Opis oferty pracy
Selvoy to międzynarodowe omnichanel Contact Center, które przenosi konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi.Nasze działanie to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu.
W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów.
Aktualnie poszukujemy osobę na stanowisko: specjalista ds. sprzedaży z j. szwedzkim (praca w 100% zdalnie).
Do Twoich zadań będzie należał telefoniczny kontakt z klientem rynku szwedzkiego, w tym:
budowanie pozytywnych relacji i badanie potrzeb klienta,
doradzanie Klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb,
dosprzedaż produktów (kontakt z naszymi klientami, którzy dokonali zakupu online i zachęcenie do złożenia większego zamówienia),
administrowanie logistyczną obsługą zamówień,
uzupełnianie bazy danych po kontakcie z Klientem.
Nasze oczekiwania:
Biegła znajomość języka szwedzkiego oraz komunikatywna znajomość języka polskiego,
Doświadczenie lub chęć rozwijania się w obszarze obsługi klienta i sprzedaży,
Komunikatywność, sumienność i otwartość na nowe doświadczenia,
Umiejętność współpracowania z ludźmi i budowania z nimi trwałych relacji
Tobie oferujemy:
adekwatne wynagrodzenie podstawowe (ok. 5400 zł brutto) i atrakcyjne prowizje,
stabilną pracę w oparciu o umowę cywilnoprawną lub B2B,
pracę na cały etat lub część etatu (minimum 0,5 etatu) ,
sprzęt do pracy,
dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
pracę w nieformalnym, dynamicznym środowisku pośród różnych kultur i języków
Brzmi ciekawie? Wyślij swoje CV, skontaktuję się z Tobą :)