Językowy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Grupa Progres

Gdańsk

2016-11-29

Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. 

Aktualnie dla naszego Klienta, dużej korporacji odzieżowej w związku z utworzeniem międzynarodowego centrum kontaktu poszukujemy kandydatów na stanowisko: 

 

Językowy Specjalista ds. Obsługi Klienta

 

Miejsce pracy: Gdańsk Śródmieście

 

Obowiązki:

  • Bieżąca obsługa przychodzących zgłoszeń telefonicznych i mailowych od klientów sklepu internetowego;
  • Analiza, monitorowanie oraz wsparcie procesów obsługi klienta sklepu internetowego;
  • Współpraca z innymi działami firmy: salonami stacjonarnymi, magazynem, działem e-commerce itp.;
  • Kontakt z firmami zewnętrznymi odpowiedzialnymi za dostarczanie usług do firmy.

 

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka: czeskiego i słowackiego/ czeskiego/ słowackiego/ niemieckiego/ rumuńskiego/ węgierskiego;
  • Biegła znajomość języka polskiego;
  • Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem kandydata;
  • Komunikatywność, zaangażowanie i realizacja wyznaczonych celów;
  • Gotowość do podjęcia pracy w systemie dwuzmianowym;
  • Umiejętność organizacji własnego czasu pracy.

 

Oferujemy:

  • Pracę w młodym, ambitnym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku polskim;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Możliwość wykorzystania znajomości języków obcych w codziennej pracy;
  • Wysokie wynagrodzenie podstawowe;
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta;
  • Pracę w systemie dwuzmianowym od poniedziałku do piątku (między godziną 8:00 a 19:00) oraz w sobotę.

 

Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji na to stanowisko, proszone są o aplikowanie poprzez formularz na stronie:

 

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=80ccf42a83424a8a8d0b5f4e2127cea3
 

Informujemy, iż niniejsza oferta jest ofertą pracy stałej.

Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 8209. 

Nr ref: CSP/11/16