ZAMAK MERCATOR Sp. z o.o.
przez Krystian, 2015-09-17 18:04:31
Firma jest nowoczesna, bardzo dobrze płaci, dużo można się nauczyć, zarządzający są w porządku(urlopy, wypłaty na czas, chorobowe). Jestem w pełni zadowolony z pracy tutaj.

ZAMAK MERCATOR Sp. z o.o.
przez olek, 2017-01-02 10:49:41
Praca jak praca ale ja jestem bardzo zadowolony. Kasa się zgadza - a to mnie najbardziej interesuje

Matchem 2000 Sp. z o.o.
przez anonim, 2015-10-13 17:33:43
zawsze może być lepiej, ale jako kierowca mogę powiedzieć, że jest ok. luźna atmosfera.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Edward Tocki - Profit Point"
Jakie szkolenia organizuje Profit Point? Szkolenia uczące od podstaw jak zarabiać na rynku. Indywidualne oraz grupowe.
Na czym polega Państwa innowacyjność? Na tym, że każda osoba, która się u nas szkoliła ma dożywotnią gwarancję pomocy oraz bezpłatnych konsultacji od naszych managerów.
W jakich lokalizacjach oferujecie Państwo szkolenia? W 8 krajach Europy w tym np. w Malezji (na azjatyckim kontynencie), w Polsce: Poznań, Wrocław, Warszawa. W przyszłości Gdańsk?
Do kogo adresowane są Państwa szkolenia? Adresowane są do wszystkich osób, które są ambitne chcą się rozwijać i nauczyć się zawodu Tradera. Do każdego kto chce się uczyć i poznać sukces.
Czy każdy może wziąć w nich udział? Tak, jeśli udowodni nam, że rzeczywiście chce.
Co daje uczestnictwo w Państwa szkoleniach? Wiedzę oraz umiejętności pozwalające odnaleźć się na rynku oraz rozpocząć karierę tradera.
Czy istnieje możliwość odbycia kursów online? Tak, ale szkolenie  przez skype, a w 4 oczy to co innego.
W jaki sposób można zdobyć więcej informacji o Państwa ofercie szkoleniowej? Na stronie internetowej www.profitpoint.pl lub bezpośrednio w biurze. ...
"Wywiad z Arkadiusz Wróblewski - IQFM ACKERMANN"
Wasza działalność nie skupia się na jednej branży. Kto potrzebuje usług oferowanych przez IQFM? Pracujemy dla firm z przeróżnych branż: od telekomunikacji, poprzez consumer electronic, DIY, aż po FMCG. Pracujemy także dla sieci sklepów. Nasi klienci to firmy, które prowadzą sprzedaż w stacjonarnych sklepach lub punktach usługowych i chcą tą sprzedaż wspierać, zwiększać.
Co należy do Waszych podstawowych zadań? Zajmujemy się wszelkimi działaniami, które wspierają i zwiększają sprzedaż, a dzieją się w punktach sprzedaży i wokół nich. Jest to na przykład wykorzystanie sił ludzkich w terenie. Wspomnę chociażby o audytach, logistyce i instalacjach, zespołach sprzedażowych, merchandisingu, sprzedawcach, zespołach promotorów i hostess, na ankieterach oraz inwentaryzacji kończąc. Do naszych zadań należy również prowadzenie konkursów, loterii, a także programów aktywacyjnych i motywacyjnych.

Jesteście kombinacją polsko-brytyjskiej myśli biznesowej? Poniekąd tak. Można powiedzieć, że nasza firma miała kilka początków. IQFM powstała w 2004 jako podmiot prawny, ale już wcześniej bo od 1996 roku Paul Bailey, który ją założył tworzył w Polsce rynek field marketingu. Paul przyjechał do naszego kraju, aby uruchomić projekt dla agencji field marketingowej z Wielkiej Brytanii, dla której wówczas pracował. Polska mu się spodobała. Bardzo szybko dostrzegł możliwości jakie tu się otwierają i dlatego został do dzisiaj. Z kolei firma Ackermann została założona przeze mnie w 1999 roku i była pierwszą i chyba do dzisiaj jedyną agencją promocyjną, która działała w systemie franchisingowym. W roku 2010 połączyliśmy siły i stworzyliśmy IQFM Ackermann. ...
"Wywiad z Łukasz Bugaj - EKOFOL BUGAJ SP.JAWNA"
Firma EKOFOL rozpoczęła działalność w 1998 roku. Jak wyglądały jej początki? Firma została założona w 1998 roku i wówczas dzierżawiliśmy halę produkcyjną na terenie Kopalni Soli w Wieliczce. Następnie w Ochmanowie, koło Wieliczki, wybudowaliśmy swój pierwszy zakład produkcyjny wielkości 2000 m2. Kolejne lata to ciągłe zmiany dotyczące, przede wszystkim, rozwoju technologicznego, zwiększania wolumenu produkcji oraz poszerzania rynku zbytu. W 2010 roku przenieśliśmy swój zakład do Bierunia i tutaj dalej z sukcesami rozwijamy naszą działalność.
Jakie były kluczowe momenty w historii firmy? Kluczowym momentem dla firmy było przeniesienie jej z Ochmanowa do Bierunia. Ta zmiana zapewniła nam większe możliwości rozwoju. W nowej siedzibie, dzięki większej przestrzeni byliśmy w stanie zbudować nowoczesny zakład produkcyjny, wyposażony w urządzenia i maszyny najlepszych światowych producentów, co pozwoliło nam na 15-krotne zwiększenie wielkości produkcji w ciągu zaledwie 5 lat.  
Zaczynali Państwo jako firma rodzinna. A jak to wygląda teraz? Nadal pozostajemy firmą rodzinną, dzięki czemu proces podejmowania decyzji jest bardzo szybki, a członkami zarządu są właściciele firmy. ...