Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Zacisze 1/13, 40-025 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Zakres obowiązków: - Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy. Okresowe mycie okien. - Zlecenie wykonywane jeden raz w tygodniu około 2 do 3 godziny w godzinach pracy kancelarii: 8:00-16:00 (do uzgodnienia).
Rodzaj zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość: nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto: od 27,7 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie: 27,70 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie. Pierwsza umowa na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Docelowo praca na stałe.
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Data rozpoczęcia: 29.04.2024
Wymagania konieczne
Wykształcenie: podstawowe
Pozostałe wymagania
Staż pracy ogółem: lata: 0, miesiące: 6
Inne wymagania: Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy przy sprzątaniu pomieszczeń biurowych. Wymagana umiejętność sprzątania pomieszczeń biurowych. Mile widziane osoby z terenu Katowic.
Pracodawca
Nazwa: KANCELARIA KSIĘGOWO PODATKOWA EWA SIEWIERSKA
Adres: 40-025 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: Aplikuj - Proszę o przesłanie swojego CV --> Proszę dopisać na jakie stanowisko aplikujesz - UWAGA: Podczas przesyłania CV prosimy o podanie w temacie wiadomości NAZWY STANOWISKA na jakie aplikujesz.