Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży- jęz. duński

BPO Poland

Warszawa

2016-09-11

Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych, którym zapewnimy cykl niezbędnych szkoleń aby mogli osiągać swoje cele. Doceniamy zaangażowanie i zdolności sprzedażowe. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym poziomie odpowiadające ich potrzebom.

 

Jeśli chcesz rozpocząć karierę w strukturach firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych jest to praca dla Ciebie!

 

 

Opis stanowiska:

  • Kompleksowa obsługa klientów w języku duńskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień
  • Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb
  • Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji
  • Administrowanie logistyczną obsługą zamówień
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka duńskiego
  • Preferowane min. 6 miesięcy doświadczenia w telefonicznej obsłudze klientów sprzedaży produktów i/lub usług
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Komunikatywność, poprawność i płynność językowa oraz nastawienie na potrzeby klienta
  • Profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem
  • Swobodne posługiwanie się komputerem
  • Sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy
  • Elastyczne godziny pracy
  • Lokalizację w ścisłym centrum Warszawy (lub możliwość pracy zdalnej po odbytym szkoleniu)
  • Pakiet szkoleń
  • Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy
  • Dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy)
  • Możliwość wsparcia przy relokacji


Możesz złożyć cv również bezpośrednio na naszej stronie: http://career.homeglobal.com/cp/j/4598/a/4/specjalista-ds-obslugi-klienta-i-sprzedazy-jez-dunski
Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 76330 ofert pracy. Sprawdź!