Wspieranie pracy managera Klienta w zakresie obsługi Klienta Korporacyjnego
Pozyskiwanie dokumentacji do procesu kredytowego i jej przygotowania
Archiwizowanie dokumentacji Klientów Korporacyjnych, w tym: zapoznanie się ze szczegółami procedur związanych z gromadzeniem, segregowaniem i archiwizacją dokumentacji korporacyjnej ze szczególnym uwzględnieniem dokumentacji poufnej
Wsparcie Doradców Klienta w pozyskaniu ogólnodostępnych w Internecie informacji na temat nowo pozyskiwanych Klientów korporacyjnych
Wymagania
Doświadczenie jakie zyskasz dołączając do Zespołu:
Doświadczenie pracy w zespole sprzedażowym oraz z Klientem Korporacyjnym
Umiejętność pracy z dokumentacją poufną
Umiejętność czytania procedur wewnętrznych i zastosowania ich w praktyce
Ogólne zasady funkcjonowania bankowości korporacyjnej
Procedury gromadzenia, procesowania i archiwizowania dokumentacji Klientów
Oferujemy
Jesteś studentem min. II roku studiów (preferowany kierunek studiów: ekonomiczny, prawny – mile widziany, ale niekonieczny)
Posiadasz umiejętności analitycznego myślenia
Jesteś osobą sumienną, pracowitą oraz zaangażowaną
Cechuje Cię umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność
Nie boisz się podejmować nowych wyzwań i szybko się uczysz
Swobodnie posługujesz się aplikacjami pakietu MS Office (Excel, Word)
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!