Specjalista ds. Obsługi Klienta

Warszawa
Oferta opublikowana21.02.2024
Oferta wygasa15.05.2024
Tryb pracyhybrydowa
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżasprzedaż i obsługa klienta

Twój zakres obowiązków

  • Bieżąca współpraca z klientami
  • Procesowanie zamówień oraz nadzór nad ich realizacją (kontakt z KAM, Klient, Hurtownia Stada Pharm, firma transportowa)
  • Wprowadzanie cen, rabatów w systemie
  • Kontrolowanie statusu płatności klientów
  • Zarządzanie reklamacjami od klientów
  • Wystawianie not kredytowych
  • Generowanie raportu wprowadzonych zamówień i planowanych wysyłek
  • Opracowywanie i dystrybucja cenników
  • Zarządzanie procesem przy zmianie cen refundowanych
  • Zakładanie nowego klienta w systemie
  • Ścisła współpraca z innymi zespołami spółki

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość systemu SAP lub innego programu klasy ERP
  • Doświadczenie we współpracy z Hurtowniami Farmaceutycznymi w Polsce
  • Doświadczenie dotyczące produktów z branży farmaceutycznej mile widziane
  • Znajomość zagadnień związanych z procesami logistyczny oraz obsługi klienta
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na codzienną komunikację
  • Umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobrej organizacji pracy
  • Umiejętność podejmowania decyzji oraz zdolności organizacyjne
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
  • Sprawna obsługa komputera i pakietu MS Office (w szczególności Excel)

To oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie i benefity
  • System szkoleń i możliwość rozwoju umiejętności zawodowych
  • Miłą atmosferę w młodym zespole
  • Elastyczne zarządzanie czasem pracy
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie