Oferta opublikowana10.05.2024
Oferta wygasa08.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Komenda Powiatowa Policji w Mikołowie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor do spraw sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych
w Wydziale Kryminalnym

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi obsługę organizacyjną i kancelaryjno-biurową Wydziału Kryminalnego w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji oraz właściwej realizacji zadań służbowych.
  • Przyjmuje oraz segreguje korespondencje resortową oraz od operatora pocztowego za pokwitowanie, a następnie wydaje adresatom oraz podmiotom zewnętrznym w celu zapewnienia właściwego przepływu korespondencji i przesyłek pocztowych w komendzie
  • Archiwizuje dokumenty wytworzone przez pracowników wydziału i przekazuje je do składnicy akt w celu zapewnienia ich właściwego przechowywania
  • Ewidencjonuje czas pracy, urlopy, absencje policjantów w ewidencji pomocniczej jak i systemie elektronicznym
  • Sporządza wykaz należności pieniężnych i przekazuje odpowiednie zestawienie do Zespołu Finansów i Zaopatrzenia
  • Odbiera i nadaje przesyłki pocztowe mogące zawierać środki chemiczne lub materiały biologiczne do badań, w celu właściwej dystrybucji tych dokumentów
  • Kieruje interesantów do pracowników kompetentnych w danej sprawie w celu zapewnienia właściwej pracy wydziału
  • Uczestniczy w procedurze przekazania komórek i jednostek organizacyjnych, w celu sprawdzenia stanu ewidencyjnego i faktycznego dokumentów jawnych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie
  • komunikatywność
  • znajomość pakietu MS Office
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej MSWiA
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: średnie o kierunku administracyjno-biurowym
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"/ upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone"

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-21
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji
    ul. Rymera 1
    43-190 Mikołów

Warunki pracy

Praca w systemie ośmiogodzinnym


Stanowisko wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wymuszona pozycja ciała - siedząca


Praca związana z obsługą klienta zewnętrznego. Narzędzia i materiały pracy: komputer, niszczarka, ksero. Praca kancelaryjno-burowa


Permanentna obsługa klientów zewnętrznych.


Pomieszczenie biurowe zlokalizowane jest na II piętrze budynku i jest niedostępne dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Budynek czteropiętrowy, brak windy oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Praca wymaga przemieszczania się po piętrach budynku.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Koniecznie dołącz do aplikacji oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru


Opatrz własnoręcznym podpisem list motywacyjny i wymagane oświadczenia

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie