Zarządzanie ok. 30 osobowym zespołem operacyjnym z szerokim zakresem kompetencji (m.in. Kredyty studenckie, Kredyty medyczne, Fundusz Wsparcia Kredytobiorców);
Planowanie, organizowanie i nadzorowanie pracy Zespołu, zgodna z regulacjami realizacja zadań;
Koordynacja pracy, nadzór i rozliczanie pracy koordynatorów Sekcji;
Bieżąca komunikacja z podległymi pracownikami oraz z bezpośrednim przełożonym;
Sprawowanie nadzoru merytorycznego i kontroli w zakresie regulacji Bankowych, zarządzeń, procedur wewnętrznych i wytycznych;
Inicjowanie zmian w obowiązujących regulacjach wewnętrznych, dotyczących obsługiwanych procesów w kierunku ich doskonalenia;
Udział w projektach prowadzonych przez inne jednostki Banku, nadzór, kontrola postępu prac i monitoring terminowości realizacji zadań;
Promocja kreatywności, innowacyjności i otwartości na zmiany wśród pracowników BOK z uwzględnieniem obowiązujących w Banku wartości.
Ciągłe doskonalenie, optymalizacja i poprawa efektywności obsługiwanych procesów poprzez monitoring i analizę procesów, identyfikowanie niesprawności procesowych, inicjowanie zmian, koordynacja i wdrażanie zmian lub wspieranie pracowników w prowadzeniu inicjatyw/projektów i ich wdrażaniu;
Wzmacnianie kultury organizacyjnej w zakresie wzajemnego wsparcia pomiędzy jednostkami Banku, krzewienie wartości organizacji wśród podległych pracowników oraz ich implementacja w ramach wykonywanych zadań i procesów podległej jednostki;
Prezentowanie postawy otwartości i dialogu we wzajemnej współpracy oraz pro-aktywności w rozwiązywaniu problemów związanych z wykonywaniem codziennych obowiązków
Wymagania
Doświadczenie menadżerskie w zarządzaniu zespołami operacyjnymi (mile widziane doświadczenie w obszarze kredytowym), poparte sukcesami w poprzednich rolach menadżerskich;
Dobra organizacja pracy własnej i zespołu oraz efektywne, elastyczne, optymalne zarządzanie czasem i zasobami;
Efektywna komunikacja z zarządzanym zespołem oraz przełożonymi, rozpoznawanie i skuteczne rozwiązywanie konfliktów w zespole;
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
Orientacja na wyniki i osiąganie celów jednostki oraz dążenie do ciągłego doskonalenia i poprawy efektywności zarządzanych procesów;
Umiejętność identyfikowania i rozwijania potencjału pracowników, delegowanie zadań i angażowanie pracowników do nowych zadań, procesów, inicjatyw, projektów;
Wykształcenie wyższe (kierunek finanse, bankowość, zarządzanie i pokrewne);
Sprawne używanie narzędzi wspierających zarządzanie, umiejętności raportowe i analityczne, otwartość na nowe rozwiązania, technologie, trendy w branży;
Skrupulatność w wykonywaniu obowiązków, uczciwość i szczerość w relacjach zawodowych.
Oferujemy
Praktyka i wiedza w zakresie różnorodnych metodologii zarządzania projektami;