Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
AGENCJA 4MAT
przez maja, 2014-12-30 19:50:34
umowy zazwyczaj z hostessami są tylko na zlecenie ale Pracodawca ok, Właścicielka jest nawet bardzo ok a pozostali mają dużo pracy i zajmują się swoją działką więc nie dam opinii.

Le SECRET
przez MiMi, 2015-01-03 20:28:54
Pracowałam tam jakiś czas jako Hostessa, później odważyłam się też tańczyć. Luźna atmosfera, fajna załoga. Zarobki też niezłe, zależało od dnia. Za nic nierobienie nikomu nie płacą i to w każdej pracy. Jeśli dziewczyny siedziały czy stały bez ruchu to narzekały na brak pieniędzy. Jeśli chodzi o kary, owszem były, dyscyplina jest w każdym miejscu. Ja kar nie dostawałam, bo nie miałam za co. Wiem jak było z tymi, które kary dostawały i wcale się nie dziwię.

Jeśli chcecie spróbować idźcie właśnie tam! Nie męczą głupimi zasadami i kasa ZAWSZE jest na czas, nie tak jak w niektórych miejscach na raty...

Polecam!

Go2events
przez Gosia, 2015-02-20 11:35:27
Polecam. Pracowałam na kilku eventach jako hostessa. Pieniądze miałam zawsze na czas lub przed czasem, a przede wszystkim super atmosfera.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Szymon Benda - GALTON"
Jak wyglądały początki firmy Galton Nieruchomości w 2012 roku? Początki jak w każdej firmie były trudne, jednak dzięki wytrwałości i konsekwencji działamy prężnie na rynku od 4 lat i wciąż się rozwijamy.
Z jakimi trudnościami na rynku nieruchomości mierzyli się Państwo na początku? Do najbardziej wymagających zadań należało przede wszystkim znalezienie i przeszkolenie profesjonalnej kadry. Dużym wyzwaniem było również pokazanie klientom, na czym polega praca pośrednika nieruchomości i przekonanie ich, że dzięki naszemu doświadczeniu oraz wiedzy, możemy być dla nich wiarygodnym i godnym zaufania partnerem.
Na stronie internetowej firmy czytamy, że kierują się Państwo słowami Sama Waltona „There is only one boss – the customer (...)” (jest tylko jeden szef – klient – przyp. red.)... Sam Walton to twórca Wal-Martu, największej sieci sklepów detalicznych w Stanach Zjednoczonych. Jest również autorem wielu książek, a każda z nich to kapitalna lekcja biznesu! W 100% zgadzam się z jego twierdzeniem, że najważniejszą osobą jest właśnie klient oraz jego zadowolenie z profesjonalnie realizowanych przez nas usług. Dbamy o to, aby klienci byli naszymi partnerami, gdyż wiemy, że razem dojdziemy dalej. Dzięki takiemu podejściu nasi klienci chętnie nawiązują z nami ponowną współpracę i polecają swoim znajomym. Niezmiernie ważny dla nas jest również profesjonalizm wynikający z wieloletniego doświadczenia i szerokiej wiedzy naszych pracowników. Dlatego też ciągle podnosimy nasze kwalifikacje zawodowe, aby dopasować je do wymagań naszych Klientów. W codziennej pracy kierujemy się również zasadą Love what you do, do what you love. Wychodzę z założenia, że tylko wówczas kiedy robimy to, co kochamy i co sprawia nam przyjemność – jesteśmy w stanie dać z siebie wszystko, a tego wymaga od nas nasza praca.         ...
"Wywiad z Aram Raoof - Dwór w Tomaszowicach - Krakowskie Centrum Konferencyjne"
Dwór w Tomaszowicach to obecnie jedna z największych inwestycji ZR Hotele i Restauracje w zabytkach, ale to również miejsce z niezwykłą historią. Proszę ją opowiedzieć. W latach 90., na skutek zmian polityczno-ekonomicznych, rodzina Konopków odzyskała swój majątek, który następnie sprzedała obecnemu właścicielowi, Ziyadowi Raoof. To właśnie on, przez 4 lata, z ogromnym wysiłkiem i zaangażowaniem remontował budynek Dworu oraz przydworskie zabudowania, odtwarzając przy tym ich zabytkowy charakter. Obecnie Dwór w Tomaszowicach funkcjonuje jako prężnie działający ośrodek konferencyjny z pełnym zapleczem hotelowo-gastronomicznym. Jest ceniony w zakresie kompleksowej obsługi i organizacji: konferencji, szkoleń, przyjęć okolicznościowych i bankietów. Aktywnie wspiera także twórczość artystyczną, organizując liczne wydarzenia kulturalne: wystawy, wernisaże i koncerty. Dwór w Tomaszowicach stał się miejscem często odwiedzanym nie tylko przez klientów biznesowych, ale również przez turystów. To także miejsce doceniane przez miłośników sztuki. Na terenie zabytkowego parku podziwiać można na przykład balansujące rzeźby Jerzego Kędziory. ...
"Wywiad z Piotr Michalczuk - Lingaro"
Początki Lingaro to 2005rok. Jak od tego czasu zmieniła się firma? Lingaro zostało założone przez trzech kolegów jako typowy start-up. Od samego początku wyróżniało nas zwinne podejście w dostarczaniu projektów, jakiego nie mogły klientom zaproponować duże korporacje z tej samej branży. W tej chwili zatrudniamy już ponad 280 osób, mamy biuro w Warszawie i w Manili na Filipinach, dostarczamy rozwiązania globalnym korporacjom, a mimo to udaje nam się w firmie utrzymać ducha start-upu, a klienci wciąż doceniają nas nie tylko za świetne kompetencje techniczne, ale również elastyczne podejście i szybkość działania.
Państwa klienci to największe światowe firmy oraz polscy liderzy rynku. Dlaczego to z Państwem warto rozpocząć współpracę? Czym wyróżniacie się od innych konkurencyjnych firm? Tak jak wspominałem staramy się zachować nie tylko bardzo wysoki poziom kompetencji technicznych, ale również zwinne podejście w zakresie dostarczanych rozwiązań. Budujemy z naszymi klientami efektywne modele współpracy biznesowej, które pozwalają nam na szybkie reagowanie na zmiany zachodzące w projektach bez konieczności uruchamiania wielu uciążliwych procedur, które są standardem w przypadku innych gigantów z branży IT. Dodatkowo naszym atutem jest niewątpliwie duże doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym, większość naszych projektów jest w całości realizowana w języku angielskim. ...