Stanowisko ds. rozliczeń

Legionowo
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

 

- rozliczanie kont płatników składek;

- rozpatrywanie przydzielonych spraw oraz przygotowywanie odpowiedzi na wnioski płatników składek, uprawnionych podmiotów oraz komórek wewnętrznych;

- prowadzenie postępowań;

- wystawianie płatnikom składek wezwań do zapłat oraz upomnień, jak również przygotowywanie decyzji określających wysokość zadłużenia na koncie;

- wystawianie tytułów wykonawczych;

- rozliczanie wpłat uzyskanych w drodze postępowań egzekucyjnych;

- monitorowanie spłat układów ratalnych, w tym informowanie o zerwaniu umowy;

- inicjowanie postępowań dotyczących sankcji oraz kontroli wobec płatników składek;

- gromadzenie dokumentacji dotyczącej prowadzonych spraw oraz przekazywanie jej do przechowywania, zgodnie z wytycznymi zawartymi w Instrukcji Kancelaryjnej;

- sporządzanie not rozliczeniowych w celu zaewidencjonowania danych na kontach płatników.

Wymagania

Niezbędne:
- wykształcenie średnie

Mile widziane:

- wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)

- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi

 

 

Wymagane dokumenty:

- CV
- list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

 

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

Oferujemy

Dodatkowe informacje:

- poszukujemy 2 pracowników

- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu

- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, drogą mailową lub telefoniczną

- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane

- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane

 

Jeśli jesteś osobą:

- komunikatywną i lubiącą współpracę

- zorientowaną na klienta

- zorientowaną na cel i jakość

- radzącą sobie w trudnych sytuacjach

 

to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:

- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę

- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów

- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych

- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU

Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami. 

Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.

 

Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,

- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych (w przypadku szkoleń organizowanych poza miejscem pracy),
- budynek 2 - piętrowy z windą oraz pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych,

- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,

- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,

- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie