Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji - Nowa Sól

Nowa Sól
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym  zleconych  Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Wymagania

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:

 

Niezbędne:

  • wykształcenie średnie

 

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)

 

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność obsługi pakietu Ms Office
  • podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • podstawowa znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
  • podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

 

Jeśli jesteś osobą:

  • zorientowaną na cel i jakość
  • komunikatywną i lubiącą współpracę,
  • zorientowaną na klienta,
  • radzącą sobie w sytuacjach trudnych

 

To zachęcamy do składania dokumentów, które należy przesłać poprzez formularz aplikacyjny wybierając " Aplikuj" na dole oferty.

 

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • list motywacyjny
  • skan dokumentów potwierdzających wykształcenie

 

Dodatkowe informacje:

  • poszukujemy 1 kandydata na stanowisko
  • umowa o pracę na etat, na okres próbny
  • proces rekrutacji może obejmować sprawdzenie wiedzy oraz  rozmowę kwalifikacyjną w Inspektoracie ZUS w Nowej Soli
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne niezbędne
  • oferta niekompletna,  przesłana po terminie nie będzie rozpatrywana

Oferujemy

  • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
  • rozwój zawodowy
  • pakiet świadczeń socjalnych dla pracowników i członków ich rodzin,
  • system premiowy

 

Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnością. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

 

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy,
  • sprzęt biurowy.

 

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • wiążą się z kontaktem  z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
  • konieczność odbywania podróży służbowych,
  • budynek 3-piętrowy z windą,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie