Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Wojas Trade
przez edi, 2015-02-13 22:43:58
Pracuję rok i jestem zadowolona. Nie gadajcie bzdur, że tak się trzeba narobić bo to fantazja. Są dni kiedy jest dostawa , zmiana aranżacji itp i fakt trzeba zostać po godzinach, ale są one do odbioru i to jest zgodne z przepisami kodeksu pracy. Praca czysta i przyjemna. Nasz RKS też super facet. Bardzo pomocny, nie krzyczy, spokojnie wytłumaczy itp. Plany owszem czasami wysokie, ale nie nierealne do zrobienia!!! Trzeci miesiąc nie biorę premii i trudno..... ale nie mówcie mi że tak tyrać trzeba bo to bzdura! Firma fajna, praca lekka, wynagrodzenie....jak wszędzie. Ja nie narzekam, aczkolwiek jedyne co to mogli by dla pracowników ogarnąć karty Multisport, jakiś fundusz socjalny, a tego niestety nie ma :( szkoda. Ja polecam

Wojas Trade
przez wooojaska, 2015-04-09 10:03:05
Odpowiedź na: [xxx - 2015-04-09 09:55:46]:
Wszystko zależy w jakim sklepie, a którym regionie.. U nas w sklepie jest fajna ekipa, fajna kierowniczka i pracuje się w miarę dobrze

Wojas Trade
przez ja, 2015-05-10 19:21:01
Ja brałam dwie pary na wilenskim i też dostałam rabacik i pastę panie były zadowolone i ja polecam

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Joanna Galant - Outbox Sp z o.o."
"Wywiad z Rajmund Flis - Outbox Sp z o.o."
"Wywiad z Szymon Chodkowski - Outbox Sp z o.o."
Jak wyglądały początki Państwa firmy? 10 lat temu zebrała się grupa osób, która postanowiła zrobić coś innego, założyć swoją Firmę, a więc coś, co w dzisiejszych czasach jest bardzo modne. Warto wspomnieć, że byli to Pracownicy bardzo dużych firm, którzy odważyli się odejść z globalnych korporacji. Stopniowo firma rosła w siłę i w tym roku mamy przywilej dołączyć do grona tych, które obchodzą 10-lecie istnienia. Dla nas to doskonały moment, żeby nie tylko spojrzeć wstecz i pokazać naszą historię, ale również, żeby przyjrzeć się krytycznie wewnętrznym procesom.
Co wyróżnia Państwa firmę na tle konkurencji? Jesteśmy dość ciekawą mieszanką — jeden z członków Zarządu pochodzi z Anglii, ale nasz rodzimy rynek to Polska. Zatrudniamy ponad 200 osób i prowadzimy projekty na wielu rynkach. Mimo skali dynamiczności, złożoności procesów czy dużego zespołu, udało nam się zachować charakter firmy prywatnej, której struktury są naprawdę płaskie, gdzie spotykamy się, rozmawiamy…
Jaki był wobec tego kluczowy moment dla Państwa Firmy? Dość intensywnie wychodzimy na rynki zagraniczne, gdzie od trzech lat jesteśmy z dużymi sukcesami obecni np. w Wielkiej Brytanii. Od początku tego roku jesteśmy już oficjalnie obecni w rejonie niemieckojęzycznym, a więc w Niemczech, Austrii. Staramy się również wejść na rynki południowe. Jest to dla nas nowy rozdział: Firma przechodzi zmiany strukturalne i procesowe. Jednym z takim obszarów jest m.in. komunikacja wewnętrzna i rekrutacja. To obszary, które naszym zdaniem często się traktuje marginalnie. Pozycjonujemy się biznesowo i przy okazji rewidujemy również wspomniane procesy, choćby ze względu na zmianę, nowe czasy, rynek. Młodzi ludzie chętnie wyjeżdżają teraz za granicę lub pracują zdalnie dla klienta za granicą. Cieszy nas to, że jako rdzennie polska firma również wpisujemy się w ten trend, też jesteśmy trochę towarem eksportowym, a nasza obecność w Wielkiej Brytanii skutkuje tym, że jest tam zapotrzebowanie na taką Firmę jak nasza. ...
"Wywiad z Grażyna Misiura - Ambra S.A"
Z doświadczenia wiemy, że co firma, to obyczaj. Niektóre firmy stawiają na powiew świeżości w zasobach ludzkich i na nowości, a niektóre starają się utrzymać stałą kadrę bez zmian personalnych. Proszę powiedzieć jak to wygląda u Państwa? Nie ma jednej dobrej drogi, dlatego łączymy rekrutacje wewnętrzne i zewnętrzne. Doceniamy naszych pracowników, dostrzegamy ich potencjał i zachęcamy do podejmowania nowych wyzwań. Zwiększanie zakresu odpowiedzialności i powierzanie nowych zadań to dla nas najbardziej naturalna ścieżka rozwoju. Są jednak sytuacje, w których czujemy potrzebę rekrutacji zewnętrznej. Dotyczy to zarówno najniższych stanowisk, jak i specjalistycznych czy nowo tworzonych, do których organizacja dopiero dojrzewa wraz z rozwojem firmy. Tak było np. w przypadku stanowiska managera ds. komunikacji wewnętrznej i PR.
A czy dużo takich nowych stanowisk w ostatnim czasie zostało utworzonych - takich, których nie było wcześniej? Kilka na przestrzeni ostatnich lat. Oprócz komunikacji wewnętrznej, rozszerzyliśmy np. dział badań i analiz oraz kontroling, w marketingu powstał etat managera ds. eventów. Nowe stanowiska są też naturalną konsekwencją zwiększania portfolio produktów. Wprowadzając w 2013 roku do sprzedaży Cydr Lubelski znacząco wzmocniliśmy obszar dystrybucji i marketingu, zwiększając liczbę: przedstawicieli handlowych, regionalnych kierowników sprzedaży i zatrudniając brand managera dedykowanego marce Cydr Lubelski. ...
"Wywiad z Joanna Mroczek - CBRE Sp z o.o."
"Wywiad z Natalia Wenzławska - CBRE Sp z o.o."
Firma CBRE, jest jedną z największych firm doradczych w sektorze nieruchomości komercyjnych na świecie, a jakie były początki firmy w Polsce? Większość firm z sektora nieruchomości, otwiera swoje oddziały na nowych rynkach poprzez zakup firm już istniejących. W przypadku CBRE w 2000 r. powstała spółka CB Richard Ellis Polska,  która w początkowej fazie działalności korzystała z doświadczeń dwóch spółek – poprzedniczek: Henry Butcher i Gerald Eve.  W 2009 firma zatrudniała 70 osób, obecnie w CBRE pracuje w Polsce ponad 200 osób. Jak wszyscy wiemy, duży wpływ na branżę miał kryzys na rynku nieruchomości w 2008/09 roku. Nasza firma podeszła do tego w ten sposób, że obcięła część kosztów, co spowodowało rotacje pracowników. Gdy kryzys się zakończył bardzo dużo pracy włożyliśmy w odbudowę, żeby na rynku polskim stać się większą firmą.
A jakie główne wartości przyświecają firmie? Mamy cztery główne wartości: szacunek, uczciwość, zaangażowanie i perfekcjonizm,  które towarzyszą całej firmie CBRE na świecie. Może wydawać się, że są to puste słowa, ‘korpo mowa’, która nic dla nas nie oznacza. Jednak, jeżeli spróbujemy zrozumieć znaczenie tych słów, to widać, że mają one wpływ na każdy aspekt naszej działalności – relacje z klientami, ze współpracownikami ale również na nasze wewnętrzne kontakty i codzienną współpracę.   ...