Informacje podstawowe
Miejsce pracy: GRENADIERÓW 3, 20-331 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Zakres obowiązków: - udział w okresowych przeglądach oraz wykonywanie bieżącej konserwacji i naprawy instalacji elektrycznych a także wykonywanie wskazanych prac remontowo-modernizacyjnych - wykonywanie zadań związanych z konserwacją bieżącą i obsługą agregatów prądotwórczych - obsługa rozdzielni NN oraz uruchamianie agregatów prądotwórczych - usuwanie awarii powstałych w obiektach Zakładu
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN
Opis wynagrodzenia: godziny pracy: 07:00-19:00 19:00-07:00
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Typ propozycji: praca w wolne dni
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Data rozpoczęcia: 28.03.2024
Wymagania konieczne
Zawody: Elektryk*
Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Uprawnienia: świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się ekploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji o napięciu nie wyższym niż 1 kv, UPRAWNIENIA ELEKTRYCZNE
Wymagania pożądne
Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne
Pozostałe wymagania
Staż pracy ogółem: lata: 1
Inne wymagania: uprawnienia - świadectwo kwalifikacyjne typu E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zespoły prądotwórcze o mocy powyżej 50 kW, aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji w.w.
Pracodawca
Nazwa: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W LUBLINIE
Adres: GRENADIERÓW 3, 20-331 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Nazwa Urzędu Pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV