Opis oferty pracy
Firma KOMANDOR S.A. - zatrudni osobę do obsługi sprzedaży.Do zadań pracownika będzie należało poszukiwanie oraz obsługa klientów na rynkach Europy Południowej oraz Polski.
Do podstawowych zadań pracownika będzie należało:
- aktywne poszukiwanie nowych klientów,
- aktywny kontakt z klientami i monitorowanie ich potrzeb,
- budowanie pozytywnych relacji i zaufania w relacji z klientami oraz zapewnienie wsparcia na etapie procesu sprzedaży,
- prowadzenie szkoleń dla klientów z ofertowanych narzędzi handlowych i produktów.
Wymagania:
- posiadanie umiejętności sprzedażowych oraz interpersonalnych,
- łatwość nawiązywania kontaktów z klientami,
- minimum dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- prawo jazdy kategorii B,
- wykształcenie średnie/wyższe,
- obsługa komputerów i oprogramowania MS Office,
- gotowość do pracy w niestandardowych godzinach oraz gotowość do wyjazdów.
Oferujemy:
- pracę w znanej firmie o uguntowanej pozycji,
- zatrudnienie na umowę o pracę,
- pracę w przyjaznym zespole oraz wsparcie ze strony kierownictwa oraz pracowników,
- system premiowy,
- ciekawe wyzwania w pracy i możliwość rozwoju.
ZAPRASZAMY DO REKRUTACJI!