Twoje zadania na stanowisku:
- zarządzanie kalendarzem kadry menedżerskiej, dbanie o priorytety, terminowość i płynne działanie,
- koordynacja i zarządzanie organizacją spotkań, rozmów, zebrań - logistyka, koszty, rozliczenia itp.,
- protokołowanie spotkań, przygotowanie prezentacji i analiz, tłumaczenia dokumentów,
- prowadzenie korespondencji biznesowej,
- obsługa interesantów.
Czego oczekujemy od kandydatów:
- wykształcenia wyższego (licencjat, magisterium),
- min. 3-letniego doświadczenia na zbliżonym stanowisku w środowisku biznesowym,
- zaawansowanej znajomości pakietu MS Office,
- doskonałej znajomości jęz. angielskiego w mowie i piśmie,
- multitaskingu, elastyczności, dyskrecji, wysokiej kultury osobistej.
Co możemy zaoferować:
- benefity,
- niezbędne narzędzia pracy,
- szkolenia.