Czym się zajmiesz:
- zarządzaniem kalendarzem spotkań i narad,
- organizacją wyjazdów służbowych,
- przygotowaniem idei wydarzeń firmowych, wdrażaniem jej w życie i rozliczeniem,
- dbałością o zaopatrzenie gabinetu (kuchnia, materiały biurowe, płynne działanie narzędzi pracy itp.),
- współpracą z działami firmy, innymi zadaniami zleconymi przez przełożonego w zakresie HR, finansów, rekrutacji, itp.
Idealny/a kandydat/ka ma:
- min. 3-letniego doświadczenia w zarządzaniu biurem lub asystowaniu kierownictwu,
- znajomość oprogramowania do współdzielonej pracy,
- doskonałe zdolności komunikacyjne w mowie i piśmie,
- entuzjazm, proaktywność, zdolności organizacyjne,
- umiejętność przewidywania potencjalnych problemów i skutecznego zapobiegania im.
Co możemy zaoferować:
- atrakcyjną płacę,
- szkolenia,
- wygodne biuro.