Kierownik Działu Promocji i Marketingu

Łódź
Oferta opublikowana01.05.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżakadra zarządzająca

Opis oferty pracy

Wymagania:
1. Wykształcenie (charakter lub typ szkoły): wyższe.
2. Kierunek, profil wykształcenia: promocja, PR, marketing, zarządzanie lub kierunki humanistyczne: kulturoznawcze, filologiczne.
3. Staż pracy, doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
4. Znajomość łódzkiego środowiska kulturalnego.
5. Znajomość rynku mediów lokalnych.
6. Znajomość zasad funkcjonowania instytucji kultury.
7. Doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych.
8. Doświadczenie we współpracy ze środowiskiem naukowym.
9. Umiejętność dobrej organizacja pracy własnej oraz podległego zespołu.
10. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

Mile widziane:
1. Predyspozycje w zakresie komunikacji medialnej.
2. Umiejętność występowania przed kamerą.
3. Znajomość dodatkowego języka obcego.
4. Znajomość przepisów prawnych obowiązujących w instytucjach publicznych.

Predyspozycje osobowościowe:
1. Kreatywność.
2. Aktywność i inicjatywa.
3. Odpowiedzialność
4. Samodzielność.
5. Komunikatywność i wysoka kultura osobista.
6. Umiejętność pracy w zespole.
7. Umiejętność podejmowania decyzji.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. Współtworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej i promocyjnej instytucji.
2. Opracowywanie koncepcji, koordynowanie i realizowanie kampanii promocyjnych związanych z ofertą Biblioteki i promocją czytelnictwa.
3. Inicjowanie i organizacja udziału instytucji w zewnętrznych wydarzeniach
związanych z charakterem działalności instytucji.
4. Współpraca i utrzymywanie relacji z instytucjami kultury.
5. Reprezentowanie instytucji w mediach.
6. Dbałość o spójność wizerunku instytucji oraz budowanie więzi z odbiorcami.
7. Prowadzenie działań w obszarze komunikacji wewnętrznej, współpraca z działami merytorycznymi oraz filiami bibliotecznymi.
8. Kreowanie i koordynowanie działań promocyjnych, informacyjnych na stronach internetowych i mediach społecznościowych instytucji.
9. Współpraca w zakresie pozyskiwania środków finansowych ze źródeł zewnętrznych.
10. Zarządzanie zespołem działu Promocji i Marketingu.

Dodatkowo oferujemy:
Pracę w prężnie rozwijającej się instytucji kultury.
Dobrą atmosferę w miejscu pracy.
Dofinansowanie do karty sportowej.

Termin składania dokumentów: 05.04.2024 r. - 05.05.2024 r.

Miejsce składania dokumentów:
- pocztą/osobiście: Biblioteka Miejska w Łodzi, Plac Wolności 4, 91-415 Łódź
- elektronicznie: formularz lento.pl

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie