Lekarz- Członek Komisji Lekarskich Zakładu

Warszawa
Oferta wygasa za:81 dzień
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Lekarza- Członka Komisji Lekarskich Zakładu należy m.in. zapewnienie wydawania orzeczeń w sprawach świadczeń i w sprawach poza ubezpieczeniowych.

Wymagania

Niezbędne:
- wykształcenie wyższe medyczne z tytułem specjalisty

- minimum 4 lata czynnego wykonywania zawodu lekarza

Mile widziane:

- minimum 5 lat doświadczenia w orzecznictwie lekarskim
- specjalizacja (choroby wewnętrzne, chirurgia, neurologia, psychiatria, ortopedia, medycyna rodzinna, medycyna pracy)

Jeśli jesteś osobą:

- zorientowaną na cel i jakość,

- komunikatywną,

- współpracującą,

- elastyczną,

- nastawioną na rozwój

oraz potrafisz

- obsługiwać pakiet MS Office (Ms Word w stopniu zaawansowanym),

- być zorientowanym na klienta,

- rozwiązywać problemy,

- radzić sobie w trudnych sytuacjach  

TO ZACHĘCAMY DO PRZESŁANIA DOKUMENTÓW.

Wymagane dokumenty:

- list motywacyjny,

- CV,
- dokumenty potwierdzające wykształcenie i specjalizację, doświadczenie zawodowe, staż pracy,

- aktualne zaświadczenie o prawie wykonywania zawodu.

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji w systemie.

Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.

Oferujemy

Oferujemy:

- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,

- możliwość rozwoju zawodowego,

- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,

- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU

Proces rekrutacji obejmować będzie:

- ocenę formalną dokumentów kandydatów,

- rozmowę kwalifikacyjną.

Dodatkowe informacje:

- poszukujemy 4 pracowników,

- skontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne drogą mailową lub telefoniczną,
- nadesłanych dokumentów nie zwracamy,
- dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- dokumenty niekompletne nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym,

- oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru,

- do składnia ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,

- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych (w przypadku szkoleń organizowanych poza miejscem pracy),
- budynek 4 - piętrowy z windą oraz pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych,

- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,

- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie