Rekrutujemy dla: Naszego klienta, międzynarodowej firmy, będącej liderem w swojej branży
Obowiązki
Projektowanie, optymalizacja i wdrażanie procesu i struktury organizacyjnej w dziale AP zgodnie z ogólną strategią firmy
Identyfikacja obecnych procesów i proponowanie usprawnień oraz adaptacji w zmiennym środowisku obejmującym różne kanały, procesy biznesowe, systemy i cele
Projektowanie przyszłego procesu rozliczeń dostawców (AP) w ramach systemu SAP, jego wdrożenie oraz przewodzenie interesariuszy przez proces zmiany;
Współpraca z organizacjami biznesowymi oraz usługami biznesowymi w celu dostosowania ich do nowego sposobu pracy i wprowadzenia standaryzacji w organizacji
Monitorowanie metryk związanych z działem AP, analizowanie i raportowanie trendów oraz podejmowanie działań w oparciu o te dane
Wspieranie nowo nabytych firm w trakcie procesu wdrażania oraz kierowanie procesem zarządzania zmianą w obszarze rozliczeń dostawców
Zarządzanie zmianą na poziomie globalnym
Wymagania
Min. 2 lata doświadczenia na tożsamym stanowisku (związanym z usprawnianiem procesów, transformacją biznesową, zarządzaniem zmianą, ciągłym doskonaleniem w obszarze finansowym)
Praktyczna znajomość procesu Accounts Payable
Biegła znajomość języka angielskiego
Doświadczenie w projektach związanych z usprawnianiem procesów
Doświadczenie w pracy projektowej na szczeblu międzynarodowym
Gotowość do odbywania podróży służbowych (raz na kwartał)
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji
Możliwość pracy całkowicie zdalnej
Udział w wielkoskalowych projektach międzynarodowych
Szkolenia wewnętrzne/zewnętrzne
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!