Oferta opublikowana19.04.2024
Oferta wygasa14.07.2024
Tryb pracyhybrydowa
Rodzaj umowyumowa o pracę, kontrakt b2b
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżainżynieria

Wstęp

  • Dołącz do nas i rozpocznij pracę w zespole, który projektuje, buduje i wdraża nowoczesne linie produkcyjne oraz testery dla naszych klientów z całego świata.

Obowiązki

  • Tworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy
  • Optymalizacja istniejących rozwiązań marketingowych i wdrażanie nowych dla wzrostu efektywności działań sprzedażowych
  • Ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz z Zarządem w celu wsparcia sprzedażowego
  • Przygotowanie materiałów w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy
  • Nadzór nad prowadzeniem strony www i social media
  • Współpraca z mediami
  • Współpraca przy prowadzeniu kampanii reklamowych w mediach społecznościowych i Google Ads, z uwzględnieniem specyfiki branży
  • Koordynacja targów branżowych oraz marketingowych eventów firmowych
  • Tworzenie filmów marketingowych w ramach współpracy z wybranymi agencjami
  • Wsparcie działu HR w realizacji kampanii employer brandingowych
  • Analiza danych i optymalizacja działań marketingowych, w tym wykorzystanie narzędzi automatyzacji marketingowej do efektywnego docierania do klientów B2B
  • Monitorowanie trendów rynkowych i nowych technologii w e-marketingu, w szczególności tych związanych z branżą automatyzacji przemysłu

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe: marketing/PR lub pokrewne
  • Minimum 5-letniego doświadczenia w pracy na samodzielnym stanowisku, preferowana praca w agencji marketingowej lub działach marketingu B2B, mile widziane doświadczenie w branżach związanych z przemysłem lub technologią
  • Znajomości narzędzi związanych z automatyzacją procesów marketingowych oraz doświadczenia w ich efektywnym wykorzystaniu w strategiach marketingowych
  • Umiejętności samodzielnego zarządzania projektami, poparte konkretnymi realizacjami, w tym wdrażaniem działań marketingowych
  • Doświadczenia w marketingu B2B i łatwości w nawiązywaniu relacji, z umiejętnością dostosowania komunikacji i działań marketingowych do specyfiki branżowej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 – warunek konieczny
  • Biegła znajomość programów graficznych (Adobe Illustrator, Photoshop, Canva, inne)
  • Łatwość poruszania się w mediach społecznościowych, znajomość trendów
  • Znajomość narzędzi analitycznych do monitorowania skuteczności kampanii i działań
  • Umiejętność analizy planów sprzedażowych i raportów
  • Zaangażowanie oraz nastawienie na realizację postawionych celów

Oferujemy

  • Pracę w innowacyjnej i dynamicznie rozwijającej się firmie z ugruntowaną pozycją w branży
  • Możliwość interesującego rozwoju zawodowego
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat lub umowę B2B
  • Współpracę z doświadczonym i różnorodnym zespołem
  • Kafeterię benefitów w ramach platformy MyBenefit (m.in. opieka medyczna czy karta MultiSport)
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
  • ZFŚS w tym dofinansowanie wakacji
  • Dofinansowane kursy języków obcych
  • Program poleceń pracowniczych
  • Możliwość pracy zdalnej w częściowym wymiarze po okresie wdrożenia
  • Wsparcie mentorskie i zorganizowane wakacje dla dzieci pracowników
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie