Oferta opublikowana29.04.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżamarketing / reklama / pr

Opis ogłoszenia

KRAJOWY INSTYTUT MEDIÓW

KIM jest agregatorem szerokiego strumienia danych dotyczących konsumpcji mediów elektronicznych w Polsce. Łączy potencjał wyspecjalizowanego instytutu badawczego z możliwościami nowoczesnego ośrodka analitycznego. Tworzy unikatową, zintegrowaną wiedzę na temat preferencji i punktów styku audytoriów radia, telewizji i Internetu, a także rozwija i waliduje standardy pomiaru mediów na potrzeby szerokiego grona interesariuszy.



Obowiązki:

Przeprowadzanie badań ankietowych przy użyciu tabletu, wymagających bezpośredniego kontaktu z respondentem.


Wymagania:
  • praca w terenie minimum 20 godzin tygodniowo (80 godzin miesięcznie), w tym w godzinach popołudniowych oraz w weekendy
  • prawo jazdy kat. B, własny samochód
  • podstawowe umiejętności techniczne (obsługa urządzeń typu tablet, laptop, sprzęt RTV, telefon)
  • wysoka kultura osobista
  • komunikatywność
  • zdolności organizacyjne, odporność na stres (wymagana systematyczność i terminowość)
  • doświadczenie w realizacji badań ankietowych
  • niekaralność
Oferta:
  • współpraca ze stabilną instytucją,
  • praca przy stałym, długoterminowym projekcie,
  • umowa o pracę,
  • elastyczne godziny pracy,
  • bardzo atrakcyjny system premiowy,
  • służbowy tablet
  • pokrycie kosztów dojazdów,
  • szkolenia,
  • wsparcie koordynatora projektu.
Informacje dodatkowe:
  • Premia za realizację wyników
  • Warunkiem rozpoczęcia pracy jest przejście testu weryfikacyjnego
  • Rozmowa rekrutacyjna odbędzie się za pomocą aplikacji Teams
Informacje dodatkowe:

Zaznaczamy, że będziemy mogli skontaktować się tylko z wybranymi kandydatami.

Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne do udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie