Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

E100 Polska Sp. z o.o.

Warszawa

2016-11-25

E100 Polska Sp. z o.o. - firma europejska oferująca pełny wachlarz usług niezbędnych dla firm transportowych w krajach WNP i UE. Oferujemy nie tylko karty paliwowe, ale również szeroki pakiet usług. Wykorzystujemy zaawansowaną technologię i charakteryzujemy się indywidualnym podejściem dzięki czemu jesteśmy emitentem najlepszej karty paliwowej.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim
Miejsce pracy: Warszawa
Nr referencyjny: SOK/01

Obowiązki:

Pozyskiwanie nowych Klientów w kontakcie telefonicznym i mailowym w języku czeskim,

Prowadzenie negocjacji handlowych,

Utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z Klientami,

Realizowanie założonych celów sprzedażowych.


Wymagania:

Bardzo dobra znajomość języka czeskiego w mowie i piśmie,

Mile widziane doświadczenie w pracy CallCeter / Backoffice oraz profesjonalnej obsłudze Klienta,

Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,

Dobra dykcja, komunikatywność i przyjazne nastawienie do ludzi,

Motywacja do realizacji wyznaczonych celów,

Dobra znajomość obsługi komputera.


Oferujemy:

Zatrudnienie na pół etatu,

Atrakcyjne wynagrodzenie,

Pakiet prywatnej opieki medycznej,

Pracę w międzynarodowym środowisku.


Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV  za pomocą portalu. 

aplikuj

W dokumentach aplikacyjnych prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm."

Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 99057 ofert pracy. Sprawdź!