Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Lekarza- Członka Komisji Lekarskich Zakładu należy m.in. zapewnienie wydawania orzeczeń w sprawach świadczeń i w sprawach poza ubezpieczeniowych.
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe medyczne z tytułem specjalisty
- minimum 4 lata czynnego wykonywania zawodu lekarza
Mile widziane:
- minimum 5 lat doświadczenia w orzecznictwie lekarskim
- specjalizacja (choroby wewnętrzne, chirurgia, neurologia, psychiatria, ortopedia, medycyna rodzinna, medycyna pracy)
Jeśli jesteś osobą:
- zorientowaną na cel i jakość,
- komunikatywną,
- współpracującą,
- elastyczną,
- nastawioną na rozwój
oraz potrafisz
- obsługiwać pakiet MS Office (Ms Word w stopniu zaawansowanym),
- być zorientowanym na klienta,
- rozwiązywać problemy,
- radzić sobie w trudnych sytuacjach
TO ZACHĘCAMY DO PRZESŁANIA DOKUMENTÓW.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV,
- dokumenty potwierdzające wykształcenie i specjalizację, doświadczenie zawodowe, staż pracy,
- aktualne zaświadczenie o prawie wykonywania zawodu.
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji w systemie.
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Proces rekrutacji obejmować będzie:
- ocenę formalną dokumentów kandydatów,
- rozmowę kwalifikacyjną.
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 4 pracowników,
- skontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne drogą mailową lub telefoniczną,
- nadesłanych dokumentów nie zwracamy,
- dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- dokumenty niekompletne nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym,
- oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru,
- do składnia ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych (w przypadku szkoleń organizowanych poza miejscem pracy),
- budynek 4 - piętrowy z windą oraz pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.