Specjalista ds. Mailowej Obsługi Klienta - j. niemiecki

CEE Experts

Warszawa

2016-09-19

Dla naszego klienta korporacji z branży outsourcingu procesów obsługi klienta, poszukujemy osób chcących rozwijać swoją karierę w międzynarodowej organizacji.


Obowiązki:
- Administracyjno-logistyczne wsparcie klienta zagranicznego;
- Obsługa korespondencji elektronicznej;
- Wprowadzanie zgłoszeń do systemu;
- Dbanie o terminowe realizowanie powierzonych zadań; 


Warunki które musisz spełnić:
- Dobra znajomość j. niemieckiego umożliwiająca poprawną korespondencję z zagranicznymi klientami (poziom B2);
- Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, Outlook);
- Orientacja na pracę w zespole

Mile widziane:
- Znajomość j. angielskiego ( nie jest to wymóg konieczny)

Oferujemy:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie dla prestiżowej marki;
- Szansę na awans wewnętrzny i zdobycie doświadczenia;
- Konkurencyjne wynagrodzenie i możliwości rozwoju;
- Stabilne zatrudnienie w wymiarze pełnego lub pół etatu;
- Świadczenia pozapłacowe dla osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (np. dofinansowanie "wczasów pod gruszą", bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty multisport);
- Dla studentów możliwe zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia;
- Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku;
- Konkursy i spotkania integracyjne;
- Comiesięczny, słodki poczęstunek dla wszystkich pracowników, owoce lub słodycze.