Inspektor wojewódzki

Kraków
Oferta opublikowana26.03.2024
Oferta wygasa24.06.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki do spraw gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa
w Oddziale Nieruchomości Skarbu Państwa w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Analizuje i weryfikuje zgromadzony materiał dowodowy, formułuje wnioski i zalecenia w sprawach dotyczących wyrażania przez wojewodę zgody na działania starostów wykonujących zadania zlecone z zakresu gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa. Ocenia prawidłowość rozdysponowania nieruchomości oraz przydatność pod względem dowodowym oraz kompletność dokumentów i informacji dotyczących stanu prawnego nieruchomości. Opracowuje projekty pism, rozstrzygnięć i zarządzeń, a także sporządza ocenę prawidłowości prowadzonych czynności przetargowych przez komisje przetargowe powołane przez starostów dla potrzeb rozdysponowania nieruchomości Skarbu Państwa
  • Przeprowadza kontrole w siedzibach starostów w zakresie realizacji zadań z zakresu administracji rządowej w sprawach dotyczących gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa
  • Prowadzi postępowania administracyjne w sprawach dotyczących przekazywania mienia Skarbu Państwa jednostkom samorządu terytorialnego oraz stwierdzania/potwierdzania reprezentacji Wód Polskich
  • Umieszcza na stronie BIP Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie wykazy nieruchomości i ogłoszenia o przetargach dotyczących nieruchomości Skarbu Państwa
  • Przygotowuje projekty odpowiedzi na interwencje poselskie, senatorskie oraz skargi, wnioski i petycje

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej – potwierdzone kopiami świadectw pracy lub innych dokumentów
  • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy Kodeks cywilny w zakresie umów obligacyjnych, ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o księgach wieczystych i hipotece, ustawy o Krajowym Zasobie Nieruchomości, a także orzecznictwa organów wyższej instancji i sądów administracyjnych
  • znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej oraz wiedza z zakresu administracji publicznej
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce, głębokiej analizy przepisów
  • umiejętność argumentowania i negocjacji
  • umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość pakietu programów MS Office
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w zakresie gospodarki nieruchomościami
  • wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • komunikatywność

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-08
  • Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Decyduje data wpływu do Urzędu lub na skrzynkę podawczą ePUAP lub mailową.
    Składanie dokumentów z dopiskiem w tytule przekazanej wiadomości „Oferta pracy WS-14.2024”

    Osobiście lub droga pocztową: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków
    Elektronicznie poprzez skrzynkę podawczą na ePUAP Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie /ag9300lhke/skrytka lub mailowo na adres kadry@malopolska.uw.gov.pl
    Dokumenty przesyłane elektronicznie muszą być podpisane profilem zaufanym ePUAP lub odręcznie podpisane i zeskanowane

Warunki pracy

zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych ( kontrole zewnętrzne w siedzibach starostw


powiatowych, stres związany z rozpatrywaniem spraw dotyczących mienia o dużej wartości pod presją czasu)


W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).


Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo  lub telefonicznie (koniecznie podaj swój nr telefonu i adres mailowy). Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Upewnij się, że przesłałeś wszystkie wymagane przez nas oświadczenia i mają one odpowiednią treść. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.


Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy. Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.


Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.


Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie