Zadania:
Pracownik zatrudniony na stanowisku ds. opracowania decyzji i korespondencji rozpatruje wnioski oraz przygotowuje decyzje w sprawach o:
- przyznanie świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych lub innych zleconych Zakładowi,
- ustalenie kapitału początkowego,
- ponowne ustalenie prawa lub wysokości świadczeń emerytalno-rentowych
Prowadzi również postępowania wyjaśniające w sprawach tego wymagających oraz udziela odpowiedzi w sprawach nie wymagających wydania decyzji.
Wymagania formalne:
Niezbędne:
Mile widziane:
Wymagania dodatkowe:
Wymagane dokumenty:
Dokumenty należy przesłać za pomocą formularza aplikacyjnego wybierając Aplikuj na dole oferty:
tel. kontaktowy: 14 632 77 59
Dodatkowe informacje:
Jeśli jesteś osobą:
to zachęcamy do składania dokumentów, oferując:
Warunki pracy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
Warunki wykonywania pracy:
Ogłoszenie listy kandydatów: