Funkcja ds. opracowania decyzji i korespondencji

Piła
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Cel stanowiska:

Zapewnia opracowanie spraw  emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Wymagania

Niezbędne:

  • wykształcenie średnie

 

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)

 

Wymagania dodatkowe:

  • podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • podstawowa znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
  • podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office

 

Jeśli posiadasz poniższe kompetencje:

  • orientacja na cel,
  • orientacja na jakość,
  • komunikacja,
  • współpraca,
  • elastyczność,
  • nastawienie na rozwój,
  • orientacja na klienta,
  • rozwiązywanie problemów,
  • radzenie sobie w trudnych sytuacjach.

To zapraszamy do aplikowania/przesłania dokumentów przez formularz aplikacyjny (Aplikuj na dole oferty).

               

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • list motywacyjny,
  • skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.


Dodatkowe informacje:

  • poszukujemy 1 pracownika na stanowisko,
  • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz test/sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu, w siedzibie Oddziału ZUS w Pile lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line,
  • skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
  • do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawnościami,
  • oferty niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
  • za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji (formularz aplikacyjny),


Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

Oferujemy

  • zatrudnienie na umowę o pracę na czas zastępstwa, 
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
  • system premiowy.

 

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

 

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy,
  • sprzęt biurowy.

 

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • konieczność odbywania podróży służbowych,
  • budynek  4-piętrowy z pomieszczeniami sanitarnymi   dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych, 
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na
    1 -piętrze lub 4-piętrze,
  • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się  miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie