Informacje podstawowe
Miejsce pracy: 31-357 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Zakres obowiązków: *- Aktywna sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta *-Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych *-Telefoniczna obsługa klientów realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne *-Budowanie długotrwałych relacji z klientami *-Wsparcie klientów w obsłudze bankowości elektronicznej *-Budowanie pozytywnego doświadczenia klientów banku *-Edukacja w zakresie produktów (w tym platformy internetowej i aplikacji mobilnej) *- Współtworzenie wizerunku jednego z największych banków w Polsce
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: dwie zmiany
Liczba godzin w tygodniu: 40
Liczba godzin w miesiącu: 160
Wynagrodzenie brutto: od 4 400 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie:4400 zł + premie uzależnione od wyników pracy Wymiar etatu: Pełny etat
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Data rozpoczęcia: 01.05.2024
Data zakończenia: 01.08.2024
Wymagania konieczne
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: * Łatwość budowania relacji, * Nastawienie na realizację wyznaczonych celów, * Umiejętność sprawnej obsługi komputera, #Stawiamy na Ciebie i Twoją zaangażowaną postawę. Nastawienie na realizację wyznaczonych celów Otwartość oraz pozytywne nastawienie w kontaktach z klientami Zdolność pracy pod presją czasu Samodzielność i bardzo dobra organizacja własnej pracy Przechodząc szkolenie wstępne od podstaw nauczysz się sztuki sprzedaży oraz obsługi niezbędnego oprogramowania. Doświadczenie w sprzedaży relacyjnej będzie dodatkowym atutem.
Pracodawca
Nazwa: PEKAO DIRECT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres: Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Nazwa Urzędu Pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: .