Stanowisko ds. przyznawania i wypłat zasiłków STASZÓW

Staszów
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

CEL ISTNIENIA STANOWISKA:

Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości WRUM, a w Oddziale zapewnia także przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.

Wymagania

Wymagania formalne:
- wykształcenie średnie

Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (administracja, ekonomia, rachunkowość, ubezpieczenia społeczne)
- minimum 6 miesięcy pracy związanej z obsługą finansową

Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
- znajomość ustawy o świadczeniach przysługujących z ubezpieczenia społecznego z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych
- znajomość ustawy o emeryturach i rentach z FUS w zakresie przepisów o zasiłku pogrzebowym oraz o potrąceniach i egzekucji ze świadczeń
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- zorientowanie na realizację celów,
- zorientowanie na jakość,
- komunikacja,
- umiejętność współpracy,
- nastawienie na rozwój,
- orientacja na klienta,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie kandydat się ubiega,
  • skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (proszę nie przesyłać świadectwa z wynikami maturalnymi)

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

 

Oferujemy

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • skontaktujemy się e-mailowo tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • dokumenty niekompletne, niezgodne z wymaganiami zawartymi w ogłoszeniu lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane
  • przewidujemy proces rekrutacyjny obejmujący rozmowę kwalifikacyjną
  • do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność wykonywania pracy poza biurem,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność wykonywania pracy poza biurem,
- konieczność odbywania podróży służbowych,

- budynek 3 kondygnacyjny - wynajmowany

- pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - łazienka przy SOK ,

- wejście do budynku po dwóch schodach, brak pochylni

- drzwi nie otwierają się automatycznie

- brak windy

- brak w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnościami.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie