Oferta opublikowana26.04.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżakadra zarządzająca

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: Aleja Wojciecha Korfantego 138, 40-156 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Zakres obowiązków: - Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego (Rewizor Insert GT- pełne księgi handlowe), bieżące prace w dziale księgowości. przygotowywanie sprawozdań finansowych, naliczanie podatków. - Godziny pracy: 8:00-16:00.

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 40

Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN

Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie: od 5000 zł/brutto - do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: TAK

Data rozpoczęcia: 26.04.2024

Wymagania konieczne

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Staż pracy ogółem: lata: 2

Inne wymagania: Wymagane doświadczenie zawodowe: min. 2 lata pracy w księgowości - pełne księgi handlowe. Mile widziany udział w kursach doszkalających. Wymagane praktyczne i teoretyczne umiejętności w zakresie księgowości - pełne księgi. Wymagana jest komunikatywna znajomość języka polskiego.

Pracodawca

Nazwa: KANCELARIA PODATKOWA EXPERT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres: 40-085 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: - CV, list motywacyjny. Mile widziane referencje od pracodawców. Dokumenty aplikacyjne przesłać drogą mailową na adres: Aplikuj - Kontakt również telefoniczny (10:00-14:00) (Tel. 32-253-70-61).

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie