowej oraz Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • • Codziennie pyszną kawę oraz co miesięczny abonament na posiłki - od napojów i kanapek po słodkości,
  • • Laptop oraz smartfon służbowy,
  • • Roczny bilet na komunikację miejską autobusową na terenie GZM – dla Ciebie i dla rodziny.
  • • Pracę w stabilnej, rozwijającej się spółce publicznej oferującej stabilne zatrudnienie na lata

Benefity

Spotkania integracyjne
Dofinansowanie zajęć sportowych
Program emerytalny
Ubezpieczenie na życie
Parking dla pracowników
Elastyczny czas pracy
Karta sportowa
Paczki świąteczne
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Dofinansowanie wypoczynku
Program poleceń pracowników
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE Z ZAKRESU

  • • Organizacji i obsługi Posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej, współpraca z Organami Nadzoru Właścicielskiego,
  • • Prowadzenia sekretariatu, przyjmowania gości oraz obsługi sal konferencyjnych
  • • Obsługi komunikacji i przygotowanie okresowych, kwartalnych i rocznych raportów dla właściciela oraz jego przedstawicieli, a także dla instytucji zewnętrznych,
  • • Pośredniczenia między członkami Zarządu, a kluczowymi jednostkami organizacyjnymi
  • • Redagowania pism, notatek i dokumentów zgodnie ze standardami Spółki;
  • • Zapewnienia sprawnego funkcjonowania biura i bieżące wsparcie Zarządu
  • • Prowadzenia kalendarza spotkań Zarządu i ich obsługa
  • • Pomocy i wsparcia w wybranych działaniach Zarządu
  • • Realizacji zadań powierzonych pod presją czasu
  • • Organizacji podróży oraz ich rozliczanie zgodnie z obowiązującą polityką podróży służbowych
  • • Współpracy z firmami świadczącymi usługi na rzecz biura;
  • • Ścisłej współpracy z innymi działami firmy i partnerami zewnętrznymi np. kancelarią prawną
  • • Badania i analiz rynku szkoleń pracowniczych
  • • Integracji wewnętrznej pracowników
  • • Wdrożenia polityk i procedur z zakresu HR
  • • Zdobywania funduszy szkoleniowych ze środków krajowych oraz unijnych
  • • Tworzenia i rozwoju programów szkoleniowych dostosowanych do potrzeb Spółki i wspierających jej działalność
  • • Nadzoru nad zarządzaniem wynikami i procesami ocen pracowniczych
  • • Zarządzania talentami, tworzenie planów sukcesji
  • • Przygotowywania raportów i podsumowań z zakresu HR,
  • • Zadania administracyjne w dziale HR.
  • • Prowadzenia działań CSR
  • • Obsługi systemu elektronicznego obiegu dokumentów., zarządzania obiegiem dokumentacji oraz korespondencji firmy;
  • • Pomocy w sporządzaniu dokumentacji przetargowej;
  • • Przygotowywaniu prezentacji w Power Point
  • • Przygotowywaniu i generowaniu raportów, analiza danych i prezentacja wniosków w programie Excel
  • • Zapewnieniu sprawnego działania i organizacji biura (korespondencja, zamówienia artykułów biurowych)
  • • Obsługi telefonicznej sekretariatu
  • • Planowaniu kosztów Biura Zarządu na potrzeby kontrollingowe
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1
Umowa o pracę6 000 złbrutto / mies.

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie